//

Contactperson worden niet gesynchroniseerd met Yahoo-adresboek

Contactperson worden niet gesynchroniseerd met Yahoo-adresboek discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds iOS 5 worden m'n contactpersonen niet meer gesynct. Ik heb iCloud aanstaan en het schuifje contaxtpersonen is aan. Bij m'n e-mailinstellingen voor m'n yahoo! ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-10-11, 12:44
Youri82 Youri82 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: Poortugaal
Berichten: 8
Standaard Contactperson worden niet gesynchroniseerd met Yahoo-adresboek

Sinds iOS 5 worden m'n contactpersonen niet meer gesynct.

Ik heb iCloud aanstaan en het schuifje contaxtpersonen is aan. Bij m'n e-mailinstellingen voor m'n yahoo! account idem dito. Na het syncen veranderd er niets. Als ik op m'n iPhone een contactpersoon toevoeg of wijzig, gebeurd er niks op Yahoo! en andersom.
In iTunes nu zelfs weer aangevinkt dat ie moet syncen met m'n Yahoo! adresboek, maar zelfs dan wordt er niks veranderd.

Vind het best frustrerend, ik wil niet contactpersonen op m'n iPhone toevoegen om ze daarna ook nog eens handmatig in m'n Yahoo! contacts toe te moeten voegen.

Iemand enig idee wat er fout gaat?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Contactgegevens worden niet gesynchroniseerd 4.2.1. Econz iTunes 2 05-07-11 22:42
Beltonen worden niet gesynchroniseerd mosje Ringtones en Wallpapers 8 04-06-11 14:23
Ringtones worden niet geplaats/gesynchroniseerd. MayDay Ringtones en Wallpapers 2 07-05-11 20:17
Gekochte Apps worden niet gesynchroniseerd Slompies iPhone Apps 0 15-08-10 11:54
Podcast worden niet gesynchroniseerd ErwinKooijman iTunes 10 02-06-10 14:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:01.