//

bluetooth verbinding niet mogelijk

bluetooth verbinding niet mogelijk discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn Iphone 4s 16 gb ziet geen enkel ander bluetooth apparaat, zelf niet mijn macbook en mac mini. De bluetooth staat aan maar het tekentje ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-10-11, 13:53
menyali menyali is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 2
Standaard bluetooth verbinding niet mogelijk

Mijn Iphone 4s 16 gb ziet geen enkel ander bluetooth apparaat, zelf niet mijn macbook en mac mini. De bluetooth staat aan maar het tekentje blijft grijs. Kan op geen enkele manier verbinding maken met bluetooth. Ik wil graag synchroniseren via isync maar dat lukt ook niet. De enige manier is via de usb met itunes. Wie weet er wat er mis kan zijn?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-10-11, 13:56
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door menyali Bekijk bericht
Wie weet er wat er mis kan zijn?
Er is niets mis. De iPhones ondersteunen de Bluetooth profielen niet om dat te doen wat jij wil doen.

iOS: Supported Bluetooth profiles
  #3  
Oud 30-10-11, 15:02
menyali menyali is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 2
Standaard

Dat had ik al begrepen maar hij ziet helemaal geen bluetooth apparaten en dat lijkt me zo vreemd dat hij ze niet eens herkent
  #4  
Oud 30-10-11, 15:41
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door menyali Bekijk bericht
Dat had ik al begrepen maar hij ziet helemaal geen bluetooth apparaten en dat lijkt me zo vreemd dat hij ze niet eens herkent
Deze moet zeer zeker bv een carkit herkennen/vinden; ik heb een jabra freeway en ze vinden elkaar.

Om van iphone naar iphone/ipad te zenden naar elkaar kan je apps gebruiken.

Voor de rest; blu tooth is veel te traag, gebruik Wi-Fi, niks makkelijkers dan Wi-Fi gebruiken of desnoods mee kabeltjen e .
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone Wi-Fi verbinding thuis plotseling niet meer mogelijk. wesley20 iPhone algemeen 2 19-11-11 13:59
Bluetooth verbinding lukt niet Mart1968 iPhone algemeen 4 09-07-11 17:23
automatische verbinding Bluetooth werkt niet ehorst iPhone algemeen 1 25-06-11 21:37
verbinding maken met mobiel datanetwerk niet mogelijk. davidvdk Orange 43 12-01-11 13:08
Bluetooth verbinding werkt niet op motorola s9 headset k.driessen Archief 1 02-01-09 01:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:13.