//

Raar microfoon probleem met de Iphone4 icm IOS5

Raar microfoon probleem met de Iphone4 icm IOS5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ik bel met mijn iphone 4, hoort de tegenpartij me niet, alsof ik ergens de microfoon heb uitstaan, geen gekraak of niets, muisstil. Bel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-10-11, 17:24
sub145 sub145 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Bree, België
Berichten: 4
Unhappy Raar microfoon probleem met de Iphone4 icm IOS5

Ik ik bel met mijn iphone 4, hoort de tegenpartij me niet, alsof ik ergens de microfoon heb uitstaan, geen gekraak of niets, muisstil.
Bel ik via VOIP (vie mobile vikings "vikingtalk") werkt alles wél goed, ook de dictafoon heeft geen enkel probleem.
Iemand dit al eens voorgehad ?


Erwin
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-10-11, 18:31
064harry 064harry is offline
• iOS 10.0.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 22
Standaard

Probeer eens te bellen met je headset of anders via je luidsprekermodus. Doet ie 't dan goed is je speakertje stuk en moet ie gemaakt worden.
  #3  
Oud 31-10-11, 23:13
helsd helsd is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Delft
Berichten: 1
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem, al microfoon laten vervangen daarna heeft hij het 2 of 3 keer gedaan toen weer hetzelfde probleem. Volledig nagekeken vanalles geprobeerd soms wel geluid dan weer niet. Diverse keren gereset dan doet hij het soms 1 keer dan weer helemaal dood. Ook met Bluetooth of earphone doet hij het niet. Wel Skype en voicerecorder (dit werkt via de andere microfoon) alle tips ed al geprobeerd zoals het earphone gaatje schoonmaken. Niets helpt dus nu maar opsturen, het is een veel voorkomend probleem. Het schijnt iets met het printplaatje te maken te hebben.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: iphone4 01.59.00 met ulock updaten naar ios5? xxdenxx Unlock 34 20-10-11 09:02
opname microfoon iphone4/ipad2 Castagnari iPhone algemeen 0 16-10-11 16:03
FaceTime activeren met Duitste SIM-lock vrije iPhone4 icm BEN iMartien iPhone algemeen 6 29-11-10 16:28
Microfoon werkt niet op iphone4 kriss iPhone algemeen 1 04-09-10 08:59
Raar microfoon probleem. t273 iPhone algemeen 6 16-02-10 20:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:21.