//

Iphone op andere pc geupdate en nu Contacten kwijt

Iphone op andere pc geupdate en nu Contacten kwijt discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo. Gisteren heb ik de iphone van mijn vriendin geupdate, dit heb ik wel gedaan op mijn pc, want ze heeft geen pc. Ik heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-10-11, 09:35
nazli nazli is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 2
Standaard Iphone op andere pc geupdate en nu Contacten kwijt

Hallo.

Gisteren heb ik de iphone van mijn vriendin geupdate, dit heb ik wel gedaan op mijn pc, want ze heeft geen pc. Ik heb wel eerst een back up gemaakt. Maar na het terugzetten is alles weg. En ze had wel belangrijke gegevens op haar iphone. Ik ben nu bang dat het niet meer terug te halen is. Wie kan mij hierbij helpen??

Alvast bedankt.

Groetjes nazli
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-10-11, 09:46
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Is de backup dan wel teruggezet en gesynchroniseerd?
Je kunt altijd opnieuw de backup terug proberen te zetten. Ga naar de iPhone [van je vriendin] onder 'apparaten' in iTunes (op de computer)
Rechtermuisklik: 'zet reservekopie terug', daarna kan je kiezen welke bakcup terug gezet moet worden. Laat het proces wel helemaal z'n werk doen (niet onderbreken), kan wel een uurtje duren....
  #3  
Oud 31-10-11, 09:54
nazli nazli is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 2
Standaard

Ik heb meerdere malen de back up teruggezet, maar het duurt maar 5 seconden en dan is de iphone nog leeg. Ik heb de bovenstaande gedaan maar toch lukt het niet.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 31 oktober 2011 om 09:01 ----------

Ik denk dat ze alles kwijt is en het is mijn schuld
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Contacten Kwijt MJR iPhone algemeen 1 12-08-11 07:12
contacten kwijt na synchronisen iphone 3G peetje2001 iPhone algemeen 1 06-01-11 18:50
Contacten iphone importeren in een andere macbook. Karolus Archief 1 14-02-10 21:10
Iphone applicaties niet zichtbaar in scherm en contacten kwijt! door update nick22 iPhone Apps 1 28-06-09 15:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:53.