//

Apple garantie

Apple garantie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) heb de uitzending van Radar gezien m.b.t. die garantie van Apple. Het is duidelijk dat ze dit niet conform de Europese wetgeving afdekken. Wat mij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-11-11, 12:56
liang liang is offline
• iOS 5.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 55
Standaard Apple garantie


heb de uitzending van Radar gezien m.b.t. die garantie van Apple. Het is duidelijk dat ze dit niet conform de Europese wetgeving afdekken.
Wat mij in hoge mate irriteert is de houding van het management van Apple Nederland. De stupide, onprofessionele en kinderachtige wijze waarop ze het afleggen van hun verantwoordelijkheden trachten te vermijden. Doorzichtige excuses als niet op kantoor ( heeft die Jeroen Trommels geen Iphone?of Imac?), in een meeting, bezet, niet terugbellen ondanks beloftes etc.
Ik weet zeker dat dit niet in de geest van Steve Jobs is. Je ziet hier het grote verschil tussen de Technologen in zo'n organisatie en de managers c.q. boekhouders die kortzichtig uitsluitend op de kosten letten.

Apple Nederland management is die Apple organisatie onwaardig.
Je bent als klant geschoren met een bedrijf dat op die wijze en met die mentaliteit wordt gerund.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
2 jaar garantie bij Apple. Of niet? Snippertje iPhone algemeen 32 09-12-11 10:27
Garantie via apple site Melle123 iPhone algemeen 0 17-06-11 00:00
Garantie Simlockvrij Apple Store Duitsland internetbob Koopinformatie Rest Europa 3 29-10-10 10:24
garantie apple vochtschade ?? ReneK iPhone algemeen 0 13-09-10 15:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:42.