//

Reservekopie Ipod Touch 3 overzetten op Iphone 4

Reservekopie Ipod Touch 3 overzetten op Iphone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik krijg 1 van de dagen mijn iphone 4 aan. Nu vroeg ik mij af of het mogelijk is om op een makkelijke manier ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-11-11, 18:02
jervg jervg is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 10
Standaard Reservekopie Ipod Touch 3 overzetten op Iphone 4

Hey,
Ik krijg 1 van de dagen mijn iphone 4 aan.
Nu vroeg ik mij af of het mogelijk is om op een makkelijke manier een reservekopie van mijn ipod touch over te zetten op de iphone.
Want anders ben ik alle data van spelletjes dus kwijt.
Ik denk dat dit wel kan maar ik wil het toch zeker weten zodat ik niets stuk doe.
Dus, kun je een reservekopie van een ipod touch op de iphone zetten?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-11-11, 16:38
jervg jervg is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 10
Standaard

Heeft er niemand dit ooit geprobeerd?
Of weet iemand dat het kan?
Het lijkt me vrij logisch dat dit zou kunnen maar ik wil het wel zeker weten voor ik dit doe.
  #3  
Oud 04-11-11, 01:16
BelgianWaffle BelgianWaffle is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Mechelen
Berichten: 4
Standaard

In theorie zou dat geen probleem moeten opleveren. Ik herinner mij dat toen de iPad uitkwam het ook mogelijk was om bvb. een iPhone reservekopie op je nieuwe iPad te zetten, dus van iPod naar iPhone zou ook moeten lukken.

Maar als ik van jou was zou ik toch gewoon met een schone lei beginnen op je iPhone 4. Als je iOS 5 hebt op je iPod touch 3G en je maakt reservekopies op iCloud dan zou al je data van je spelletjes ook moeten synchroniseren met de spelletjes op je nieuwe iPhone denk ik. Je kan het altijd eerst zo proberen en als dan blijkt dat die data toch niet gesynchroniseerd wordt, kun je alsnog een reservekopie met al je data terugzetten op je iPhone.

Ik heb momenteel zelf ook een iPod touch 3G en wanneer mijn iPhone 4S hopelijk geleverd wordt volgende week begin ik in ieder geval met een schone lei.

Succes ermee!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Reservekopie overzetten zonder update merijnwouda iTunes 1 10-10-10 10:01
3.1 reservekopie overzetten op iPhone met iOS 4.1? hhaenen iTunes 0 28-09-10 15:20
iphone apps overzetten ipod touch stef320ci iTunes 1 02-07-10 20:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:57.