//

Batterij iPhone 4S dramatisch slecht, zelfs na locatievoorzieningen uit

Batterij iPhone 4S dramatisch slecht, zelfs na locatievoorzieningen uit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hmm het is zo jammer dat je verschillende berichten hoort. Ik snap natuurlijk dat jullie hier ook niks aan kunnen doen maar het maakt het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 04-11-11, 09:48
keyboardboy keyboardboy is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 13
Standaard

Hmm het is zo jammer dat je verschillende berichten hoort. Ik snap natuurlijk dat jullie hier ook niks aan kunnen doen maar het maakt het wel wat lastiger ;-). Ik denk inderdaad dat ik maar eens een complete restore ga doen. Ik heb al een keer geprobeerd om de netwerkinstellingen te verwijderen. Ik heb nu locatievoorzieningen nogsteeds 100% uit en ik heb Wordfeud verwijderd, ik hoorde namelijk dat deze ook enorm veel batterij slurpt. Maar nog steeds niet goed.
Jammer dat dit allemaal moet, het zou niet moeten dat je zoveel actie moet ondernemen om een beetje normale batterijduur te krijgen... Ik hoop dat mijn restore straks niet voor niks is geweest! Het zou natuurlijk best kunnen dat het met iOS 5.0.1 beter is, maar ik lees hier boven ook al dat dat niet het geval is bij iemand...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 04-11-11, 09:55
WhyNotCallMeRo's schermafbeelding
WhyNotCallMeRo WhyNotCallMeRo is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 245
Standaard

Tja, ik heb dat ook al gedaan!
Ik merk ook steeds minder dat ie sneller met die dual core....

Heb al naar Oberhausen gebeld en zou hem kunnen switchen met een andere
  #23  
Oud 04-11-11, 10:00
keyboardboy keyboardboy is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPhone4GRo Bekijk bericht
Tja, ik heb dat ook al gedaan!
Ik merk ook steeds minder dat ie sneller met die dual core....

Heb al naar Oberhausen gebeld en zou hem kunnen switchen met een andere
Een complete restore bedoel je? En dat helpt dus niet bij jou?
  #24  
Oud 04-11-11, 11:58
plvkat plvkat is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 23
Standaard

bij mij gaat het nu beter met de batterij wat heb ik gedaan
pin code van sim gehaald
locatievoorzieningen uit
herstel Netwerkinstellingen
usage 19 minuten
standby 3 hours
Batterij 99%

zit Trouwens bij kpn ben benieuwd hoe lang hij het nu uithoud
  #25  
Oud 04-11-11, 12:25
fokkerfa fokkerfa is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 12
Standaard Flitsmeister en Catan verbruiken veel energie

Ik heb gemerkt dat als ik de apps Flitsmeister en Catan (op de achtergrond) aan heb staan mijn Iphone 4s heel warm wordt en dus veel energie verbruikt.

Als ik deze apps na gebruik weer uit zet (2 x op de ronde knop drukken om de actieve applicaties te zien, applicatie vasthouden tot hij gaat wiebelen en afsluiten) gaat de batterijduur omhoog van enige uren tot 2 dagen
  #26  
Oud 09-11-11, 18:51
lukeiphone lukeiphone is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 68
Standaard Batterij problemen iPhone 4s

Hallo allemaal,

Ik ben sinds een week in het bezig van een iphone 4s zwart 16GB
Na een paar dagen gebruik merk ik dat de batterij wel erg snel leeg gaat. Zo'n 10% per uur.
Er zijn al veel topics over dit onderwerp maar ik kom er nog niet uit.
Volgens mijn gevoel heb ik alles al geprobeerd wat er word geschreven zoals:
-Locatievoorziening zoveel mogelijk uitgezet.
-Helderheid staat beneden de helft
-Ik sluit alle apps telkens af.
Mijn gebruik is wel enigszins hoog, want ik zit elke dag 5 uur in de trein, social media wordt veel bezocht. En mijn mail wordt elke 15 min opgehaald.
Ook is mij bekend dat er wel een nieuwe update komt binnenkort dit dit probleem zou moeten verhelpen.
Maar wat zou ik momenteel nog kunnen doen!?
  #27  
Oud 09-11-11, 19:07
ad9007i's schermafbeelding
ad9007i ad9007i is offline
• iOS 12.4
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: België
Berichten: 788
Standaard

10% per uur is toch goed?
mijn ipad 1 doet dat ook, en bij apple staat dat de batterij 10u meegaat dus de jouwe ook... ik zie niet echt het probleem

je kan ook de multitasking uit doen als dat kan helpen maar je iphone werkt prima volgens mij!
  #28  
Oud 09-11-11, 19:31
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lukeiphone Bekijk bericht
Hallo allemaal,

Ik ben sinds een week in het bezig van een iphone 4s zwart 16GB
Na een paar dagen gebruik merk ik dat de batterij wel erg snel leeg gaat. Zo'n 10% per uur.
Er zijn al veel topics over dit onderwerp maar ik kom er nog niet uit.
Volgens mijn gevoel heb ik alles al geprobeerd wat er word geschreven zoals:
-Locatievoorziening zoveel mogelijk uitgezet.
-Helderheid staat beneden de helft
-Ik sluit alle apps telkens af.
Mijn gebruik is wel enigszins hoog, want ik zit elke dag 5 uur in de trein, social media wordt veel bezocht. En mijn mail wordt elke 15 min opgehaald.
Ook is mij bekend dat er wel een nieuwe update komt binnenkort dit dit probleem zou moeten verhelpen.
Maar wat zou ik momenteel nog kunnen doen!?
Beste; als ik bv 1 uur aan één stuk door via Wi-Fi surf ben ik ong 20 % kwijt. (max 25%). Tis dan wel echt intensief surfen ik doe, wat posten ook, er zijn altijd wel wat min bij waar ik effe bij zit na te denken wat ik zal posten maar ik kom toch aan 20tal % uit.

Een smartphone zal bij intensief gebruik nooit lang meegaan .
Alle smartphones hebben dat.

Ik wil gerust meteen ruilen met u als gij maar 10% kwijt bent dan en mails ophalen om de 15min enz...dat vergt sowieso extra van je batterij he.

En koopt u een externe batterij als je zeker wil zijn je de dag rond komt, je sluit deze aan wanneer je het zelf nodig acht.
  #29  
Oud 09-11-11, 19:39
lukeiphone lukeiphone is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 68
Standaard

Nou als ik s ochtends om 9 uur weg ga. En hij is om 6 uur weer bijna leeg vind ik dat niet echt lang ofzo. Had er zeker meer van verwacht. Heb niet voor niets 600 betaald. Maar ik zal het er mee moeten doen.
  #30  
Oud 09-11-11, 19:46
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lukeiphone Bekijk bericht
Nou als ik s ochtends om 9 uur weg ga. En hij is om 6 uur weer bijna leeg vind ik dat niet echt lang ofzo. Had er zeker meer van verwacht. Heb niet voor niets 600 betaald. Maar ik zal het er mee moeten doen.
Andere smartphones gaan maar evenlang mee .
Externe batterij he zoals ik heb aangehaalt.

En als je ong een 6tal uur gebruik kan behalen dan is dat normaal bij ne smartphone.
  #31  
Oud 09-11-11, 19:50
decx decx is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 381
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lukeiphone Bekijk bericht
Nou als ik s ochtends om 9 uur weg ga. En hij is om 6 uur weer bijna leeg vind ik dat niet echt lang ofzo. Had er zeker meer van verwacht. Heb niet voor niets 600 betaald. Maar ik zal het er mee moeten doen.
Er is een bugfix in the making Weet niet hoeveel beter het gaat worden hoor.

Apple stuurt iOS 5.0.1 naar enkele eindgebruikers - iPhone - iPhoneclub.nl
  #32  
Oud 10-11-11, 07:17
emiletelkamp emiletelkamp is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Oude Pekela
Berichten: 7
Stuur een bericht via MSN naar emiletelkamp
Standaard

Ik heb ook het probleem van snel leegrakende accu, en dat ligt niet aan het gebruik. In 1 nacht 25-30% van de accu af zonder gebruik. Alle services al uit gezet, icloud uit, maar het rare is dat als ik bij gebruik/standby meter kijk, hij in 1 avond volgens de teller 4 uur is gebruikt?? Nog iemand die ditzelfde is opgevallen?
  #33  
Oud 10-11-11, 13:02
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door emiletelkamp Bekijk bericht
Ik heb ook het probleem van snel leegrakende accu, en dat ligt niet aan het gebruik. In 1 nacht 25-30% van de accu af zonder gebruik. Alle services al uit gezet, icloud uit, maar het rare is dat als ik bij gebruik/standby meter kijk, hij in 1 avond volgens de teller 4 uur is gebruikt?? Nog iemand die ditzelfde is opgevallen?
Oftewel wacht ge op de update van apple of ge doet herstellen-nieuwe iphone- reservekopie (of geen reservekopie), wel rekening houden je mss bepaalde zaken mss terug moet herinstellen, maar dat heeft bij mij geholpen en nadien was ik zoveel % ten niet kwijt als deze op standby staat ( behalve als de emails op 15min-1uur staan om deze op te halen).
  #34  
Oud 10-11-11, 13:33
Mirabelx Mirabelx is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 11
Standaard

Sinds dinsdag de nieuwe iPhone4S in bezit en ben niet helemaal happy met de batterijduur. Hiervoor een 3GS gehad (van 3 jaar oud) dus verwachtte zeker een verbetering. Helaas. Nu staat het batterrijpercentage op 19% met het volgende verbruik:
Gebruik 4 uur en 23 minuten
Stand-by 20 uur en 38 minuten.

Alle locatievoorzieningen voorzover mogelijk uitgeschakeld, en alle tips opgevolgd maar geen verbetering te zien.
Ben ik nu te kritisch of is dit echt niet ok???
__________________
Live life!!
  #35  
Oud 10-11-11, 13:43
DaMeastro DaMeastro is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 423
Standaard

Mijn batterij is ook zwaar ***, echte een hele dikke FAIL voor Apple!!!
  #36  
Oud 10-11-11, 14:47
orangex orangex is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 14
Standaard

Mensen, probeer het volgende even:

Het hielp hier al aardig toen ik de notifications voor de Calendar uitschakelde. Maak nog wel gebruik van badges, maar niet meer van notificaties. Vanochtend na 5 uur nog 99% en na iets van 6 uur zat hij op 98%. Dat was met Wi-Fi en BT aan maar zonder vodafoneverbinding.

Nu sinds een klein half uur dus weer verbinding met nieuwe simkaart + pincode. Ben benieuwd wat dat met het batterijniveau gaat doen. En hoop bij deze dat mijn beide problemen nu verholpen zijn
  #37  
Oud 10-11-11, 15:50
twcoolen twcoolen is offline
• iOS 4.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Landgraaf
Berichten: 88
Standaard

Ik heb dit probleem zowel op de iPhone 3GS als 4 gehad. Bij de 4S had ik inmiddels een wijze les geleerd.

Ik doe nu het volgende: restore de iPhone niet vanaf een backup maar configureer deze als zijnde een nieuwe iPhone. Synchroniseer vervolgens handmatig je foto's, contacten enz. Settings/Mailboxen heb ik handmatig opnieuw ingesteld.

Resultaat: waar ik eerst na 1 uur standby reeds 30% van mij accuduur kwijt was heb ik nu na een hele dag standby/sms/email/apps nog 80% accu over. Dit werkt voor zowel de 3GS, 4 als 4S.
__________________
8GB iPhone US, 16GB iPhone 3G Black,32GB iPhone 4 Black, 16GB iPhone 4S White, iPad 1 32GB Wi-Fi, iPad 2 64GB White Wi-Fi
  #38  
Oud 10-11-11, 15:55
DaMeastro DaMeastro is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 423
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door twcoolen Bekijk bericht
Ik heb dit probleem zowel op de iPhone 3GS als 4 gehad. Bij de 4S had ik inmiddels een wijze les geleerd.

Ik doe nu het volgende: restore de iPhone niet vanaf een backup maar configureer deze als zijnde een nieuwe iPhone. Synchroniseer vervolgens handmatig je foto's, contacten enz. Settings/Mailboxen heb ik handmatig opnieuw ingesteld.

Resultaat: waar ik eerst na 1 uur standby reeds 30% van mij accuduur kwijt was heb ik nu na een hele dag standby/sms/email/apps nog 80% accu over. Dit werkt voor zowel de 3GS, 4 als 4S.
En hoe zou dit komen dan? Want dan doe ik dat ook maar eens denk ik.
Batterij is nu alweer 61%, paar keer gebeld, en wat nieuws gecheckt en twitter.
Om 10.30 van de lader afgegaan, dus 4,5 uur.
  #39  
Oud 10-11-11, 15:57
orangex orangex is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaMeastro Bekijk bericht
En hoe zou dit komen dan? Want dan doe ik dat ook maar eens denk ik.
Batterij is nu alweer 61%, paar keer gebeld, en wat nieuws gecheckt en twitter.
Om 10.30 van de lader afgegaan, dus 4,5 uur.
En wat is je verbruik volgens de telefoon? Hoeveel uur standby en hoeveel tijd gebruikt? Bij mij nu ongeveer 8 uur standby om 1 uur gebruik en dat gebruik is vooral nakijken van status etc Maar heb nog 92% over.

1% per uur met gemiddeld verbruik teken ik voor. Betekent toch goede 2 a 3 dagen mee kunnen doen dan.
  #40  
Oud 10-11-11, 16:00
DaMeastro DaMeastro is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 423
Standaard

Staat 2uur 40 minuten gebruik. 4uur en 38 minuten stand-by.

Maakt me echt niet uit dat ik hem heel intensief gebruik en dan nog paar procent heb 's avonds. Maar mn iPhone 4 kon ik uren bellen en internetten en had ik 's avonds nog steeds 20 of 30 %.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 november 2011 om 15:02 ----------

Als ik hem 's ochtends van de lader haal, en een 10 minuten de twitter check en mails, zit k alweer op 95-90 procent, is toch niet normaal.
Reageren

Labels
batterijduur, ios 5, iphone 4s, locatievoorzieningen, reservekopie



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
batterijduur na 4.1 update dramatisch keegan iPhone algemeen 18 19-11-10 19:28
Video: iPhone video posten op YouTube: kwaliteit dramatisch remco747 Muziek, foto & video 12 16-08-10 14:48
Muziek: slecht geluid, zelfs met oordopjes Deborah Muziek, foto & video 14 05-03-09 13:37
[1.1.2 OTB + Turbosim]= slecht signaal, slchte batterij? Diageo Unlock [archief] 9 08-02-08 21:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:39.