//

Apple website vraagje ivm iPhone

Apple website vraagje ivm iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen ongeveer 2 weken geleden bestelde ik de 4S via de website van Apple. Normaal gezien wordt hij morgen geleverd, maar sinds een paar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-11-11, 18:08
Kitschy Kitschy is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 7
Standaard Apple website vraagje ivm iPhone

Hallo iedereen

ongeveer 2 weken geleden bestelde ik de 4S via de website van Apple.
Normaal gezien wordt hij morgen geleverd, maar sinds een paar dagen hoor ik over zoveel problemen (slechte batterij, gele tint).
Nu is mijn vraag: waar kan ik terecht moest mijn gsm deze kuren hebben? Moet ik hem dan terug opsturen of kan ik terecht in een Mobistar winkel?
Ik was nogal opgewonden omdat het m'n eerste iPhone ooit is, maar nu is dat eigenlijk totaal weg, hoe meer ik lees erover, hoe meer negatieve dingen ik tegenkom :|

Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-11-11, 18:14
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Maak je maar niet teveel onnodige zorgen

Tien (10) nanoseconden nadat er een nieuwe iPhone of iOS verschijnt verschijnen ook de eerste berichten over de "slechte batterijduur". Dat was zo al bij de eerste iPhone en dat is nog steeds het geval.

Ik heb een iPhone 4 16 GB en een iPhone 4S 64 GB en ik zie met de beste wil van de wereld geen groot verschil in het energieverbruik.

Er is een nieuwe iOS 5.0.1 versie op komst die naar verluidt de echte en ingebeelde accuproblemen gaat oplossen.
  #3  
Oud 03-11-11, 18:17
Kitschy Kitschy is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 7
Standaard

Thanks voor je reactie!
Maar op dit forum en op het forum van apple zelf, zie ik dat veel mensen hierover klagen. Er zijn er dan ook natuurlijk die helemaal niks ondervinden.
Hopelijk zit ik ertussen, anders zal de teleurstelling o zo groot zijn :|
  #4  
Oud 03-11-11, 18:32
dirkjan82 dirkjan82 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 131
Standaard

Mocht er wat mis zijn met je telefoon dan heb je van Apple gewoon 1 jaar garantie (wettelijk gezien meer, maar dat is een andere discussie). Als er iets is raad ik je aan gewoon de helpdesk te bellen en zij zullen je helpen. Eventueel halen ze je iPhone op, of moet je hem naar ze opsturen (waarschijnlijk op hun kosten, ik weet niet hoe Apple dit heeft geregeld) en wordt ie gerepareerd of vervangen.
Wellicht kun je ook gewoon bij een reseller binnenlopen met een probleem. Zij kunnen je ter plekke helpen of van advies voorzien.
  #5  
Oud 03-11-11, 20:01
MathieuG MathieuG is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 159
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kitschy Bekijk bericht
Hallo iedereen

ongeveer 2 weken geleden bestelde ik de 4S via de website van Apple.
Normaal gezien wordt hij morgen geleverd, maar sinds een paar dagen hoor ik over zoveel problemen (slechte batterij, gele tint).
Nu is mijn vraag: waar kan ik terecht moest mijn gsm deze kuren hebben? Moet ik hem dan terug opsturen of kan ik terecht in een Mobistar winkel?
Ik was nogal opgewonden omdat het m'n eerste iPhone ooit is, maar nu is dat eigenlijk totaal weg, hoe meer ik lees erover, hoe meer negatieve dingen ik tegenkom :|

Alvast bedankt
De iPhone is een geweldig toestel punt. Maar hou em gewoon origineel. Niet *****n met een jailbreak als er zelf geen verstand van hebt. Dan loopt t allemaal wel los. Hiero nog nooit problemen gehad. Behalve misschien een beperkte accuduur
  #6  
Oud 03-11-11, 20:41
Kitschy Kitschy is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 7
Standaard

Jailbreak was ik zeker niet van plan! Als ik een app wil zal ik wel eerlijk er voor betalen ! Ik zat er gewoon mee in, omdat ik nogal negatieve reacties las over de batterij en die gele tint dat sommigen ook ervaren.
Toch bedankt!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vraagje ivm mail (# recente berichten) OliverI iPhone algemeen 1 06-09-10 18:48
Newbee vraagje ivm netwerk Peernij iPhone algemeen 3 25-04-09 20:49
Vraagje ivm. programeeren Monsterkils Archief 7 05-04-09 23:50
help,help: vraagje ivm SSH knuster Archief 8 29-10-08 09:23
Noob vraagje :) ivm 1.1.2 OTB naar 1.1.3 dendirk Archief 1 01-02-08 17:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:10.