//

probleem met geluid iphone: ik ben niet hoorbaar.

probleem met geluid iphone: ik ben niet hoorbaar. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan iemand me helpen? Mijn iphone van slechts 5 maanden oud vertoont een groot probleem. Sinds een week valt regelmatig het geluid weg tijdens een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-11-11, 19:45
jufkelly jufkelly is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 2
Unhappy probleem met geluid iphone: ik ben niet hoorbaar.

Kan iemand me helpen? Mijn iphone van slechts 5 maanden oud vertoont een groot probleem. Sinds een week valt regelmatig het geluid weg tijdens een gesprek. Dus mijn telefoon rinkelt. Ik neem op en kan (soms) praten, maar dan plots ben ik niet meer hoorbaar. Ik hoor de andere kant wel hallo, hallo!? roepen maar ik ben niet meer hoorbaar. Als ik terugbel gebeurt het soms dat ik nog steeds niet hoorbaar ben! Af en toe lukt het wel om een normaal gesprek te voeren, maar de laatste dagen vallen 4 op 5 gesprekken uit! Ik heb mijn iphone al eens aan en uit gezet, het geluid harder en stiller gezet, tijdens het gesprek (na het wegvallen) al op het scherm geluid aan/uit getikt, maar niets helpt... Kan iemand me aub helpen? Heb geen zin om hem 4 weken kwijt te zijn als ik hem binnen moet brengen.
Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-11-11, 20:25
jeroen1995 jeroen1995 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Leeuwarden
Berichten: 42
Standaard

Ik heb een 4s en soms kan degenen die ik bel mij niet horen, terwijl de telefoon daar wel overgaat. Ik hoor dan helemaal niets!
  #3  
Oud 04-11-11, 21:35
jufkelly jufkelly is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 2
Standaard

Nu word ik er een beetje nijdig van! Elk telefoongesprek dat ik aannneem heeft dit probleem. Ik hoor hen wel, maar zij mij niet! Ik moet nu steeds terugbellen met de gsm van mijn wederhelft, want ik krijg totaal geen gehoor met mijn iphone! Grrr!
  #4  
Oud 19-11-11, 19:18
Regaman Regaman is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 21
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem! Ook na het vervangen van de hardware blijf ik hetzelfde probleem ondervinden. ik vrees voor ergens een fout op het moederbord... Weet iemand raad?
  #5  
Oud 19-11-11, 23:36
Regaman Regaman is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 21
Standaard

Ik heb het gevonden!!! Je raad het nooit maar het werkt echt! Je moet je achterkant eraf doen en je moet eens terwijl je belt duwen tussen de batterij connector en de dock connector ... Als je daar drukt horen ze je!! Dus steek er een papier tussen ofzo en je kan terug bellen zonder problemen... Klinkt heel bizar maar dit is het echt!! Probeer maar!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Merkwaardig probleem met geluid ceespicauly Archief 4 28-02-10 13:47
TomTom: Stem geluid niet hoorbaar hb88xx iPhone Navigatie 2 18-10-09 22:34
probleem met geluid croixdeguerre iPhone algemeen 10 01-03-09 18:52
SMS tone via winterboard niet hoorbaar Yaron Jailbreak apps en thema's 2 23-01-09 11:49
probleem met geluid tsoenamie iPhone algemeen 17 20-11-08 12:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:13.