//

Goede autoradio voor iPhone 4

Goede autoradio voor iPhone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door FridgeNL Heb inmiddels de JVC wat langer in bezit en wat meer bevindingen..... Afspelen van muziek kan zowel via USB als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 04-01-12, 22:32
Lowermate Lowermate is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 183
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FridgeNL Bekijk bericht
Heb inmiddels de JVC wat langer in bezit en wat meer bevindingen.....

Afspelen van muziek kan zowel via USB als over Bluetooth. Over USB is niet echt praktisch, je moet dan muziek bedienen vanaf de radio en dat is behoorlijk beperkt. Over BT is een heel ander verhaal, je kan alles bedienen vanaf je iPhone, ook werkt TomTom op deze manier tegelijkertijd prima en dempt de muziek bij aanwijzingen. Bellen tegelijkertijd als je via BT muziek afspeelt zou wel eens een probleem kunnen zijn, de ene keer dat ik dit wilde testen was de bel verbinding slecht en vervolgens was de pairing weg. Misschien een toeval.....ik ga het nog even verder testen iig.
Bedankt voor je bevindingen tot nu toe.
Ik dacht dat het juist handig is als ik de muziek van de iPhone via de autoradio kan bedienen ( in geval van aansluiting CIA via USB ).
Ben benieuwd naar je andere ervaringen .
Hoe bevalt het feit dat je alle functies via de draaiknop moet opzoeken , dat je vastgelegde voorkeuze zenders niet kan selecteren via knoppen zoals bv bij de Alpine CDE 133BT.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 05-01-12, 14:03
FridgeNL's schermafbeelding
FridgeNL FridgeNL is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 987
Stuur een bericht via ICQ naar FridgeNL Stuur een bericht via MSN naar FridgeNL
Standaard

Functies via de draaiknop werken prima, je moet alleen even weten hoe ze te benaderen.

Instellingen menu open je door de menuknop in te drukken en deze vast te houden, je kan nu een lijst doorlopen met de draaiknop met al je instellingen. Sub-menu's kies je door te scrollen en kort te drukken op de draaiknop.

Ook de voorkeuze zenders zitten onder de draai/menukeuze knop, één keer op menu drukken en vervolgens komen de voorkeuze zenders in het scherm.deze zijn te selecteren door aan de draaiknop te draaien en je keuze bevestig je door op diezelfde draaiknop te drukken. Zenders toevoegen gaan ook eenvoudig.....afstemmen op het betreffende station, de draaiknop indrukken en ingedrukt houden voorkeuze selecteren met ook weer de draaiknop en bevestigen door één keer kort te drukken op de draaiknop
__________________
"Of all the things i've ever lost, i miss my mind the most."
© Ozzy Osbourne
  #23  
Oud 06-01-12, 13:44
Lowermate Lowermate is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 183
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FridgeNL Bekijk bericht
Functies via de draaiknop werken prima, je moet alleen even weten hoe ze te benaderen.

Instellingen menu open je door de menuknop in te drukken en deze vast te houden, je kan nu een lijst doorlopen met de draaiknop met al je instellingen. Sub-menu's kies je door te scrollen en kort te drukken op de draaiknop.

Ook de voorkeuze zenders zitten onder de draai/menukeuze knop, één keer op menu drukken en vervolgens komen de voorkeuze zenders in het scherm.deze zijn te selecteren door aan de draaiknop te draaien en je keuze bevestig je door op diezelfde draaiknop te drukken. Zenders toevoegen gaan ook eenvoudig.....afstemmen op het betreffende station, de draaiknop indrukken en ingedrukt houden voorkeuze selecteren met ook weer de draaiknop en bevestigen door één keer kort te drukken op de draaiknop
Dus jij ervaart het niet als een nadeel dat je vooringestelde zenders kan benaderen door de draaiknop (draaien/ bevestigen ) ipv voorkeuze knoppen zoals bv bij de alpine cde 133BT ?
Geen nadeel dag je veel functies met de draaiknop moet opzoeken ?
Bluetooth bellen werkt dus goed omdat ik daar wel eens wat problemen over hoor ? Deze jvc heeft dacht ik wel een aparte microfoon.
Deze jvc heeft ook dat als er iemand belt het volume van de muziek verlaagt wordt en je automatisch het gesprek doorkrijgt en kan gaan praten (auto answer) ?

Het aantal regels op dee radio is 3. Goed te lezen ?

Als je via USB je iPhone op de radio aansluit kan je dan wel genoeg functies bedienen ?

Mogelijkheid tot bediening vanaf de iPod zelf
Mogelijkheden: Song, Albums, All Muziekcontrol: Song Up / Down / Repeat
Selectiemogelijkheden: Playlist, Artist, Album, Song, Podcast, Genre, Composer, Audiobook
Percentage zoeken(Direct Search Functie)
Displayweergave: Artist, Song, Album

deze mogelijkheden zitten bv op de de eerder genoemde alpine radio.

Ik weet niet of de mijn andere optie , de Kenwood kdc-51 btu deze mogelijkheden wel heeft.

Nogmaals bedankt voor je info.
Evt mag je ook via PM verder gaan mocht je dat willen.

Laatst gewijzigd door Lowermate; 06-01-12 om 13:56.
  #24  
Oud 07-01-12, 01:48
FridgeNL's schermafbeelding
FridgeNL FridgeNL is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 987
Stuur een bericht via ICQ naar FridgeNL Stuur een bericht via MSN naar FridgeNL
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lowermate Bekijk bericht
Dus jij ervaart het niet als een nadeel dat je vooringestelde zenders kan benaderen door de draaiknop (draaien/ bevestigen ) ipv voorkeuze knoppen zoals bv bij de alpine cde 133BT ?
Ik vind het persoonlijk geen nadeel, drukken draaien en bevestigen. Als je het een tijdje gebruikt weet je niet beter meer.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lowermate Bekijk bericht
Geen nadeel dag je veel functies met de draaiknop moet opzoeken ?
Vind ik niet, nou ben ik niet een persoon die voortdurend door de instellingen aan het zoeken en rommelen is maar vind het vrij makkelijk en intuïtief te bedienen allemaal.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lowermate Bekijk bericht
Bluetooth bellen werkt dus goed omdat ik daar wel eens wat problemen over hoor ? Deze jvc heeft dacht ik wel een aparte microfoon.
Klopt, aparte mic is meegeleverd en bellen werkt prima.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lowermate Bekijk bericht
Deze jvc heeft ook dat als er iemand belt het volume van de muziek verlaagt wordt en je automatisch het gesprek doorkrijgt en kan gaan praten (auto answer) ?
Ja de muziek wordt gedempt als je belt en als bijv. je navigatie tot leven komt e.d. Auto answer zit er geloof ik ook op, heb ik alleen nog niet gebruikt.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lowermate Bekijk bericht
Het aantal regels op dee radio is 3. Goed te lezen ?
Het display is niet super groot maar vind het goed leesbaar, het is ook mogelijk om een groot aantal kleuren in te stellen en de hardheid hiervan.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lowermate Bekijk bericht
Als je via USB je iPhone op de radio aansluit kan je dan wel genoeg functies bedienen ?
Dat vind ik wel een minder punt, is behoorlijk beperkt.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lowermate Bekijk bericht
Mogelijkheid tot bediening vanaf de iPod zelf
Mogelijkheden: Song, Albums, All Muziekcontrol: Song Up / Down / Repeat
Selectiemogelijkheden: Playlist, Artist, Album, Song, Podcast, Genre, Composer, Audiobook
Percentage zoeken(Direct Search Functie)
Displayweergave: Artist, Song, Album
Via BT is alles gewoon te bedienen op je iPhone/iPod, net zoals je hem normaal gebruikt.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lowermate Bekijk bericht
Evt mag je ook via PM verder gaan mocht je dat willen.
Via PM lijkt me niet nodig, zo kunnen anderen die ook iets aan de informatie hebben meelezen ;-)
  #25  
Oud 14-01-12, 16:39
Lowermate Lowermate is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 183
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FridgeNL Bekijk bericht
Heb inmiddels de JVC wat langer in bezit en wat meer bevindingen.....

Afspelen van muziek kan zowel via USB als over Bluetooth. Over USB is niet echt praktisch, je moet dan muziek bedienen vanaf de radio en dat is behoorlijk beperkt. Over BT is een heel ander verhaal, je kan alles bedienen vanaf je iPhone, ook werkt TomTom op deze manier tegelijkertijd prima en dempt de muziek bij aanwijzingen. Bellen tegelijkertijd als je via BT muziek afspeelt zou wel eens een probleem kunnen zijn, de ene keer dat ik dit wilde testen was de bel verbinding slecht en vervolgens was de pairing weg. Misschien een toeval.....ik ga het nog even verder testen iig.
Nou heeft de jvc wel Bluetooth maar las ik dat parrot op een autoradio beter is qua Bluetooth ?

De iPhone 4 pairt zeg jij dus goed met de jvc ? Geen problemen met ophalen telefoonbestand ?

Een autoradio zaak raadde mij dan weer de Kenwood bt51u aan omdat deze dus parrot heeft. Deze heeft alleen dus geen audio streaming dus kom ik bij de Kenwood bt61u uit. Wel iets duurder.

Hoe bevalt je jvc verder ?
  #26  
Oud 16-01-12, 10:59
FridgeNL's schermafbeelding
FridgeNL FridgeNL is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 987
Stuur een bericht via ICQ naar FridgeNL Stuur een bericht via MSN naar FridgeNL
Standaard

Of parrot beter is zou ik niet kunnen zeggen, JVC voldoet voor mij en bevalt prima. Audio-streaming is, wat mij betreft, een van de essentiële zaken die er op moet zitten dus een radio zonder was geen optie.
  #27  
Oud 26-01-12, 00:01
rinkiboy rinkiboy is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 1
Standaard

als ik je een advies mag geven. er is sinds kort een nieuwe pioneer radio uit en wel de deh 6400bt. nu ben ik sinds kort de gelukkige bezitter geworden van een exemplaar. deze radio werkt perfect met een iphone, heeft een strak design, en bied je alles wat je van een radio verwacht. hij kost nu 169 euro als je even zoekt op vergelijk.nl. de iphone laad gewoon op via usb, je kunt op je radio door je muziek heen bladeren enz.

ook zit er een microfoontje bij voor hands free bellen dus hij is helemaal compleet.
  #28  
Oud 26-01-12, 00:57
geluk4you's schermafbeelding
geluk4you geluk4you is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: amsterdam
Berichten: 8
Stuur een bericht via MSN naar geluk4you
Standaard

fm zender ongeveer 30 euro voor iphone speeld al je muziek draadloos af via je autoradio
  #29  
Oud 28-04-12, 04:29
peetv peetv is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 1
Standaard Jvc kd r801

Ja leuk ding ook met de navigatie. alleen jammer dat je dan geen radio kan luisteren.
mijn vorige radio had de zelfde functies en als ik dan de radio en de navigatie tegelijk aanhad. dan onderbrak de navigatie automatische even de radio als hij ging praten. En deze doet dat niet.

Citaat:
Tevens maak ik gebruik van de navigatie op de iphone (tomtom), Het geluid van de navigatie gaat dan over de speakers.
  #30  
Oud 28-04-12, 16:23
nescio nescio is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Gelderland
Berichten: 65
Standaard

Jvc:
- kw-r400e
- kw-r500e
- kw-r600bte
- kw-sd70bte
__________________
~When nothing goes right... go left~
  #31  
Oud 28-04-12, 18:12
iAndries iAndries is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: NH
Berichten: 111
Standaard

Ik heb nu sinds een week , de JVC KD-R731BT
Werkt perfeckt met iphone

Jvc KD-R731BT Overzicht - autoradio op VERGELIJK.NL
  #32  
Oud 14-06-12, 22:16
Lowermate Lowermate is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 183
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rinkiboy Bekijk bericht
als ik je een advies mag geven. er is sinds kort een nieuwe pioneer radio uit en wel de deh 6400bt. nu ben ik sinds kort de gelukkige bezitter geworden van een exemplaar. deze radio werkt perfect met een iphone, heeft een strak design, en bied je alles wat je van een radio verwacht. hij kost nu 169 euro als je even zoekt op vergelijk.nl. de iphone laad gewoon op via usb, je kunt op je radio door je muziek heen bladeren enz.

ook zit er een microfoontje bij voor hands free bellen dus hij is helemaal compleet.

Ook geschikt voor stuurbediening (dmv geschikte interface ) ?
  #33  
Oud 21-07-12, 22:26
Lowermate Lowermate is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 183
Standaard

Uiteindelijk gekozen voor de Alpine 134BT.
Dik tevreden met deze radio. Goed geluid en alle functies aanwezig voor gebruik met mijn iPhone.
  #34  
Oud 13-01-13, 17:36
boswachter85 boswachter85 is offline
• iOS 9.0.2
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Zwolle
Berichten: 118
Standaard

Beste mensen,
Ik ben op zoek naar een dubbel din autoradio. Ik zit al te googlen maar ik zie door de bomen het bos niet meer.
Wat wil ik ermee. Bellen via Bluetooth (liefst 2 telefoons gelijk pairen ivm android telefoon van werk) Muziek spelen/streamen van Iphone, mag via USB. Prijs tot 300 euro.

Iemand nog wat goede ervaringen/ideeen?
  #35  
Oud 13-01-13, 18:23
Harley4's schermafbeelding
Harley4 Harley4 is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grunn
Berichten: 674
Standaard

Zenec ....
  #36  
Oud 13-01-13, 19:09
boswachter85 boswachter85 is offline
• iOS 9.0.2
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Zwolle
Berichten: 118
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harley4 Bekijk bericht
Zenec ....
En welke raad je aan?
  #37  
Oud 14-01-13, 16:38
LanWolf LanWolf is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 99
Standaard

Pioneer AVH 4400BT, is misschien net boven de 300, maar pracht systeem.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Goede externe accu voor de iPhone 4 ProMac iPhone accessoires en onderdelen 2 18-04-11 00:00
Autoradio voor iphone 3gs met bluetooth/navi LenS iPhone accessoires en onderdelen 2 21-04-10 10:03
Wat is een goede bluetooth headset voor Iphone 3G Giggles iPhone accessoires en onderdelen 2 04-08-09 22:57
Goede apps voor Iphone aer0101 Jailbreak apps en thema's 1 20-07-08 14:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:31.