//

iPhone 4S rammelen van behuizing bij trilstand

iPhone 4S rammelen van behuizing bij trilstand discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door jedepe Heb vorige week donderdag mijn nieuwe iphone 4s ontvangen, en hoorde een rammeltje toen ik hem neer lag. Als ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 17-11-11, 20:25
decx decx is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 381
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jedepe Bekijk bericht
Heb vorige week donderdag mijn nieuwe iphone 4s ontvangen, en hoorde een rammeltje toen ik hem neer lag. Als ik rechtsboven met mijn vinger tegen de iPhone tik lijkt het wel alsof er daar iets los zit. Ik vorige week vrijdag de apple store gebeld, ze zouden direct een nieuwe sturen. Deze heb een een week later (vandaag) gekregen, maar toen ik hem uitpakte kwam ik erachter dat deze hetzelfde probleem heeft. Hier baal ik echt van!
Zijn er mensen die er geen last van hebben, of hoort het bij deze iPhone (wat ik niet denk).
Ze komen morgen mijn oude defecte ophalen
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...iphone-4s.html

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...os-geluid.html

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...s-los-zit.html

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...rdeel-4-s.html
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 23-11-11, 17:38
Pascal717's schermafbeelding
Pascal717 Pascal717 is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Overpelt (België)
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Pascal717
Standaard

Update: Sinds een uurtje heb ik mijne iPhone 4s terug van bij Mobistar. Het herstellen heeft iets meer dan 1,5 week geduurd. Nu het slechte nieuws De iPhone 4s is terug gekomen zonder gemaakt te zijn. De techniekers hebben de hardware allemaal nagekeken en geen fout gevonden. Heb nog altijd dat vervelend geluid en nu nog harder dan eerder. Om van te worden.
Pfff, wat nu?
__________________
iPhone 8 Space Grey - iPad Pro 9,7" - Apple Watch Sport 42mm
  #23  
Oud 23-11-11, 18:16
DieterV DieterV is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 215
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pascal717 Bekijk bericht
Update: Sinds een uurtje heb ik mijne iPhone 4s terug van bij Mobistar. Het herstellen heeft iets meer dan 1,5 week geduurd. Nu het slechte nieuws De iPhone 4s is terug gekomen zonder gemaakt te zijn. De techniekers hebben de hardware allemaal nagekeken en geen fout gevonden. Heb nog altijd dat vervelend geluid en nu nog harder dan eerder. Om van te worden.
Pfff, wat nu?
Ik zou gewoon even afwachten. En ondertussen een aangepast trilsignaal maken voor je iPhone. Ik heb bijvoorbeeld "hartslag" gepakt ipv "waarschuwing" en nu trilt hij al veel minder als ze me bellen. Als na verloop van tijd blijkt dat er toch een oplossing is, dan kan je je telefoon nog altijd ergens laten maken.
  #24  
Oud 10-12-11, 20:46
FlameDB FlameDB is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 17
Standaard

DieterV, zou je eventueel kunnen zeggen hoe je dit doet? Mijn 4s heeft ook last van het probleem en zou ook graag een custom vibrate instellen..
  #25  
Oud 11-12-11, 01:53
DieterV DieterV is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 215
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FlameDB Bekijk bericht
DieterV, zou je eventueel kunnen zeggen hoe je dit doet? Mijn 4s heeft ook last van het probleem en zou ook graag een custom vibrate instellen..
ja gaat naar instellingen
-->algemeen
-->toegankelijkheid
-->en het vakje "aangepaste trilingen" aanzetten bij de optie "horen"

vervolgens ga je terug naar instellingen, en kies je "geluiden".
en helemaal onderaan zijn er opties bijgekomen voor je trilingen. Je kan er dan zelf een maken. Als je hele korte tikjes geeft, zal je ook een "stiller" patroon krijgen. Ik heb mijn iphone gezet op "hartslag", die staat er standaard tussen en werkt rustig. De enige momenten dat hij nu eens hard trilt is bij berichten, of een alarm. Maar nu stoor ik mij er niet meer aan eerlijk gezegd.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
volumeknopjes rammelen iphone 4 rikkie123 iPhone algemeen 13 15-06-12 22:05
Kleur van de iPhone behuizing veranderen? iPhone3GSuser Koopinformatie Nederland 1 19-10-10 18:33
rammelen van iPhone desaint iPhone algemeen 4 05-10-10 21:43
iPhone 4 trilstand rubenpeters iPhone algemeen 1 26-08-10 15:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:06.