//

iPhone 4s bereik valt weg

iPhone 4s bereik valt weg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 4s, nieuwe simkaart gekregen. Nu heb ik het probleem dat als ik automatisch gebruik maak van wifi dat mijn netwerk soms ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-11-11, 11:28
dancingmy dancingmy is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Breda
Berichten: 9
Standaard iPhone 4s bereik valt weg

Ik heb een iPhone 4s, nieuwe simkaart gekregen.
Nu heb ik het probleem dat als ik automatisch gebruik maak van Wi-Fi dat mijn netwerk soms wegvalt.
Hij geeft dan geen service aan, ik zet dan de vliegtuigmodus aan en weer uit en daarna doet hij het wel weer.
Zelfs als ik aan het bellen ben en ik kom thuis en hij maakt automatisch verbinding dan valt het gesprek weg omdat ik dan geen service heb.

Wie heeft deze problemen nog meer?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-11-11, 11:35
Ricoli Ricoli is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 9
Standaard

Oorzaak zou 'm kunnen liggen in het gebruik van een Simpincode. Als je deze weghaalt dan behoudt ie weer zijn bereik. Hopelijk wordt het snel opgelost
  #3  
Oud 05-11-11, 11:39
dancingmy dancingmy is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Breda
Berichten: 9
Standaard

Okee ga ik dat proberen, maar hij vraagt niet om de Sim pincode als het bereik wegvalt.
Ik ga het gewoon proberen hopelijk helpt het.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Help! Iphone 3gs bereik valt om de 10 minuten weg en gaat op simlock gielsekan iPhone algemeen 3 14-10-11 17:17
Iphone bereik valt weg na ontgrendelen Frankz0r iPhone algemeen 0 08-09-11 21:37
Bereik iphone valt weg na een paar uur. florisken iPhone algemeen 0 30-06-10 22:08
iPhone 3GS: iphone 3gs 3.1.3 15.01.12 bereik valt weg bakkum31 Unlock 0 28-06-10 23:49
smsprobleem en vodafone bereik valt wel eens weg vinz98 Vodafone 0 27-10-09 20:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:05.