//

iPhone 4S netwerkprobleem, na herstarten iPhone pas weer verbinding met het netwerk

iPhone 4S netwerkprobleem, na herstarten iPhone pas weer verbinding met het netwerk discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Naar aanleiding van mijn problemen heb ik een Apple topic gevonden op de Apple Discussion Boards ( https://discussions.apple.com/thread...art=0&tstart=0 ). Ik wil nu even nakijken of ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-11-11, 19:12
Kevin1Bravo Kevin1Bravo is offline
• iOS 5.0
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 1
Thumbs down iPhone 4S netwerkprobleem, na herstarten iPhone pas weer verbinding met het netwerk

Naar aanleiding van mijn problemen heb ik een Apple topic gevonden op de Apple Discussion Boards (https://discussions.apple.com/thread...art=0&tstart=0). Ik wil nu even nakijken of meer mensen soortgelijke problemen hebben. Ik heb hem in dit subforum geplaatst omdat het uit het Apple Forum blijkt dat het probleem niet provider gebonden is, mensen wereldwijd hebben hetzelfde probleem.

Kort samengevat:

Als de ontvangst van mijn iPhone 4S wegvalt dan kan ik niet opnieuw verbinding krijgen met het netwerk. Soms zijn er 0 streepjes te zien en soms simpelweg 'Geen service'. Vliegtuigmodus trucjes e.d. werken niet, enkel herstarten werkt. Na het herstarten is er onmiddellijk weer een verbinding, en soms zelfs volle ontvangst!

Uitgebreidere versie:

Nu is dit natuurlijk zeer irritant. Er zijn enkel wel een paar opmerkelijke details in mijn geval. Mijn eerste iPhone 4S (ik heb inmiddels een tweede) heb ik sinds de launchdag. De batterij was verschrikkelijk slecht en ik had hetzelfde probleem als hierboven beschreven. Na het nieuwe toestel te hebben ontvangen is de batterij wel een stuk beter, maar de ontvangstproblemen zijn gebleven.

Wel moet ik zeggen dat dit probleem vooralsnog bij mij bijna alleen op de Radboud Universiteit campus voorkomt, waar de ontvangst over het algemeen genomen belabberd is. Ik ben daar bijna iedere dag, dus dat maakt het probleem niet minder vervelend.

Echter heb ik in het draadje op de Apple Discussion Boards (hoogstwaarschijnlijk) een oplossing gevonden, namelijk de SIM PIN code uitschakelen. Sindsdien heb ik het probleem nog niet kunnen reproduceren.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-11-11, 19:23
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kevin1Bravo Bekijk bericht
Echter heb ik in het draadje op de Apple Discussion Boards (hoogstwaarschijnlijk) een oplossing gevonden, namelijk de SIM PIN code uitschakelen. Sindsdien heb ik het probleem nog niet kunnen reproduceren.
Die "oplossing" had je ook op dit forum kunnen vinden
  #3  
Oud 10-11-11, 09:21
johankollum johankollum is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 1
Standaard

Bij mij hetzelfde probleem. Ik heb hem 1 dag gebruikt waarna deze klachten meteen begonnen zit nu al bijna 2 weken op mijn nieuwe 4S te wachten en bel inmiddels weer met mijn oude iPhone 4 #fail
  #4  
Oud 10-11-11, 09:29
henkdejong henkdejong is offline
• iOS 10.3
• 10.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 3
Standaard

Hetzelfde probleem hier; SIM failure soms ineens in beeld. Hij herkent dat er een sim kaart inzit maar werkt niet meer. Herstarten is het enige wat helpt, gaat daarna weer goed (soms een hele nacht!).

Ik heb nu de sim pin code eraf gehaald (eigenlijk belachelijk maar goed). Eens kijken hoe lang hij het nu volhoud..
  #5  
Oud 10-11-11, 09:31
donking50 donking50 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: eindhoven
Berichten: 8
Stuur een bericht via MSN naar donking50
Standaard

Ik heb er een bestelt bij Tmobile Een iPhone 4S .Nu al spijt dat ik er een heb besteld.
  #6  
Oud 10-11-11, 11:59
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door donking50 Bekijk bericht
Ik heb er een bestelt bij Tmobile Een iPhone 4S .Nu al spijt dat ik er een heb besteld.
???
Beste: er worden miljoenen toestellen gemaakt, helaas zijn er altijd toestellen bij waar er helaas wat fouts bij is, dat is bij alles zo.
Vorig jaar had ik een beetje pech met de iphone 4, nu heb ik de 4s en heb deze keer geen probleem.
Het kan zeer goed zijn je net zoals mij geen probleem zal hebben.
En sommige zaken zijn op te lossen zoals dat van die batterij die te snel afgaat.
  #7  
Oud 10-11-11, 12:46
iKobus's schermafbeelding
iKobus iKobus is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Huizen
Berichten: 133
Standaard

@donking50 Hoezo? Wie zegt dat die van jou dezelfde storing geeft. Get real!
__________________
 iPhone 2G 8GB USA  iPhone 5S 16GB White  ATV 3
 iPad 3 16GB Wi-Fi  iMac (21,5" late 2012)
  #8  
Oud 20-11-11, 00:02
Nieko04 Nieko04 is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 12
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem. Mooie oplossing, thans nog voor super tip, maar te belachelijk voor woorden! Ik ga een informeren bij t mobile
__________________
Iphone 2G 1.0.1 -->1.1.2 --> 1.1.4 --> 2.0 --> 2.0.1 --> 2.1 --> 2.2 --> 2.2.1--> Iphone 3GS 3.0
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 3Gs 16 GB maakt geen verbinding met het GSM netwerk paulvervliet iPhone algemeen 0 08-06-11 14:36
Apps installeren pas na herstarten iPhone JapieHendriks iPhone Apps 4 08-10-10 11:20
Met je iphone op het netwerk van KPN eddies303 KPN 7 04-08-10 14:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:34.