//

Hoe accuraat is de stopwatch in de iPhone4?

Hoe accuraat is de stopwatch in de iPhone4? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb iets vreemds ontdekt, iets dat ik niet kan verklaren of begrijpen. iPhone4 kwam op 24-06-2010 voor het eerst op de markt. Tijdens vakantie in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-11-11, 22:39
Souvlaki Souvlaki is offline
• iOS 15.4.1
• iPadOS 15.4.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 2
Question Hoe accuraat is de stopwatch in de iPhone4?

Heb iets vreemds ontdekt, iets dat ik niet kan verklaren of begrijpen.

iPhone4 kwam op 24-06-2010 voor het eerst op de markt. Tijdens vakantie in augustus 2010 bij AppleStore Regent Street in London een 32Gb gekocht. Na enige tijd (dagen, weken? weet ik niet meer....) heb ik de stopwatch aangelaten nadat ik er een beetje mee had zitten pielen.

Vandaag (8 november 2011) een screenshot gemaakt: 13.858 uur aan het lopen. Maar 13.858 uur : 24 uur = 577 dagen. Gedeeld door 30 komt je uit op ruim 19 maanden. En als je dus vanaf vandaag terugtelt kom je ergens uit in april 2010. Dus nog vóór de officiële introductie van de iPhone 4.

De stopwatch is op 0 begonnen, maar loopt dus kennelijk (veel) te snel. Of maak ik ergens een denkfout? Vind het wel grappig, maar zeker ook intrigerend. Iemand een idee of verklaring?

Greetz, Erik.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg stopwatch iPhone.jpg‎ (33,9 KB, 21x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-11-11, 22:52
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Je hebt wel je updates gedaan zie ik. Normaal zou je zeggen dat een programma dan gestopt wordt. Dat is hij misschien ook wel, maar dat hij hierdoor bij het starten dan een aanname maakt hoeveel tijd een update in beslag genomen kan hebben.

Want hoe zou je dit anders moeten verklaren??
  #3  
Oud 08-11-11, 23:06
Guest-20240213112918
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Je tijd veranderd, wanneer je hem een bepaalde tijd vooruit zet teld hij deze bij de stopwatch op
  #4  
Oud 08-11-11, 23:07
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Souvlaki Bekijk bericht
Heb iets vreemds ontdekt, iets dat ik niet kan verklaren of begrijpen.

iPhone4 kwam op 24-06-2010 voor het eerst op de markt. Tijdens vakantie in augustus 2010 bij AppleStore Regent Street in London een 32Gb gekocht. Na enige tijd (dagen, weken? weet ik niet meer....) heb ik de stopwatch aangelaten nadat ik er een beetje mee had zitten pielen.

Vandaag (8 november 2011) een screenshot gemaakt: 13.858 uur aan het lopen. Maar 13.858 uur : 24 uur = 577 dagen. Gedeeld door 30 komt je uit op ruim 19 maanden. En als je dus vanaf vandaag terugtelt kom je ergens uit in april 2010. Dus nog vóór de officiële introductie van de iPhone 4.

De stopwatch is op 0 begonnen, maar loopt dus kennelijk (veel) te snel. Of maak ik ergens een denkfout? Vind het wel grappig, maar zeker ook intrigerend. Iemand een idee of verklaring?

Greetz, Erik.
Er zijn ook maanden met 31 dagen
__________________
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.
www.vuurvreter.eu/ <- volg hier de laatste landelijke brandweer meldingen.
  #5  
Oud 09-11-11, 12:04
kal_el kal_el is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Oost-Vlaanderen
Berichten: 510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter Bekijk bericht
Er zijn ook maanden met 31 dagen
maakt niet uit, kom je nog steeds uit op 11 april. Dus wel vreemd, want dan was de iPhone 4 er ook nog niet
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Blackberry internet op iPhone4. Hoe? TisDeDennis Overige providers Nederland 12 06-05-11 22:38
Dubbele google agenda op iphone4, hoe? nakkie iPhone algemeen 0 30-09-10 12:10
Weergave stopwatch te klein voor meer dan 1000 uur truckdiver iPhone algemeen 7 02-03-08 21:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:55.