//

afspraken in agenda zetten

afspraken in agenda zetten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds ik mijn software ge-update heb naar iOS 5.0 en de reservecopie vanaf mijn computer weer teruggezet is op mijn i-phone, lukt het mij niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-11-11, 10:44
dboerma dboerma is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 5
Standaard afspraken in agenda zetten

Sinds ik mijn software ge-update heb naar iOS 5.0 en de reservecopie vanaf mijn computer weer teruggezet is op mijn i-phone, lukt het mij niet om een nieuwe afspraak in mijn agenda te zetten; het plusje rechthsboven ontbreekt. Weet iemand hoe ik dit verhelp?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-11-11, 10:49
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

In iCloud agenda aanvinken.
  #3  
Oud 10-11-11, 10:53
dboerma dboerma is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 5
Standaard

Top, dank!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 november 2011 om 09:55 ----------

weetje dan toevallig ook waarom ik al mijn gekochte Apps kwijt ben?
  #4  
Oud 10-11-11, 10:57
iphonemark iphonemark is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: groningen
Berichten: 239
Standaard

Je moet ze opnieuw downloaden maar dat kost geen geld. De 5.0 is ingrijpend anders en apps overzetten werkt niet. Als je van windows xp naar vista gaat moet de software ook opnieuw.
  #5  
Oud 10-11-11, 11:07
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iphonemark Bekijk bericht
Je moet ze opnieuw downloaden maar dat kost geen geld. De 5.0 is ingrijpend anders en apps overzetten werkt niet. Als je van windows xp naar vista gaat moet de software ook opnieuw.
Correctie!

Op een Mac worden na een update en de twee fasen restore (eerst instellingen, dan apps, muziek enz...) de apps wel teruggezet.

Dat heeft niets te maken met "ingrijpende" wijzigingen in iOS 5 maar alles met hoe Windows omgaat met USB-devices.

Na de update naar iOS 5, en de restore van de instellingen, gaat iTunes het iDevice laten herstarten om de tweede fase van de restore te beginnen. Windows ziet nu een nieuw USB-device en daar loopt het soms mis.
  #6  
Oud 10-11-11, 12:46
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Correctie!

Op een Mac worden na een update en de twee fasen restore (eerst instellingen, dan apps, muziek enz...) de apps wel teruggezet.

Dat heeft niets te maken met "ingrijpende" wijzigingen in iOS 5 maar alles met hoe Windows omgaat met USB-devices.

Na de update naar iOS 5, en de restore van de instellingen, gaat iTunes het iDevice laten herstarten om de tweede fase van de restore te beginnen.

Zo ging dat ook met de iMac. Ik denk zelf dat veel gebruikers te ongeduldig zijn geweest en de iPhone te snel van de Mac of PC hebben gehaald, daar er wel even wat tijd tussen de twee fasen zit.
  #7  
Oud 10-11-11, 12:51
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KvdS Bekijk bericht
Zo ging dat ook met de iMac. Ik denk zelf dat veel gebruikers te ongeduldig zijn geweest en de iPhone te snel van de Mac of PC hebben gehaald, daar er wel even wat tijd tussen de twee fasen zit.
Op de Mac kan dat wel zijn dat het iDevice er te vlug werd afgehaald.

Op een Windows PC ligt het anders. Na de eerste herstart ziet Windows een nieuw USB-device en gaat (voor de zoveelste keer) de USB-drivers installeren.

iTunes staat nu te wachten en blijft wachten. Als men iTunes nu afsluit zonder het iDevice te verwijderen en dan iTunes weer opstart gaat iTunes verder met de tweede fase, het overzetten van apps, muziek, boeken, enz...
  #8  
Oud 19-11-11, 22:24
dboerma dboerma is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 5
Standaard

Ik heb Windows en ben bij het updaten naar iOS 5 zeker te ongeduldig geweest want ik had haast. Nu heb ik net via I-tunes mijn reservekopie teruggezet, maar heb nog steeds mijn apps en muziek niet terug op mijn I-phone.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 november 2011 om 21:48 ----------

O O, wat een mess! Na terugplaatsen van de reservekopie heb ik, zoals gezegd nog immer mijn apps en muziek niet terug, maar ben ook mijn meest recente (belangrijke!) notities kwijt. Kan iemand helpen?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Afspraken uit 2e en 3e agenda naar 1e agenda pushen gjagils iPhone algemeen 0 06-07-11 19:11
Tonen komende agenda afspraken peverix iPhone Apps 2 15-04-11 15:59
1 agenda: Dubbele afspraken Rav3n iPhone algemeen 2 27-03-11 19:02
Agenda en externe afspraken erikbijster iPhone algemeen 0 29-11-10 11:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:34.