//

Probleem batterij iPhone 3GS

Probleem batterij iPhone 3GS discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren de 3GS terug gezet op iOS 4.3.3. Ik hoopte dat het probleem weg zou zijn, maar helaas, ook op deze firmware valt hij zomaar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 14-01-12, 14:14
eviiphone eviiphone is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Assen
Berichten: 35
Standaard

Gisteren de 3GS terug gezet op iOS 4.3.3. Ik hoopte dat het probleem weg zou zijn, maar helaas, ook op deze firmware valt hij zomaar spontaan uit. Wanneer ik hem dan aan de oplader hang, wil die soms helaas niet meer aan. Na een aantal pogingen in en uit steken van de lader krijg ik weer een appeltje in beeld en start die weer op met natuurlijk een redelijke volle batterij. Zonder lader krijg ik hem niet meer aan de gang.
Ik heb volgens mij alles al geprobeerd, en ben zolangzamerhand ten einde raad.
Iemand nog tips voor mij?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 14-01-12, 14:23
Ronaldjohan Ronaldjohan is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 2
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem, maar de accu vervangen. Helaas is daarmee het euvel niet opgelost. Mijn firmware is 5.01
  #23  
Oud 18-01-12, 19:25
awijffels awijffels is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 3
Standaard

Ik heb ook last van dit probleem. Soms al bij een lading van boven de 90%.
Ik had dit opeens een paar maanden geleden toen ik nog 4.3.3 draaide. Ik had gehoopt dat het met 5.0.1 over was, maar helaas.
Soms komt de telefoon in een opstartproces dat meteen daarna weer opnieuw boot. Alleen met een harde reset (2 knoppen tegelijk 10 seconden in houden) kom ik hier weer uit. Aan een lader hangen verhelpt het probleem niet. De batterij wordt dan overigens wel gewoon opgeladen.
  #24  
Oud 19-01-12, 07:33
haagsegoof's schermafbeelding
haagsegoof haagsegoof is offline
• iOS 7.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 124
Stuur een bericht via MSN naar haagsegoof
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door awijffels Bekijk bericht
Ik heb ook last van dit probleem. Soms al bij een lading van boven de 90%.
Ik had dit opeens een paar maanden geleden toen ik nog 4.3.3 draaide. Ik had gehoopt dat het met 5.0.1 over was, maar helaas.
Soms komt de telefoon in een opstartproces dat meteen daarna weer opnieuw boot. Alleen met een harde reset (2 knoppen tegelijk 10 seconden in houden) kom ik hier weer uit. Aan een lader hangen verhelpt het probleem niet. De batterij wordt dan overigens wel gewoon opgeladen.
Geeft hij dan ook het plaatje dat je moet opladen of doet hij het helemaal niet meer
  #25  
Oud 19-01-12, 18:40
awijffels awijffels is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door haagsegoof Bekijk bericht
Geeft hij dan ook het plaatje dat je moet opladen of doet hij het helemaal niet meer
Het scherm wordt zwart. Pas als ik mijn iphone aan de lader hang zal deze weer automatisch opstarten met het appeltje in beeld. Dus een teken dat de accu niet leeg was. Na het booten geeft ie dan aan dat er bijvoorbeeld nog 54% accucapaciteit is.

Vandaag mijn exchange account (outlook) er af gegooid, maar dat hielp ook niet.
Mischien van het weekend eens proberen weer helemaal van scratch te installeren en niks extra's te installeren. Ik wordt er onderhand wel gallisch van.
  #26  
Oud 19-01-12, 18:44
haagsegoof's schermafbeelding
haagsegoof haagsegoof is offline
• iOS 7.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 124
Stuur een bericht via MSN naar haagsegoof
Standaard

Aha bij mij heeft hij echt de melding dat de batterij leeg is. Soms kan je hem alsnog aankrijgen door de power/home lange tijd in gedrukt te houden samen en dan gaat hij verder dan waar hij was
  #27  
Oud 20-01-12, 11:14
Ronaldjohan Ronaldjohan is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 2
Standaard

Ik melde eerst dat een nieuwe accu niet heeft geholpen, maar na een paar keer laden en herladen (nadat de accu leeg of bijna was) is het euvel hersteld. Het lag dus aan de bijna 2 jaar oude accu.
  #28  
Oud 27-01-12, 13:36
eviiphone eviiphone is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Assen
Berichten: 35
Standaard

Bij mij is er een nieuwe batterij( van een derde partij, niet origineel apple)ingezet, maar deze deed niets anders dan alleen maar uitvallen en weer opstarten. Het laden ging ook erg moeizaam. Ook upgraden naar nieuwere ios ging niet meer. Steeds error 29. Na een nacht laden was de batterij pas op 68%. Ik heb de oude er maar weer ingezet, en via irecovery uit de dfu gekregen, en nu doet hij het weer "normaal". Dat betekend dat hij weer gewoon uitvalt bij gebruik. Zelfs aan de lader is hij al een keer uitgevallen(en weer vanzelf opgestart). Ook nu met de oude accu kan ik niet upgrade, krijg nu error -5000(iets met firewall geloof ik).
Ik heb nu maar een originele Apple accu besteld, kijken of deze het euvel oplost.
Laten we het hopen.....

Laatst gewijzigd door eviiphone; 27-01-12 om 14:52.
  #29  
Oud 28-01-12, 13:05
eviiphone eviiphone is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Assen
Berichten: 35
Standaard

Vandaag de nieuwe accu binnen gekregen met serie nr apn 616-0435. Straks er in zetten. Ben benieuwd!
  #30  
Oud 28-01-12, 13:07
haagsegoof's schermafbeelding
haagsegoof haagsegoof is offline
• iOS 7.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 124
Stuur een bericht via MSN naar haagsegoof
Standaard

Ik heb je toestel Nasr t-mobile gestuurd ik heb nog een half jaar garantie.
Hoop alleen dat het goed gaat want kreeg een mail dat mij toetsenbord is gerepareerd??????
  #31  
Oud 31-01-12, 11:46
eviiphone eviiphone is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Assen
Berichten: 35
Standaard

Afgelopen zaterdag 28-1-12 de nieuwe accu gemonteerd, en jawel....alle problemen met uitvallen als sneeuw voor de zon verdwenen. Ook het upgraden via een andere pc is gelukt zonder problemen.
Na een dag intensief gebruik, nog 35-40% accu over, zonder uitval.
Jullie raden het vast...ik ben er erg blij mee!

gr.,Martin
  #32  
Oud 31-01-12, 13:30
awijffels awijffels is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 3
Standaard

Afgelopen weekend heb ik de batterij vervangen. Wat een klus is dat. Maar voor weinig geld doet ie het weer als vanouds!!!!
Even op joetjoep gekeken naar wat filmpjes van anderen die dat ook gedaan hebben. En nu heb ik geen gesodemieter meer met uitvallen halverwege de dag.
  #33  
Oud 01-02-12, 22:56
hiker hiker is offline
• iOS 11.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 34
Standaard

Tja, ik heb dan maar een nieuwe 4S aangeschaft, vanwege de batterijproblemen en het resetprobleem tijdens het bellen. Ik hoop dat de 4S deze kuren niet gaat vertonen.
  #34  
Oud 05-03-12, 22:47
janpeter16 janpeter16 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 1
Standaard

ik heb hetzelfde probleem. hij valt stteds uit en hij laad vaak niet verder op dan 19%. maar is het zo als je je accu vervangt dat ie het wel weer voor 100% doet?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 maart 2012 om 21:48 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door haagsegoof Bekijk bericht
Aha bij mij heeft hij echt de melding dat de batterij leeg is. Soms kan je hem alsnog aankrijgen door de power/home lange tijd in gedrukt te houden samen en dan gaat hij verder dan waar hij was
ja dat heb ik ook
  #35  
Oud 07-03-12, 15:26
weirdo1's schermafbeelding
weirdo1 weirdo1 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 1
Standaard

Mijn 3gs vertoont dergelijke problemen al sinds ik hem kocht twee jaar geleden. Het vreemde is dat het probleem ook weer minder naar verloop van tijd in een bepaalde syclus. Soms loop ik de hele dag te zeulen met een externe batterij omdat ik anders de dag niet door kom en een paar weken later doe ik weer dagen met een enkele lading. natuurlijk alles bij consistent gebruik ;-)
__________________
http://zelfzonnepanelenmaken.nl
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS batterij probleem? vdd_under in crashreport kleindeefke iPhone algemeen 1 18-10-11 16:45
Iphone 4 batterij probleem osj iPhone algemeen 2 13-08-10 15:45
probleem bij nieuwe batterij voor 3GS met iOS4 gijski iPhone algemeen 4 09-07-10 16:09
Iphone 3gs batterij probleem? arthurderijke iPhone algemeen 2 30-09-09 10:41
Iphone 2G batterij probleem YBinnenweg iPhone algemeen 7 29-08-09 10:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:51.