//

Film wil maar niet downloaden

Film wil maar niet downloaden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi all, ik heb met mijn 4S de film 'Van God Los' aangekocht met daarbij nog wat andere dingen als apps en muziek etc., maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-11-11, 07:59
IRI3dAILY IRI3dAILY is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: Zeeland
Berichten: 3
Standaard Film wil maar niet downloaden

Hoi all,

ik heb met mijn 4S de film 'Van God Los' aangekocht met daarbij nog wat andere dingen als apps en muziek etc., maar de film staat inmiddels al zon hele avond/nacht en nu inmiddels is de morgen weer aangebroken, op 'wachten'.... Ik zie de film dus wel gewoon terug bij 'downloads' in mijn telefoon. Daarnaast staat hij ook al bij de Video app in het hoofdmenu en als ik die aan klik om te laten afspelen, dan krijg ik een vermelding dat ik eerst verbonden moet zijn met wi-fi en het gekke is dat ik dat daar continue mee in verbinding sta. Tevens 3g geprobeerd om via mobiele data te proberen, maar idem zo.

Zou het kunnen zijn dat het aan de film ligt want heb nog geen andere geprobeerd. Verder werkt echt alles maar dan ook alles van apps, muziek(albums) en de hele reutemeteut, dus daarom vind ik het zo apart.

Graag ideeën/suggesties

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 november 2011 om 08:14 ----------

Dit moet nu ook wel lukken! Ik ben er uit!! Ik moest dus blijkbaar mijn Iphone met Itunes verbinden en synchroniseren waarna vervolgens de film van mijn phone verdween en in mijn Itunes bieb terecht kwam. Met enig inzicht kwam ik op het idee om de film te slepen naar het kopje 'apparaten' waar mijn phone dus onder staat en toen zette itunes de film zo terug. Nu kan ik hem dus kijken
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-11-11, 08:37
htheman htheman is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 3
Standaard

Hey ik heb inderdaad hetzelfde probleem. Ik wil even een filmpje downloaden via Wi-Fi van mijn werk.
Helaas zie ik ook 'wachten' staan bij Video's.

Ik zal het vanavond eens proberen met iTunes, maar vind het wel een beetje krom dat je eerst via iTunes moet verbinden.
Zo is het hele "mobiel"-gedeelte eraf... soort van
  #3  
Oud 17-11-11, 14:45
IRI3dAILY IRI3dAILY is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: Zeeland
Berichten: 3
Standaard

Het is inderdaad wel wat krom om hem eerst met Itunes te moeten verbinden, maar nadat ik dat deed en daarna synchr., toen kwam het in orde en plaatste hij de video dus in mijn bibliotheek. Vervolgens heb ik de video vanuit de Itunes bibliotheek gekopieerd naar mijn Iphone. Thats how I did it
  #4  
Oud 17-11-11, 19:22
htheman htheman is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 3
Standaard

Hmm download verdwijnt niet van mijn iTunes op mijn iPhone na het synchroniseren. Wat raar is, dat ie de ene keer wel doet en de ander keer niet.

Ik ben nu de film via iTunes op mijn pc aan het downloaden.. dan maar zo.

http://i452.photobucket.com/albums/q...n/IMG_0448.png

http://i452.photobucket.com/albums/q...n/IMG_0449.png

http://i452.photobucket.com/albums/q...n/IMG_0450.png

Laatst gewijzigd door htheman; 17-11-11 om 19:23. Reden: linkjes
  #5  
Oud 17-11-11, 23:53
IRI3dAILY IRI3dAILY is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: Zeeland
Berichten: 3
Standaard

Als hij op je pc in ITunes staat, dan kopiëren naar je telefoon en dan zet hij die in je tel. Dan moet ook verder alles gedaan zijn qua laadprocessen enzo. Althans zo ging het bij mij. Good Luck
  #6  
Oud 08-12-11, 22:10
Whbrouwer Whbrouwer is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 1
Standaard

Zie voor oplossing TROS Radar - Toon onderwerp - iTunes films huren en downloaden

Wel omslachtig maar werkt perfect!
  #7  
Oud 22-12-12, 21:19
25wilma 25wilma is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 82
Standaard

Wat bij Tros Radar staat daar ben ik het niet mee eens. Mij is het tweemaal gebeurd dat ik de film niet gedownload kreeg. Via iTunes dat doorgegeven een paar uur later hebben ze het opgelost. Echt top de service,mijn Engels is niet goed, maar het is wel door deskundigheid van hun kant goed gekomen. De laatste keer was vandaag,daarom toch daarover reageren. Wie weet toch een tip voor anderen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wel kopen maar nog niet downloaden Jered iPhone Apps 1 06-05-11 18:26
Windows: Film wil niet kopieren naar itunes HELP nelski iTunes 0 17-01-11 13:07
App wil niet downloaden 0Ojoost14O0 iPhone Apps 2 11-10-10 08:32
Versie 4.1 wil niet downloaden/installeren. chacha000 iPhone algemeen 7 25-09-10 13:02
't Wil maar niet lukken... Sir Mac Unlock [archief] 2 28-11-07 22:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:33.