//

iPhone 4S, mobiele data uit en terug aan.

iPhone 4S, mobiele data uit en terug aan. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kleine update: mijn toestel was dus binnen onder garantie en ik heb dus een nieuw toestel gekregen, blijkbaar voor niets, want bij hetzelfde toestel is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 15-11-11, 21:31
FlameDB FlameDB is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 17
Standaard

Kleine update: mijn toestel was dus binnen onder garantie en ik heb dus een nieuw toestel gekregen, blijkbaar voor niets, want bij hetzelfde toestel is dit net hetzelfde...

Blijkbaar een soort van incompatibiliteit tussen proximus en de iphone 4s, hopelijk wordt dit probleem snel verholpen.

Gewoon telefoonmodus even aan en weer uit en het werkt meer, toch blijft het irritant
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 16-11-11, 10:53
carlonijs carlonijs is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 6
Standaard -Hij doet het!

Raar maar waar! Sinds gisteren heb ik steeds verbinding kunnen maken met mobiel internet, zonder vliegtuigmodus te gebruiken! Zelfs deze morgen, na een nachtje stand-by , kreeg ik onmiddelijk verbinding bij het aanschakelen van mobiel internet.
Het rare, ik heb niets veranderd. Misschien proximus wel?
  #23  
Oud 16-11-11, 12:18
hgillijns hgillijns is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlonijs Bekijk bericht
Raar maar waar! Sinds gisteren heb ik steeds verbinding kunnen maken met mobiel internet, zonder vliegtuigmodus te gebruiken! Zelfs deze morgen, na een nachtje stand-by , kreeg ik onmiddelijk verbinding bij het aanschakelen van mobiel internet.
Het rare, ik heb niets veranderd. Misschien proximus wel?
Ik heb enkele tests gedaan, en inderdaad, ik heb ook geen probleem meer van verdwenen mobiele dataverbindingen...

Zal het nog even in de gaten houden, maar aangezien er met de iPhone 4S niets veranderd is, moet het dus wel aan Proximus gelegen hebben.

Goed nieuws dus... Voorlopig toch

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 november 2011 om 11:21 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Technino Bekijk bericht
Wij hebben hier in het bedrijf 3x iphone 4s en 3x iphone 4 met Ios 5.01 en de 4S'en hebben last van dat probleem en de iphone 4 niet :-((
Niet onlogisch want er is wel een verschil tussen iPhone 4 en 4S op gebied van communicatiechips.
  #24  
Oud 16-11-11, 12:32
fotoromagent fotoromagent is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 3
Standaard 3G - WI-FI

Hier het zelfde probleem,( net als overal ten andere - zie apple forums) het is dus wel waarschijnlijk een software bug.
Als je wi-fi aan hebt alsook uw 3G netwerk en je schakelt je Wi-Fi uit dan ga je normaal naar het 3G netwerk, als je echter je 3G netwerk uitschakelt alsook je Wi-Fi en daarna tracht het 3G netwerk terug aan te schakelen lukt dat niet meer. Enige oplossing voorlopig is beide aangeschakeld te laten ( pfff) dan bij verlies van het Wi-Fi netwerk schakelt hij automatisch wel over op 3G ... of te herstarten......
Hopelijk wordt het probleem snel erkent door Apple en een update uitgebracht daar dit echt een vervelende ( en kostelijke) situatie is en niets te zien heeft met de providers
update: het lijkt meer op het winnen van de lotto nu lukken alle mogelijke instellingen en verschillende tests ( voorlopig) terug ??? net als gisteren tenandere ......

Laatst gewijzigd door fotoromagent; 16-11-11 om 12:47.
  #25  
Oud 17-11-11, 09:03
FlameDB FlameDB is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 17
Standaard

@ hierboven, ook proximus?

ik had gisteren nog steeds het probleem, ga eens vandaag proberen of er al iets verbeterd is!
  #26  
Oud 17-11-11, 10:29
fotoromagent fotoromagent is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FlameDB Bekijk bericht
@ hierboven, ook proximus?

ik had gisteren nog steeds het probleem, ga eens vandaag proberen of er al iets verbeterd is!
ja hier ook proximus met pay & go (prepaid). Het gaat enkel terug door de flight modus aan en uit te zetten, daardoor komt het 3G netwerk terug actief
  #27  
Oud 18-11-11, 12:45
FlameDB FlameDB is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 17
Standaard

Kleine update: ik heb nog steeds het probleem met proximus, ik heb echter nog NIET geupdatet naar 5.0.1. Zijn de mensen hierboven die verlost zijn van het probleem al in het bezit van deze laatste update of niet?

Ik heb dus, om te testen, een mobistar sim-kaartje gaan kopen en deze doet het dus perfect. Zoals ik dacht ligt dit compleet aan proximus.
  #28  
Oud 18-11-11, 12:49
fotoromagent fotoromagent is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 3
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FlameDB Bekijk bericht
Kleine update: ik heb nog steeds het probleem met proximus, ik heb echter nog NIET geupdatet naar 5.0.1. Zijn de mensen hierboven die verlost zijn van het probleem al in het bezit van deze laatste update of niet?

Ik heb dus, om te testen, een mobistar sim-kaartje gaan kopen en deze doet het dus perfect. Zoals ik dacht ligt dit compleet aan proximus.
ik hoop dat je gelijk hebt (enfin ) wait & see in elk geval dank voor de info
  #29  
Oud 18-11-11, 22:18
hgillijns hgillijns is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FlameDB Bekijk bericht
Kleine update: ik heb nog steeds het probleem met proximus, ik heb echter nog NIET geupdatet naar 5.0.1. Zijn de mensen hierboven die verlost zijn van het probleem al in het bezit van deze laatste update of niet?
Tot nu toe heb ik geen problemen meer gehad. Ik heb inderdaad 5.0.1 op mijn 4S.
  #30  
Oud 18-11-11, 22:19
FlameDB FlameDB is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 17
Standaard

Ik zou dit ook wel proberen, maar heb gelezen dat de batterijduur ipv verbeterd verslechterd zou zijn onder deze nieuwe ios?

Heb nu een redelijk goede en zou dit graag zo houden
  #31  
Oud 19-11-11, 20:18
hgillijns hgillijns is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FlameDB Bekijk bericht
Ik zou dit ook wel proberen, maar heb gelezen dat de batterijduur ipv verbeterd verslechterd zou zijn onder deze nieuwe ios?

Heb nu een redelijk goede en zou dit graag zo houden
Bij mij geen probleem met batterijduur. Niet beter, maar ook niet slechter.
  #32  
Oud 21-11-11, 09:27
carlonijs carlonijs is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 6
Standaard 5.0.1

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FlameDB Bekijk bericht
Kleine update: ik heb nog steeds het probleem met proximus, ik heb echter nog NIET geupdatet naar 5.0.1. Zijn de mensen hierboven die verlost zijn van het probleem al in het bezit van deze laatste update of niet?

Ik heb dus, om te testen, een mobistar sim-kaartje gaan kopen en deze doet het dus perfect. Zoals ik dacht ligt dit compleet aan proximus.
Mijn probleem was opgelost, 1 week na de update naar 5.0.1
Nu al 2 weken geen probleem met mobiele data schakelen.
Ik zou denken dat proximus dit heeft verholpen, maar aangezien er nog steeds klachten zijn? Misschien voor een laatste keer, netwerkinstellingen opnieuw instellen en herstarten? wie weet helpt het?
  #33  
Oud 21-11-11, 11:51
Wijcky Wijcky is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Reet (België)
Berichten: 81
Standaard

Hey guys,

Het enige probleem dat ik vaak heb... (dit is niet iPhone 4 of 3gs of 2G gebonden, had het bij al deze toestellen...)

Als ik in het buitenland zit, dan maakt hij geen verbinding met data. Dit staat af om zware kosten te vermijden. Echter wanneer ik terug naar Belgie kom, dan maakt hij geen verbinding met data. Ik moet dan echt het toestel afzetten en terug aanleggen om de datalink te herstellen. Heeft er hier iemand een oplossing voor? Airplane mode werkt niet voor dit probleem.

MVG
Wijcky
  #34  
Oud 25-11-11, 16:25
FlameDB FlameDB is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 17
Standaard

Kleine update: 5.0.1 staat er nu een paar dagen op en heb nog steeds het probleem. Vind dit toch raar dat dit na een tijdje zichzelf zou herstellen... Proximus toch!
  #35  
Oud 25-11-11, 17:31
NH2505 NH2505 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 107
Standaard

Nog een leuk gegeven, ben nog maar sedert 22/11 vernieuwd van databundel en ik heb alweer 34 % verbruik, ook al ligt mijn mobiele data niet aan.... Ik krijg het echt op mijn heupen met Proximus
  #36  
Oud 30-11-11, 21:25
FlameDB FlameDB is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 17
Standaard

Het probleem heeft zich na een tijdje dus zelf opgelost.. Mooie zaak dus.

Dit met iOS 5.0.1
  #37  
Oud 04-04-12, 02:15
stefan195 stefan195 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: 25km van circuit zolder
Berichten: 28
Standaard

effe een oude koe uit de gracht halen.
ik heb pas een 4s gekocht en ik heb het probleem ook, met de iphone 4 nooit gehad.
ligt het nu aan proximus of???
  #38  
Oud 04-04-12, 11:50
Technino Technino is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 4
Standaard

Sinds de 5.1 is het probleem regelmatig terug bij mij :-(
  #39  
Oud 04-04-12, 15:21
stefan195 stefan195 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: 25km van circuit zolder
Berichten: 28
Standaard

straks is even naar proximus bellen,dacht eerst dat het aan de iphone lag.
ik hoop dat proximus hier snel een oplossing voor heeft.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mobiele Data moet per se aan? bazzdaciple iPhone algemeen 2 07-11-11 16:26
Data-roaming? Uit of aan? Cgold Internet in buitenland (roaming) 29 09-08-11 23:50
Mobiele data uit 3G ook uit? Guuz iPhone algemeen 7 18-10-10 09:50
IPHONE instelling mobiele data The Raptor Archief 1 30-06-10 19:43
Telefoonbereik uit, data en GPS aan?? jelle86 Jailbreak apps en thema's 5 09-04-10 19:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:27.