//

2 Iphone's op 1 Apple ID PROBLEMEN

2 Iphone's op 1 Apple ID PROBLEMEN discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik heb pas een nieuwe iphone 4 gekocht (had eerst de oude 3, die daarvoor nog van mijn moeder was) Mijn moeder heeft zelf ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-11-11, 01:44
HanneDexters HanneDexters is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 2
Standaard 2 Iphone's op 1 Apple ID PROBLEMEN

Hoi,
ik heb pas een nieuwe iphone 4 gekocht (had eerst de oude 3, die daarvoor nog van mijn moeder was)
Mijn moeder heeft zelf ook een 4, al langer.
Ik zat met mijn 3 op haar Apple-ID, en met mijn 4 heb ik dus ook geconfigureert onder haar account.
Nu is zij al haar contacten kwijt, en heeft al mijn contacten, zoals ik ze vandaag aangepast heb !
ze heeft een herstel gedaan, van in januari (was de laatste wat ze had), en toen kreeg zij alle sms'jes binnen wat ik op die datum heb gekregen.
hoe lossen we dit op ?
hopelijk kan iemand snel reageren.
alvast bedankt !!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-11-11, 02:55
Sveneezy Sveneezy is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: Almere
Berichten: 199
Standaard

Ik betwijfel of je moeder nog zal kunnen herstellen, omdat jij waarschijnlijk een back up van jou toestel over haar account heen hebt gegooid. Maak een eigen Apple id is veel makkelijker.
  #3  
Oud 13-11-11, 09:12
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Je kunt prima samen een Apple id gebruiken voor de App Store, maar je zult wel zelf een eigen iCloud dan wel Google account moeten gebruiken om het synchroniseren van contacten niet door elkaar te laten lopen..
Ook reservekopie beter niet via iCloud laten lopen, maar alleen via USB aan je Mac.

De reservekopien in iTunes worden gewoon getiteld met [iphone van naam] ipv Apple id.

Laatst gewijzigd door ballegooier; 13-11-11 om 10:28.
  #4  
Oud 13-11-11, 09:14
Rav3n Rav3n is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 585
Standaard

@Ballegooier: Psies.
@HanneDexters: Nadeel van ander Apple-account is dat, dat je je apps opnieuw moet kopen. Dat hoeft dus niet, maar zoals Balllegooier al zegt, wel ander mail-account gebruiken op elk apparaat.
Geef ook alle iphone's een nummer of een andere naam. Dat maakt de herkenning voor jouw zelf ook makkelijker.

Zo heb ik t hier thuis ook "geregeld".
  #5  
Oud 13-11-11, 10:39
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Nog altijd beste; ieder zijn eigen pc/laptop en ge kan ook zelfde account gebruiken.
  #6  
Oud 13-11-11, 11:12
HanneDexters HanneDexters is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 2
Standaard

Bedankt voor de respons, m'n moeder moet inderdaad haar contacten handmatig terug invoeren, gelukkig staan ze nog op een oude gsm.
Heb eigen id aangemaakt ondertussen, en ook van icloud, hier lag het probleem natuurlijk.
Nu heb ik wel geen internet meer op mijn gsm plots, heel raar, weet iemand waar dat aan kan liggen?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apple wist van problemen met iPhone 4 fgeer iPhone algemeen 0 16-07-10 12:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:41.