//

Na upgrade naar OS X Leopard wordt Iphone niet meer gevonden na plaatsen in dock

Na upgrade naar OS X Leopard wordt Iphone niet meer gevonden na plaatsen in dock discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Voordat ik OS X Leopard op mijn Imac had geinstalleerd werd mijn Iphone onmiddelijk ge-connect met Itunes na plaatsing in het dock. Echter, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-04-08, 20:40
raaf raaf is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 2
Standaard Na upgrade naar OS X Leopard wordt Iphone niet meer gevonden na plaatsen in dock

Hallo allemaal,

Voordat ik OS X Leopard op mijn Imac had geinstalleerd werd mijn Iphone onmiddelijk ge-connect met Itunes na plaatsing in het dock.

Echter, na installatie van OS X Leopard connec mijn Iphone dus niet meer met Itunes.

Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen en hoe ik dit oplos?

Bedankt voor jullie reacties iig
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-04-08, 20:45
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

computer al opnieuw opgestart?
is het een recente update die je gebruikt van leopard?
staat er de laatste versie van itunes op.
probeer eens een andere usb poort
__________________
at your service
  #3  
Oud 02-04-08, 20:48
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

kan hier ook eens kijken
iPhone: Not recognized in iTunes for Mac OS X
  #4  
Oud 02-04-08, 20:54
raaf raaf is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 2
Standaard

computer opnieuw opgestart, meest recente versie van zowel leopard als itunes en ook een andere usb poort levert niets op.....
  #5  
Oud 07-04-08, 13:26
saewer saewer is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 13
Standaard

ergens in de map utilities zit een programma waar je kan zien wat er allemaal aan de computer hangt/in zit (ik weet niet precies hoe het heet, zit nu op windows pc...). Je kan kijken of dat programma je iPhone wel herkent. Indien ie hem niet herkent dan kan het ook liggen aan je iPhone. Heb je je iPhone wel eens op een andere pc/mac aangesloten of op een andere USB poort van je Mac? Het kan ook aan de kabel liggen.

Edit: ik zit nu achter een mac en heb het programma gevonden. Ga naar applications->utilities->systemprofile / systeemprofiel. Ga dan naar hardware->usb, als hier nergens de iPhone staat is er iets mis met de verbinding tussen de iPhone en de Mac, kan aan de iPhone liggen, kan aan de Mac liggen, kan aan de kabel liggen. Probeer het eens op een andere pc/mac zou ik zeggen.

Laatst gewijzigd door saewer; 07-04-08 om 14:42.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: iPhone wordt niet meer gevonden Thomas14 iTunes 5 08-09-10 14:43
Iphone wordt niet meer herkend na upgrade haelters.thierry iPhone algemeen 3 21-06-09 23:59
Muziek: Muziek wordt niet meer gevonden bazman Muziek, foto & video 5 25-08-08 10:31
Upgrade naar 2.0; iPhone 16GB US werkt niet meer! Vignale Archief 1 15-07-08 16:47
Foto: iPhone wordt niet gevonden => Windows SP2? singarne Muziek, foto & video 5 17-04-08 12:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:25.