//

automatisch oppakken van verbinding met bluetooth en Wi-Fi werkt niet altijd

automatisch oppakken van verbinding met bluetooth en Wi-Fi werkt niet altijd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iphone 4 en heb zeer regelmatig dat wanneer ik thuis of op kantoor kom dat mijn Wi-Fi verbinding niet tot stand ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-11-11, 11:54
pebopar pebopar is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 1
Exclamation automatisch oppakken van verbinding met bluetooth en Wi-Fi werkt niet altijd

Hallo,

Ik heb een iphone 4 en heb zeer regelmatig dat wanneer ik thuis of op kantoor kom dat mijn Wi-Fi verbinding niet tot stand komt, wanneer ik dan de telefoon uitzet doet hij als ik geluk heb wel.
dit heb ik ook af en toe met de bluetooth verbinding op mijn carkit.

zijn er meer mensen met dit probleem en /of weet iemand hoe dit op te lossen.

gr peter
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
automatische verbinding Bluetooth werkt niet ehorst iPhone algemeen 1 25-06-11 21:37
Bluetooth verbinding werkt niet meer onder OS4 Captain Roger iPhone algemeen 27 24-04-11 12:25
Bluetooth werkt niet met Parrot minikitslim nicolew1 iPhone accessoires en onderdelen 1 02-02-10 20:42
Bluetooth verbinding werkt niet op motorola s9 headset k.driessen Archief 1 02-01-09 01:28
Altijd verbinding met 3G/GPRS i.c.m Telfort? cdemuinck KPN 3 19-12-08 09:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:21.