//

iPhone data overzetten

iPhone data overzetten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Als het goed is zal ik vanmiddag mijn iPhone 3GS verkopen en krijg ik ergens volgende week de iPhone 4S. Ik zou graag ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-11-11, 10:27
nerotje nerotje is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 28
Standaard iPhone data overzetten

Hallo allemaal,

Als het goed is zal ik vanmiddag mijn iPhone 3GS verkopen en krijg ik ergens volgende week de iPhone 4S. Ik zou graag al mijn gegevens van de 3GS over willen zetten naar de 4S. Aangezien er redelijk wat tijd tussen de verkoop van mijn oude iPhone en het ontvangen van mijn nieuwe iPhone zit wil ik zeker weten dat ik al mijn gegevens op de juiste manier opsla.

Mijn vragen:
1. Als ik een back-up maak via iTunes van mijn huidige iPhone, wat voor gegevens worden er dan precies gekopieerd (messages, calendar, photos etc.)? En misschien nog wel belangrijker, wat wordt er niet opgeslagen bij een back-up via iTunes?
2. Ik heb natuurlijk ook een groot aantal applicaties geïnstalleerd. Worden deze apps + gegevens ook overgezet naar mijn nieuwe iPhone? Of verlies ik bijv. de savegames van Angry birds als ik een backup maak?
3. Ik maak al ruim 2 jaar gebruik van Awesome Note en heb daarom ook veel gegevens in deze app opgeslagen. Zal de back-up zowel de app als de gegevens kopiëren, of moet ik dit handmatig doen?

Mochten jullie verder nog tips hebben, dan hoor ik dat graag!

Groeten,

Nerotje
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-11-11, 10:34
ad9007i's schermafbeelding
ad9007i ad9007i is offline
• iOS 12.4
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: België
Berichten: 788
Standaard

De apps en de contacten + savegames worden opgeslegen en foto's worden ook opgeslegen Voor de rest weet ik het Niet, ik begin telkens met een geclearde
  #3  
Oud 27-11-11, 18:37
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Maak een backup op iTunes mbv de kabel.
Kijk dan in de tabbladen wat je sync-t
Kan je binnen Awesome Note geen backup maken naar bv Dropbox, als dat kan dan weet je zeker dat je data veilig is.
  #4  
Oud 19-04-12, 11:04
pjvanrossen pjvanrossen is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 1
Standaard

Als je reservekopieën maakt via Icloud kan je bij het activeren van je nieuwe telefoon kiezen om die reservekopie op te halen. Vervolgens wordt alle door jouw gevraagde data op je nieuwe telefoon gezet....easy as that

damn, ik hou van Icloud...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Data overzetten van oude naar nieuwe iphone Frankkk iPhone algemeen 3 23-03-12 18:12
Data overzetten ltcemmers iPhone algemeen 5 24-08-11 09:53
Overzetten data RWBA iTunes 0 22-09-10 18:13
overzetten data etc van 3 naar 4 hdevries Archief 2 26-08-10 12:45
Sim data overzetten Nokia naar Iphone? DarwinIII iPhone algemeen 5 22-08-10 18:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:20.