//

update iphone 3gs

update iphone 3gs discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, sinds kort heb ik een iphone 3gs uit china die gejailbreaked is. Zou deze graag updaten van versie 4.1 naar ios 5, maar hebben ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-11-11, 13:34
jetho313 jetho313 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 3
Standaard update iphone 3gs

hallo,

sinds kort heb ik een iphone 3gs uit china die gejailbreaked is. Zou deze graag updaten van versie 4.1 naar ios 5, maar hebben mij afgeraden dit te doen omdat deze dan niet meer ga werken. klopt da? en wat kan ik doen om dit wel te kunnen uitvoeren?

groeten
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-11-11, 14:38
ad9007i's schermafbeelding
ad9007i ad9007i is offline
• iOS 12.4
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: België
Berichten: 788
Standaard

Klopt niets van, Als deze gejailbreaked is dan gaat de jb er van bij het updaten of restoren. Ik geef je de tip om te restoren, dan zijn alle gegevens op de iPhone gewist en zit je ook op iOS 5.0.1

Als Hij simlockvrij is dan doe je beter niks
Want dan is de simlock ervan...

Aan jou de keus
  #3  
Oud 27-11-11, 16:16
jetho313 jetho313 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 3
Standaard

Als ik mijn I phone update via i tunes is zal deze dan weer in het chinees staan? En kan ik deze dan weer simlock vrij maken? heb op youtube een paar fimpjes gevonden om iphone weer unlock vrij te maken...iemand ervaring mee?

gegroet

Laatst gewijzigd door jetho313; 28-11-11 om 05:56.
  #4  
Oud 27-11-11, 16:19
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

In zoverre klopt het advies, dat de iPhone zeer waarschijnlijk middels een jailbreak simlockvrij gemaakt is. Gaat TS een restore of update doen, verdwijnt idd de jailbreak en dus ook de mogelijk geïnstalleerde unlock tools. Dan kan de TS zijn iPhone niet meer activeren en zit hij met een veredelde iPod.

Vraag aan de TS: kijk in Cydia (de jailbreak app) of er een unlocktool geïnstalleerd is. Is dat het geval, dan is je iPhone niet origineel / officieel / via de officiële manier simlockvrij (ook wel imei unlocked genoemd) en zit er een simlock (providerlock) op, die mbv de jailbreak is omzeild.

Dan is mijn advies: doe niets en lees je eerst helemaal in in de unlock materie, baseband / modem firmware etc. vóór je ook maar iets doet. Gezien je vraag over 'updaten via cydia' vermoed ik dat je er nog te weinig van weet om te weten wat je precies kunt doen (no pun intended!!). Je kunt anders met een iPhone komen te zitten die je niet meer kunt gebruiken (iig om te bellen)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 3GS update mislukt liang iPhone algemeen 3 17-11-11 12:13
Iphone 3GS update gerben72 iPhone algemeen 5 27-09-11 21:49
iPhone 3GS update 3.1 --> 4.3.2 pauluz Archief 8 18-04-11 23:18
iPhone 3GS: update iphone 3gs tjtommy Unlock 0 26-07-10 16:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:54.