//

Zelfde probleem herhaalt zich...

Zelfde probleem herhaalt zich... discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb sinds 18 maart mijn iPhone, geweldig ding Maar alleen 1 probleem. Hij loopt steeds vast na de stand-by modus. Ik start hem ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-04-08, 08:29
mackgambler's schermafbeelding
mackgambler mackgambler is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Buitenpost
Berichten: 5
Stuur een bericht via MSN naar mackgambler
Exclamation Zelfde probleem herhaalt zich...

Hallo,
Ik heb sinds 18 maart mijn iPhone, geweldig ding Maar alleen 1 probleem. Hij loopt steeds vast na de stand-by modus. Ik start hem dan elke keer weer opnieuw op met de Standby- en Home-knop, zoals werd aangeraden bij iemand met een soortgelijk probleem. Maar dit probleem blijft zich bij mij hehalen. Wat kan ik hier tegen doen? Mijn iPhone draait op 1.1.4.
Groeten,
Ricardo
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-04-08, 08:59
sjoran's schermafbeelding
sjoran sjoran is offline
• iOS 8.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Zutphen
Berichten: 201
Stuur een bericht via MSN naar sjoran
Standaard

Beste ricardo,

Ik heb volgens mij hetzelfde probleem.......

Als ik bijvoorbeeld gebeld ben tijdens stand-by modus en ik de phone wil ontgrendelen dan blijft het scherm zwart...als ik dan een minuut of 5/10 wacht dan doet ie het gewoon weer......is dit ook jouw probleem..??

Ik heb hier eerder al een topic over geopend toen ik nog op 1.1.2. zat en mensen kwamen toen met de tip om summerboard er eens af te halen.....dit heb ik toen gedaan. Inmiddels zit ik op 1.1.4. en heb ik er nog steeds last van (wel minder dan voorheen).

Heb je trouwens zelf geupdate naar 1.1.4. of is hij origineel 1.1.4.??
Als je zelf geupdate hebt kan het nl. zijn dat je een back-up terug gezet hebt, dit kan ook voor problemen zorgen......
__________________
Iphone 3G 16GB WIT simlock-vrij..!!!!
  #3  
Oud 03-04-08, 13:31
mackgambler's schermafbeelding
mackgambler mackgambler is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Buitenpost
Berichten: 5
Stuur een bericht via MSN naar mackgambler
Standaard

Mijn probleem is dat hij wel gewoon het scherm toont, maar dat de "glans" van 'slide to unlock' een klein stukje beweegt en dan stilhangt. Als ik hem dan wil ontgrendelen, reageert hij dus niet, pas 5 minuten later ongeveer wel.

Ik had er eerder problemen mee en toen heb ik hem hersteld van iTunes, hij is toen meteen geupdate van 1.1.2 naar 1.1.4.

Ik heb dit probleem trouwens ook als ik hem aan de lader leg.

Groeten,

Ricardo

Laatst gewijzigd door mackgambler; 03-04-08 om 13:41.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: Coverflow Itunes werkt niet meer,en bij foto s ook t zelfde probleem!Heelp celik iTunes 1 09-09-10 22:46
3gs hangt zich op probleem 24uur iPhone algemeen 3 23-06-10 10:27
Originele iphone regelmatig zelfde probleem Bordt iPhone algemeen 3 15-11-09 19:00
Muziek: Nummer Herhaalt Aidan Muziek, foto & video 2 13-09-08 13:36
Probleem 2 mailaccounts, zelfde domein haaggie iPhone algemeen 0 24-01-08 09:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:11.