//

Toetsenbord werkt wel/niet/wel/niet/wel toch niet

Toetsenbord werkt wel/niet/wel/niet/wel toch niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Heren, Tot een paar dagen geleden werkte mn iphone perfect tot de letters T F G V ermee nokten. heb via itunes nieuwe firmware ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-12-11, 13:01
Drezzz Drezzz is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 2
Standaard Toetsenbord werkt wel/niet/wel/niet/wel toch niet

Hallo Heren,

Tot een paar dagen geleden werkte mn iphone perfect tot de letters T F G V ermee nokten.

heb via itunes nieuwe firmware opnieuw gedownload na het lezen van wat threads hier) maar geen enkel resultaat soms doen ze het wel en soms niet.

Heb al een nieuwe scherm erop laten zetten voor het geval dat maar ook dat mocht niet baten.

Ik weet niet meer waar ik het moet zoeken... toch maar weer naar de apple winkel???

Hoor graag van jullie.

Een gefrustreeerde Iphone gebruiker,
Andres

PS geen jailbreak geen fratsen of wat dan ook..

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 december 2011 om 12:43 ----------

Ook doet de iphone net alsof ik letters aan het indrukken ben terwijl mn vingers een cm of 3 a 5 van scherm afzitten.... iemand???

Laatst gewijzigd door Drezzz; 02-12-11 om 13:17.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-12-11, 15:07
Mycoz Mycoz is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 11
Standaard

Drezzz, Heb je toevallig een screenprotector erop zitten? Misschien dat deze te dik is of niet goed werkend is waardoor het slim is om een andere te plaatsen.
  #3  
Oud 02-12-11, 15:45
Drezzz Drezzz is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 2
Standaard

hey coz,

Nee helemaal niet en het rare is als ik (op een muismat) beetje de iphone klop hij het dus WEL soms even en soms voor een langere tijd doet....
  #4  
Oud 02-12-11, 22:12
iDevicer iDevicer is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 32
Standaard

Kan het zijn dat je op de achtergrond veel apps aan hebt staan? Dan moet ie veel laden en is hij soms traag met typen.

Anders misschien een herstel doen, en anders een herstel doen zonder backup terug te zetten, de fout kan namelijk in de software zitten en de backup kan de fout meenemen.

Succes!
  #5  
Oud 08-12-11, 22:49
Tomkoning Tomkoning is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Locatie: Volendam
Berichten: 2
Standaard

ik heb deze iphone 4s sinds vanmiddag en in het begin was er niets aan de hand , maar na 2 uurtjes Stopten de Q en de 1 ermee in het toetsenbord voor derest kan ik wel gewoon alles gebruiken ik heb al gezocht hier en ook gelijk deze acc. aangemaakt en hier gevonden even de software te updaten ( die 1 dag oud is ) maar dat geeft dus niet. weet iemand misschien nog iets ?

bij voorbaat dank
  #6  
Oud 08-12-11, 23:03
iDevicer iDevicer is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 32
Standaard

Ik weet niet zo snel een oplossing, maar "stoppen" ze er echt mee? Of reageren ze slecht? Hoe moet ik het zien?

Ps misschien bij Instellingen -> Algemeen -> Toetsenbord de autocorrectie uitzetten en de controleer spelling ook uitzetten help soms ook wel, maar weet het niet zeker..
  #7  
Oud 08-12-11, 23:04
Tomkoning Tomkoning is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Locatie: Volendam
Berichten: 2
Standaard

ja , heb ik al uit , ze reageren helemaal niet meer en als ik de apps wil afsluiten , kan ik de eerste niet uitdrukken zeg maar , dan lijkt de linker helft van me scherm als het ware wel 'verlamd'
  #8  
Oud 08-12-11, 23:25
iDevicer iDevicer is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 32
Standaard

Oke... Ik ken dit probleem niet zo goed, dus ik kan je verder denk ik ook niet helpen..

Maar als het heel storend is er misschien mee terug gaan of kijken waar je meer info kan krijgen??
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone laadt niet meer op, wel melding, dfu werkt niet iTim iPhone algemeen 4 08-03-10 22:27
tethering 'werkt' wel, maar toch ook weer niet W34p0ns Archief 1 14-10-09 23:03
'Zo geweldig is hij niet' of toch wel? Dreissen Archief 2 17-06-09 21:53
Foto: iPhoto herkent iPhone wel maar toch niet Ruben. Muziek, foto & video 9 05-10-08 18:54
Wel geconnecteerd maar toch kan hij de server niet vinden topke Wi-Fi 24 24-03-08 16:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:09.