//

BLUE TOOTH verbinging met car kit

BLUE TOOTH verbinging met car kit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Tot vorige week had ik een perfecte verbinding met mijn pré geïnstalleerde carkit. Echter sedert de laatste software update is die verbinding vebroken. Mijn iphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-12-11, 15:03
gnachter gnachter is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 3
Standaard BLUE TOOTH verbinging met car kit

Tot vorige week had ik een perfecte verbinding met mijn pré geïnstalleerde carkit. Echter sedert de laatste software update is die verbinding vebroken. Mijn iphone vindt mijn Peugeot en mijn Peugeot vindt mijn iphone maar deze geeft dan als boodschap "ontoereikend". Anyone die mij kan helpen ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-12-11, 15:14
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Misschien helpt het als je de Bluetooth (zo schrijf je dat) 'pairing' of connectie, ontkoppelt (apparaat 'vergeten'). Daarna de iPhone harde reset geven (home knop en standby knop samen ingedrukt houden net zolang tot het Apple logo tevoorschijn komt) en dan eens proberen opnieuw te 'pairen' of koppelen.

Welke software update bedoel je? Van je iPhone of de carkit?
  #3  
Oud 07-12-11, 20:57
strider78 strider78 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 1
Standaard

Zeer herkenbaar probleem. Onlangs heb ik mijn iphone 4 geupdate naar 5.0.1. Bij de vorige firmware had ik nooit problemen in mijn auto met het kiezen van contacten en handsfree bellen. Sinds de updat zoeken de aparaten elkaar wel en krijg ik ook de melding op het scherm van mijn auto dat 'mijn aparaat' is gevonden en dat 'synchronisatie van de contacten is gelukt'. Zodra ik echter een mail of sms o.i.d. binnenkrijg op mijn iphone, dan is het 'aparaat niet meer verbonden'. Ook wanneer ik zelf probeer te bellen vanuit de contactlijst op het scherm van mijn auto, wordt de verbinding tussen de aparaten verbroken. Tevens is het raar dat hij sinds de update niet meer alle contacten synchroniseert. De meeste wel, maar juist de nummers die ik vaak gebruik niet meer. Wanneer de verbinden verbroken is, kan ik via de navigatie op het scherm mijn iphone wel weer zoeken en verbinden, maar ook dan is het weer zo dat wanneer ik probeer te bellen, of zodra ik een sms of mail binnen krijg, de aparaten niet meer verbonden zijn. Overigens betreft het bij mij de peugeot 508 (systeem is BT_CAR_SYSTEM, mocht dit nuttige info zijn). Ik hoor heel graag of er een oplossing is voor dit 'probleem'. Ik kan er natuurlijk wel mee leven, maar handig is het niet. Moet namelijk regelmatig bellen vanuit de auto en zou het jammer vinden als ik nog een apart parrotsysteem o.i.d. moet installeren om het op te lossen. Ik heb overigens de harde reset al geprobeerd, het aparaat 'vergeten' is ook gedaan, de iphone volledig verwijderen uit de gegevens van de auto ook al gedaan, maar niets helpt. Als iemand mij kan helpen, heel graag!
  #4  
Oud 08-12-11, 08:42
gnachter gnachter is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 3
Standaard

Ondertussen is mijn probleem opgelost : iphone volledig afgelegd en terug opgestart en na wat prutsen hebben ze elkaar gevonden... oef !
@strider : op mijn schermpje in auto kon ik zo wie zo al mijn nummers niet kiezen of mails lezen dus ik kan jou hier niet verder bij helpen.
  #5  
Oud 03-10-12, 18:47
jalea jalea is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 58
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gnachter Bekijk bericht
Tot vorige week had ik een perfecte verbinding met mijn pré geïnstalleerde carkit. Echter sedert de laatste software update is die verbinding vebroken. Mijn iphone vindt mijn Peugeot en mijn Peugeot vindt mijn iphone maar deze geeft dan als boodschap "ontoereikend". Anyone die mij kan helpen ?
Ik heb het zelfde probleem. De Bluetooth connectie staat aan enz. Ik rij ook Peugeot. Is dit een bug in iOS 6 ?



Ilya
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
blue tooth cortroost iPhone algemeen 0 07-09-11 18:46
Blue tooth car kit 24uur iPhone Apps 5 18-07-11 23:45
HELP!! Iphone verbind niet met TomTom Car Kit Iphoner75 iPhone accessoires en onderdelen 4 16-03-10 09:45
blue tooth Dion60 Archief 2 08-10-08 16:32
Blue Tooth yingie iPhone accessoires en onderdelen 0 24-07-08 23:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:19.