//

Uitzetten geluidsmelding bij volledig opgeladen batterij?

Uitzetten geluidsmelding bij volledig opgeladen batterij? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik laad mijn telefoon altijd 's nachts op. Hij ligt op mijn nachtkastje, want ik gebruik 'em ook als wekker. Wanneer ik de usb-lader erin ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-12-11, 12:57
eladage eladage is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 8
Standaard Uitzetten geluidsmelding bij volledig opgeladen batterij?

Ik laad mijn telefoon altijd 's nachts op. Hij ligt op mijn nachtkastje, want ik gebruik 'em ook als wekker. Wanneer ik de usb-lader erin doe geeft de telefoon altijd een geluidssignaal (of trilt wanneer die op stil staat). Mijn vorige iPhone (3G) hield het daarbij, maar deze geeft ook nog een geluidssignaal (trillen) wanneer de batterij helemaal vol is (meerdere malen, net zo lang tot ik de lader eruit haal).

Het stoort mijn nachtrust op deze manier dus erg. Ik heb onder instellingen de trilfunctie al helemaal uitgezet, maar hij blijft dit doen. Een rondje zoeken op het internet bracht ook al geen antwoord. Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen en ik lekker kan slapen!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-12-11, 14:09
Larss Larss is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 138
Standaard

Wat voor lader gebruik je? Als deze iets "slims" doet op het moment dat je iPhone is opgeladen is dat misschien de oorzaak. Onze iPhones (meerdere modellen, meerdere typen opladers) doen ditt in ieder geval niet.
  #3  
Oud 06-12-11, 14:25
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Ik heb ook nog nooit een melding gehad bij het voltooien van het laden. Alleen het batterij icoontje veranderd...
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #4  
Oud 06-12-11, 14:32
Roel71 Roel71 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 17
Standaard

nog nooit last van gehad.... (doet ie dus niet bij mij)
  #5  
Oud 06-12-11, 14:46
majinchaos majinchaos is offline
• iOS 10.3.3
• 10.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 59
Standaard

Gebruik je toevallig de app "Battery Doctor" ?
  #6  
Oud 06-12-11, 15:17
eladage eladage is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door majinchaos Bekijk bericht
Gebruik je toevallig de app "Battery Doctor" ?
nee, zou dat een oorzaak kunnen zijn of juist de oplossing?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 december 2011 om 14:18 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Larss Bekijk bericht
Wat voor lader gebruik je? Als deze iets "slims" doet op het moment dat je iPhone is opgeladen is dat misschien de oorzaak. Onze iPhones (meerdere modellen, meerdere typen opladers) doen ditt in ieder geval niet.
Gewoon de bijgeleverde lader. Ik heb mijn telefoon in een webshop in de UK gekocht en de lader heeft ook een andere vorm dan mijn oude lader. Er is nog een ander type lader in huis en mijn telefoon ligt daar nu aan op te laden...ben benieuwd of het daarmee ook gebeurt....wordt vervolgd dus
  #7  
Oud 06-12-11, 15:33
majinchaos majinchaos is offline
• iOS 10.3.3
• 10.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 59
Standaard

Als mijn iphone 4s klaar is met laden maakt hij nooit een geluid. Geen geluid of trilling. Mijn vorige iphone (iphone4) deed dit ook niet.

Met "app doctor" kan je namelijk aangeven of je geluidje wilt laten afspelen als deze klaar is met laden.

* Een heel stomme vraag misschien, maar is het een originele iphone 4?
  #8  
Oud 06-12-11, 15:41
eladage eladage is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 8
Standaard

Het is een orginele iPhone In eerste instantie ontving ik alleen een UK lader met een reisstekker, maar daar heb ik over geklaagd en kreeg toen een europese stekker. Ga zo ook nog even die app proberen...

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 december 2011 om 15:10 ----------

Het ligt aan de lader zelf...Daar was ik nou nooi opgekomen. Dank voor het meedenken allen!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone kan ik niet meer volledig uitzetten stevenbeersmans iPhone algemeen 3 27-07-13 10:55
Batterij volledig opladen CharlieCharlo iPhone algemeen 1 04-04-11 13:11
Batterij laadt niet volledig op. Pl4y0r iPhone algemeen 2 10-01-11 11:13
Optie "Tijd sinds volledig opgeladen" werkt niet meer Renzo4000 iPhone algemeen 0 09-07-09 14:47
Volledig opgeladen Iphone crius Archief 3 05-03-08 20:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:44.