iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Apple Service Duitsland?? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/1064-apple-service-duitsland.html)

Dien 18-10-07 22:20

Apple Service Duitsland??
 
Weet iemand misschien of je je iPhone ter reparatie kan aanbieden in duitsland na 9 november??? Ik wil een mailtje sturen naar ze, maar mijn duits is niet echt overweldigend om het zo maar te zeggen.

Misschien handig voor de mensen die tegen een probleem aanlopen en hem moeten laten vervangen of repareren, altijd beter als naar amerika sturen denk ik.

Spree 19-10-07 10:17

Ze gaan je niet helpen, echt niet.
Apple heeft heel erg duidelijk gemaakt dat telefoons alleen service krijgen i.c.m. het abonnement en ook nog eens alleen in het land van aankoop.

1) aan de hand van je serienummer is meteen duidelijk dat je een US-Phone hebt, voor service moet je aankloppen bij Apple US (die dat weigert, omdat je geen AT&T-abo hebt)

2) Apple Deutschland neemt waarschijnlijk geen directe service-gevallen aan, dat zal lopen via T-Mobile. Heb je een Duits T-Mobile iPhone-abo? Nee? Dan geen service.

Robbor 19-10-07 10:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spree (Bericht 7762)
Ze gaan je niet helpen, echt niet.
Apple heeft heel erg duidelijk gemaakt dat telefoons alleen service krijgen i.c.m. het abonnement en ook nog eens alleen in het land van aankoop.

1) aan de hand van je serienummer is meteen duidelijk dat je een US-Phone hebt, voor service moet je aankloppen bij Apple US (die dat weigert, omdat je geen AT&T-abo hebt)

2) Apple Deutschland neemt waarschijnlijk geen directe service-gevallen aan, dat zal lopen via T-Mobile. Heb je een Duits T-Mobile iPhone-abo? Nee? Dan geen service.


Hier in Nederland zullen de Apple stores dan even goed op moeten letten aangezien de consument in Nederland goed wordt beschermd. Ik heb hem toevallig bij GSMtrack vandaan, en daar gaat hij naar terug als hij het niet doet, en dan verwacht ik hem gerepareerd terug.

Dien 19-10-07 13:18

Ja maar ik bedoel ik wil gewoon mijn scherm laten vervangen en er voor betalen dus waarom zouden ze dat weigeren??

Ik vraag niet om een garantie kwestie ik wil hem gewoon gerepareerd hebben, en anders ga ik lekker zef aan de slag.

Ik vind dit wel een beetje jammer allemaal hoor van Apple, triest gedoe :mad:

Dien 19-10-07 17:41

Iemand in duitsland heeft voor mij contact opgenomen met Apple duitsland, ze kunnen nog niks vertellen over de kosten voor eventuele reparaties. Dit konden ze pas vertellen na 9 november.

Dus nog even wachten en dan zal diegene weer even contact opnemen en een en ander informeren.

Hopenlijk kunnen we daar terecht....

macspotter 10-12-07 19:25

Heb je al bij ipodrepair.nl gekeken. Die repareren inmiddels ook iPhones. Hoef je 'm ook niet naar Duitsland te sturen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:22.