//

Hulp nodig, veel gig aan 'overige bestanden'

Hulp nodig, veel gig aan 'overige bestanden' discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb maar liefst 6,3(?!) gig aan overige bestanden en wil hier graag vanaf. Ik heb mijn iPhone ook nog niet zo lang, dus ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-12-11, 11:14
r0xenn r0xenn is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 5
Standaard Hulp nodig, veel gig aan 'overige bestanden'

Hallo,

Ik heb maar liefst 6,3(?!) gig aan overige bestanden en wil hier graag vanaf.
Ik heb mijn iPhone ook nog niet zo lang, dus heeeeel veel verstand heb ik er ook weeer niet van. Ik heb al gelezen over een map met trash, maar weet ik ook niet echt hoe ik daar kom.
Graag hulp??

Met vriendelijke groet,

Roxanne van Diepen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-12-11, 14:57
jemmie's schermafbeelding
jemmie jemmie is offline
• iOS 11.4
• 11.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 939
Standaard

Een harde reset wil nog wel eens helpen.
Anders even zoeken op dit forum, probleem is al vaak genoeg aan de orde geweest.
__________________
.
Kennis is pas van waarde als je er iemand mee kan helpen
  #3  
Oud 14-12-11, 11:11
r0xenn r0xenn is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 5
Standaard

Ja heb ik ook wel gekeken maar ik werd daar niet veel wijzer van helaas
  #4  
Oud 14-12-11, 11:27
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Wat heb je nog meer gedaan om het probleem op te lossen?? misschien eens duidelijk opschrijven wat je gedaan hebt, dan kunnen wij kijken of het goed of niet goed gebeurt is.
  #5  
Oud 14-12-11, 11:34
r0xenn r0xenn is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 5
Standaard

Ik heb via itunes mijn mobiel hersteld en ik heb een iphone browser gedownload om te kijken wat er wel kan. Ik kan alleen de mappen niet vinden waar over gepraat wordt. Veder kan ik ook een harde reset idd doen, maar hoe houd ik mijn bestanden en apps dan? Komen die automatosch er weer op als je synchroniseert met itunes?
  #6  
Oud 14-12-11, 11:40
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Je ontkomt er niet aan een herstel te doen (liefst in DFU) (in iTunes op je computer). Bij mij ging er een aanzienlijke hoeveelheid GB's af. Je moet nog even kijken of een reservekapitein (LOL autocorrect; ik bedoel natuurlijk reservekopie) terugzetten wel verstandig is. Als de hele mep GB's weer terug is, kun je die beter ook achterwege laten.
N.b. Een harde reset doen, helpt helemaal niets. Dat schoont alleen het werkgeheugen tijdelijk op. Niet de opslag.
  #7  
Oud 14-12-11, 11:43
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Als je goed had gelezen tijdens het terug zetten naar fabrieksinstellingen via Itunes had je gelezen dat je 2 optie's kunt kiezen. optie 1 terug herstellen met je reserverkopie of optie 2 de Iphone als nieuw lphone.

Dus voor de harde reset is het nodig als je al je bestanden wilt behouden een reserverkopie te doen.

Je kunt testen hoe het gaat als je de iphone met optie 2 gaat herstellen. eens kijken hoeveel GB je dan ziet.
  #8  
Oud 14-12-11, 11:46
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iphone3Gs Bekijk bericht
...
Dus voor de harde reset is het nodig als je al je bestanden wilt behouden een reserverkopie te doen...
Je bedoelt een 'herstel' (of restore) procedure. Een harde reset is wat anders.
Idd handig om eerst even te synchroniseren / een nieuwe reservekopie te maken in iTunes, voordat je begint met herstellen.
  #9  
Oud 14-12-11, 11:47
r0xenn r0xenn is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 5
Standaard

Ja dat heb ik gedaan! Als nieuwe phone. Toen wassie helemaal leeg en heb mn reserve kopie er weer op gezet, incl die 6,3 overige data:s
  #10  
Oud 14-12-11, 11:47
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Dan vrees ik dat 'opnieuw' beginnen je laatste redding is.... (dus geen reservekopie terugzetten, maar als nieuwe telefoon / iPod configureren)
Je kunt uiteraard al je Apps opnieuw op je iPod / iPhone synchroniseren, je bent alleen alle savedata kwijt (van de games of apps die geen GameCenter of backup in iCloud ondersteunen)
  #11  
Oud 14-12-11, 11:53
r0xenn r0xenn is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 5
Standaard

Hmm nouja, zo heel erg is het ook niet? Contact personen kunnen toch via icloud restored worden of kan dat ook met itunes? Sorry heb er niet zo heel veel verstand van.. zou je mij was instructies kunnen geven?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 december 2011 om 10:56 ----------

Ohja, en ik krojg ook steeds een melding van icloud dat er te weinig geheugen op mn mobiel is voor een back up, heb nog rond de 5 gig dus betekend dat dat als ik meer had dat die ruimte werd ingenomen door icloud? Zijn dat misschien die overige bestanden?
  #12  
Oud 14-12-11, 13:14
decx decx is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 381
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door r0xenn Bekijk bericht
Hmm nouja, zo heel erg is het ook niet? Contact personen kunnen toch via icloud restored worden of kan dat ook met itunes? Sorry heb er niet zo heel veel verstand van.. zou je mij was instructies kunnen geven?
Helemaal opnieuw beginnen is natuurlijk geen probleem als je gebruik maakt van iCloud voor de belangrijke gegevens (e-mail, adresboek, kalender, bladwijzers ect.). Voordat je hieraan begint wel even zorgen dat je de belangrijke foto's en filmpjes er even af haalt.

De App gegevens ben je dan wel kwijt! Hierbij kun je denken aan spelletjes die je weer opnieuw moet beginnen en bijvoorbeeld WhatsApp gesprekken. Die zul je dan opnieuw moeten instellen.
Reageren

Labels
hulp, iphone, map, overige bestanden, trash



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Overige Bestanden iPhone 4 scoop1 iTunes 14 11-01-12 19:30
Overige bestanden?! airwalk iPhone algemeen 4 28-10-11 19:01
Overige bestanden verwijderen. Thomasvd iPhone algemeen 0 20-08-10 01:04
1,84 gig aan overige data!? candlekiller Archief 2 29-06-09 19:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:39.