//

Iphone 4 Herstel problemen!

Iphone 4 Herstel problemen! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allemaal. ik zal even bij het begin beginnen. ik heb een iphone 4 gehad die helaas kapot gegaan is voor 4 weken terug, nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-12-11, 19:37
Henry1989 Henry1989 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 3
Standaard Iphone 4 Herstel problemen!

Hallo Allemaal.

ik zal even bij het begin beginnen.

ik heb een iphone 4 gehad die helaas kapot gegaan is voor 4 weken terug, nu vond ik de iphone toch weer aan de prijzige kant om aan te schaffen op dit moment, ik kreeg een aanbod van een collega die zijn iphone 4 kwijt wou, het probleem was dat hij hem niet meer kan herstellen en heeft dat ook door iemand anders proberen te maken en dat is niet gelukt, nu dacht ik van ow dat zal nog wel mee vallen om het te fixxen, helaas valt dat niet mee en snap er dan ook geen bal meer van vandaar dat ik jullie hulp inroep, ik lees op het forum alleen maar over opgeslagen shsh bestanden of iets , maar voor de duidelijkheid ik heb nu alleen een pc en laptop met windows en een iphone 4 die niet hersteld kan worden! er werd mij verteld dat de iphone geprobeert is te downgraden en daar stopt het bij mij ook want meer weet ik niet, gister wat mee geklooid, en hij ging herstellen tot zon 60% en daarna kreeg ik de melding dat er een onbekende fout is opgetreden met daarachter (-1) ik heb wat progjes geprobeerd zoals recoveryfix en nu krijg ik een andere melding VOOR dat hij moet beginnen met herstellen namelijk 3194, ik probeer van alles in DFU enzo niks wil helpen, Is er mischien een andere oplossing mischien iets van hardware laten vervangen? zodat het probleem is opgelost? of is het puur softwarematig, Ik heb btw ook het host file aangepast zoals op internet staat omschreven ook dit helpt niet, ik hoop dat iemand mij op weg kan helpen.


mvg Henry
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-12-11, 22:20
Reckimo's schermafbeelding
Reckimo Reckimo is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: n.v.t.
Berichten: 146
Standaard

Ik heb ooit een ander probleem gehad, maar heb hem uiteindelijk is een keer gereset gekregen door me iPhone in de computer te doen. Mobiel uitzetten en dan 15 á 20 seconden? op de homebutton en aan/uit knop ingedrukt te houden. Dan gaat hij vanzelf naar apple logo en rest volgt vanzelf. Of het was alleen de homebutton, je moet maar even uitproberen! Gelukt?
  #3  
Oud 19-12-11, 13:45
harm85 harm85 is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 4
Standaard

Dit probleem heb ik net ook gehad omdat mijn iPhone niet meer opstartte na upadaten jailbreak. Let op eerst een backup maken in Itunes als dat nog gaat!
1. Download Red Snow 0.9.9b9b.
2. Download IPSW 5.0 voor je toestel.
3. Start Red Snow en ga naar Extras > Custom IPSW en klik je de IPSW die je gedownload hebt.
4. Nu is er in de map waar de orginele IPSW staat een NO_BB... aangemaakt.
5. Zet je iPhone in DFU mode, totdat er staat 'verbinden met Itunes'.
6. Houd shift ingedrukt en klik herstellen. Klik het IPSW bestand aan die je net heb aangemaakt NO_BB...
7. Als het goed is krijg je geen foutmelding, nu hersteld Itunes je iPhone.

Ik hoop dat ik hier veel mensen mee help. Met deze stappen kan je de foutmelding omzeilen. Bij mij was het wel gelukt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Herstel problemen...!? freemartijn Jailbreak 1 03-06-11 19:00
Iphone 3G herstel problemen en FW probleem speke102 iPhone algemeen 2 17-03-11 20:33
iPhone 3Gs, Problemen Herstel FW4.1 The_Umpire Archief 0 15-01-11 19:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:03.