//

Home- en powerbutton werken niet meer

Home- en powerbutton werken niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zal het kort houden: Lichte waterschade door iphone in (waterdichte) jaszak. Geluidsknop was kapot/iPhone dacht dat er headphone in zat, was niet zo. Dit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-12-11, 23:25
SamD SamD is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Niet bij jou thuis
Berichten: 14
Standaard Home- en powerbutton werken niet meer

Ik zal het kort houden:
Lichte waterschade door iphone in (waterdichte) jaszak. Geluidsknop was kapot/iPhone dacht dat er headphone in zat, was niet zo.

Dit gemaakt door 'm open te maken en te laten drogen. Toen alles weer in elkaar gezet, vervolgens deed de Powerbutton het niet meer. Nu doet ook de homebutton het niet meer. De rest werkt allemaal wel. Ik krijg 'm nu dus alleen aan als ik een pushbericht krijg.

Wat kan het zijn? Heb ik iets geraakt met openmaken?

Edit: Na nóg een keer openmaken en alles opnieuw aansluiten (voor de zoveelste keer dus) doet de homebutton het nu wel. De powerbutton niet, verder geen groot probleem.

Laatst gewijzigd door SamD; 15-12-11 om 23:55.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-12-11, 15:07
MikeHoogvliet MikeHoogvliet is offline
• iOS 7.0.2
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Locatie: Hoogvliet
Berichten: 12
Standaard

Waarschijnlijk niet verzekerd?
Ik zou eens hier kijken...
Reparatie in 4 stappen | iPhoneservice.nl
  #3  
Oud 17-12-11, 18:07
SamD SamD is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Niet bij jou thuis
Berichten: 14
Standaard

Niet verzekerd nee. Na een nacht laten liggen deed de powerbutton zijn werk ook weer
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Home-knop en aan-uitknop werken niet meer! Hulp gezocht! Martins24 iPhone algemeen 1 04-09-11 22:01
iPhone 4 powerbutton kapot, laad niet meer op (fout van tmobile??) sonrise iPhone algemeen 0 13-06-11 11:54
Powerbutton iPhone 4 klikt niet meer rensiejjj iPhone algemeen 3 10-05-11 17:44
iphone home knop speaker oplaadingang microfoon werken niet Diphone2 iPhone algemeen 3 13-12-08 20:08
Home knop en dock connector werken niet meer.. MarkBender iPhone algemeen 2 30-10-08 15:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:28.