//

iPhone 4s death grip

iPhone 4s death grip discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij de iPhone 4 had ik last van de "death grip". Jullie weten wel, je telefoon aan de onderzijde vasthouden en zo de beide antenne ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-12-11, 00:00
Sjakie81 Sjakie81 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 11
Standaard iPhone 4s death grip

Bij de iPhone 4 had ik last van de "death grip". Jullie weten wel, je telefoon aan de onderzijde vasthouden en zo de beide antenne delen met elkaar verbinden waardoor je signaal afnam.

Nu bij de iPhone 4s, zegt Apple dit probleem opgelost te hebben. Tot mijn verbazing zag ik vanavond weer hetzelfde probleem voorvallen bij mijn nieuwe iPhone 4s. Ik had hem aan de onderzijde omsloten vast en ik zag de streepjes van de signaalsterkte wegvallen to 1 streepje. Toen ik hem losliet ging ie weer naar 4 streepjes. Dit kon ik een aantal keren herhalen en steeds weer viel het signaal weg. Dit is toch opmerkelijk te noemen!

Hebben meer van jullie dit zelfe probleem ook ondervonden?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-12-11, 00:09
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjakie81 Bekijk bericht
Bij de iPhone 4 had ik last van de "death grip". Jullie weten wel, je telefoon aan de onderzijde vasthouden en zo de beide antenne delen met elkaar verbinden waardoor je signaal afnam.

Nu bij de iPhone 4s, zegt Apple dit probleem opgelost te hebben. Tot mijn verbazing zag ik vanavond weer hetzelfde probleem voorvallen bij mijn nieuwe iPhone 4s. Ik had hem aan de onderzijde omsloten vast en ik zag de streepjes van de signaalsterkte wegvallen to 1 streepje. Toen ik hem losliet ging ie weer naar 4 streepjes. Dit kon ik een aantal keren herhalen en steeds weer viel het signaal weg. Dit is toch opmerkelijk te noemen!

Hebben meer van jullie dit zelfe probleem ook ondervonden?
Ik heb hetzelfde gehad toen ik de iPhone 4 had .

Nu heb ik ook de 4s maar het zit als volgt; op plaatsen waar het signaal niet echt sterk is dan lukt het idd om het signaal terug naar beneden te krijgen, bij mij thuis weet ik dat ik geen goed signaal heb ook al behaal ik ook 4-5blokjes als ik der niet aan kom aan mijn iPhone.

In Gent had ik dat met de 4 ook voor ondanks het signaal daar sterk was en ik stond dan nog buiten ook, nu vergeleken met de iphone 4s en had deze express zelfs aan de antenne gehouden en nu lukte me het niet om het signaal snel te doen zakken. Ik behaalde altijd mijn 4 blokjes en soms 5 blokjes, bij de iphone 4 kreeg ik het altijd van 4-5 blokken naar 3blokken.

In de decascoop binnen is het signaal meestal wel minder door de muren enz....met de iphone 4 geen service als ik aan de antenne vast hield, nu met de 4s blijf ik binnen 3blokken behouden, het lukt me niet met de 4s om geen service te krijgen .
Ik wil maar aantonen dat in mijn geval met mijn 4s de antenne duidelijk beter is dan de iphone 4, alleen op plaatsen waar in feite het signaal niet goed is lukt het me ook wel om het signaal te doen dalen, het ligt ook aan de provider, miskijk je niet altijd op die 5blokken als je de iphone niet vast neemt.

Je moet eens op een plaats testen waar het signaal gewoon steengoed en sterk is, als je het dan nog voor hebt dan heb je volgens mij pech.

Maar ik zal u nog wat vertellen; ik heb nog een gsm van 20 euro van samsung, ik heb nog een galaxy s2 gehad welnu beste sjakie81; met deze en je leest het heel goed; ook met deze toestellen lukt het mij om het signaal te doen zakken , ook met de s2 lukte het me bij me thuis om geen service te hebben en mijn signaal te doen zakken.
De s2 vind ik trouwens zo goed niet als de iphone 4s in signaal sterkte/ontvangst, ik heb dit goed kunnen vergelijken, tis dus niet alleen de iphone die dat probleem heeft van die antenne, geloof niet alles wat anderen zeggen die een android toestel ofzo hebben, dat is met deze ook zo, alleen is het zo dat dat van apple altijd uitgesmeerd en uitvergroot word.

Laatst gewijzigd door apotheosis; 19-12-11 om 00:36.
  #3  
Oud 19-12-11, 00:30
JzAero JzAero is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 26
Standaard

Ik heb geen last van de death grip op mijn iPhone 4S 16GB. Op de iPhone 4 hadden we daar wel last van, ongeacht we KPN of Tmobile erin deden. Ik verlies weleens signaal binnen en op sommige plekken No Service, maar het komt meer door de slechte dekking van Tmobile dan door de deathgrip. Ik heb het zelf een aantal keer geprobeerd en dan krijg ik hem niet naar nul streepjes.
  #4  
Oud 19-12-11, 00:46
davek davek is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Florida
Berichten: 76
Standaard

Ik denk niet echt dat dit te maken heb met de "death grip" maar meer met de kooi van Faraday, zover dit mogelijk is met je handen.
  #5  
Oud 19-12-11, 00:57
Sjakie81 Sjakie81 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door davek Bekijk bericht
Ik denk niet echt dat dit te maken heb met de "death grip" maar meer met de kooi van Faraday, zover dit mogelijk is met je handen.
De kooi van Faraday?
  #6  
Oud 19-12-11, 01:02
davek davek is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Florida
Berichten: 76
Standaard

Google is je beste vriend

Korte uitleg, je handen om je telefoon zorgen ervoor dat je bereik minder wordt
  #7  
Oud 19-12-11, 02:11
WhyNotCallMeRo's schermafbeelding
WhyNotCallMeRo WhyNotCallMeRo is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 245
Standaard

De kooi van Sjakie
  #8  
Oud 02-01-12, 18:10
elfred elfred is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 2
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem!
Als ik mn 4s vastneem met mn handpalm over de isolatiestrip, op de antennes links beneden, valt mijn ontvangst weg. Alleen als ik 3G ontvangst heb valt het niet volledig weg maar gewoon nr Edge.
Sindskort heb ik de update gedaan nr 5.0.1, en waar hij vroeger direct na het loslaten vd deathgrip na een paar seconden terug signaal vond, duurt dit nu soms 5 minuten.
Ik haat het dat ik de update gedaan heb, maar ik kan nu eenmaal niet terugkeren!
Ik denk dat ik binnenkort es nr de winkel ga teruggaan.
Zijn er nog mensen met dit specifiek probleem?
  #9  
Oud 02-01-12, 18:26
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elfred Bekijk bericht
Ik heb hetzelfde probleem!
Als ik mn 4s vastneem met mn handpalm over de isolatiestrip, op de antennes links beneden, valt mijn ontvangst weg. Alleen als ik 3G ontvangst heb valt het niet volledig weg maar gewoon nr Edge.
Sindskort heb ik de update gedaan nr 5.0.1, en waar hij vroeger direct na het loslaten vd deathgrip na een paar seconden terug signaal vond, duurt dit nu soms 5 minuten.
Ik haat het dat ik de update gedaan heb, maar ik kan nu eenmaal niet terugkeren!
Ik denk dat ik binnenkort es nr de winkel ga teruggaan.
Zijn er nog mensen met dit specifiek probleem?
Ik zal het nog effe uitleggen he.

Bijna iedere smartphone heeft dat probleem, ik heb een galaxy s2 gehad en had hetzelfde voor, wat doe ik dan, ik hanteer de iphone gewoon anders en probleem meteen opgelost, dat word je snel gewoon door deze op een iets ander manier te gaan vast nemen.

Maar als je geen service kan opkrijgen is het ook meestal een teken het signaal niet zo sterk is op die plaats, ik heb hetzelfde probleem thuis, als ik aan de antenne houd na 1minuut krijg ik geen service te zien.
Doe ik dat op een plaats waar ik weet het signaal sterker is dan lukt dat niet. Tis vooral op de zwakke plaatsen je dit kan voorhebben, is zeker niet overal het geval.

De iPhone 4 had daar veel meer last; ik ga u een voorbeeldje geven; ik sta in de decascoop in gent en met de iphone 4 lukte het me ook om geen service te krijge,veel moete moestk niet voor doen ondanks in gent er sterk signaal is, de 4s heeft dit niet voor, ik mag zelfs aan de antenne vast houden, het signaal valt niet weg, de 4s is dus echt wel pakken beter dan de 4.

Je zegt het lang duurd eer je signaal terug komt? Geen probleem dan he, snel eens vliegtuigmodus afzetten en terug aanzetten, das de snelste manier.
Maar als je weet op die en die plaats is het zwak signaal en krijg ik mss geen service te zien, hanteer de iPhone op een andere manier.

Ik denk niet dat de 4s binnen steken een oplossing zal zijn, sommige plaatsen staat er bv 1 mast en staat die redelijk ver van de deur of zijn er gebouwen enz..... Bij mij staat de mast nogal ver van ons huis, daardoor is het signaal beduidend minder sterk.
  #10  
Oud 02-01-12, 18:34
elfred elfred is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Ik zal het nog effe uitleggen he.

Bijna iedere smartphone heeft dat probleem, ik heb een galaxy s2 gehad en had hetzelfde voor, wat doe ik dan, ik hanteer de iphone gewoon anders en probleem meteen opgelost, dat word je snel gewoon door deze op een iets ander manier te gaan vast nemen.

Maar als je geen service kan opkrijgen is het ook meestal een teken het signaal niet zo sterk is op die plaats, ik heb hetzelfde probleem thuis, als ik aan de antenne houd na 1minuut krijg ik geen service te zien.
Doe ik dat op een plaats waar ik weet het signaal sterker is dan lukt dat niet. Tis vooral op de zwakke plaatsen je dit kan voorhebben, is zeker niet overal het geval.

De iPhone 4 had daar veel meer last; ik ga u een voorbeeldje geven; ik sta in de decascoop in gent en met de iphone 4 lukte het me ook om geen service te krijge,veel moete moestk niet voor doen ondanks in gent er sterk signaal is, de 4s heeft dit niet voor, ik mag zelfs aan de antenne vast houden, het signaal valt niet weg, de 4s is dus echt wel pakken beter dan de 4.

Je zegt het lang duurd eer je signaal terug komt? Geen probleem dan he, snel eens vliegtuigmodus afzetten en terug aanzetten, das de snelste manier.
Maar als je weet op die en die plaats is het zwak signaal en krijg ik mss geen service te zien, hanteer de iPhone op een andere manier.

Ik denk niet dat de 4s binnen steken een oplossing zal zijn, sommige plaatsen staat er bv 1 mast en staat die redelijk ver van de deur of zijn er gebouwen enz..... Bij mij staat de mast nogal ver van ons huis, daardoor is het signaal beduidend minder sterk.
Ok, maar voor m'n upgrade nr 5.0.1 had ik heel rap weer ontvangst, zoals het nu is mis ik soms inkomende gesprekken.
En over de deathgrip: sinds ik ontdekt heb dat ook m'n 4s hetzelfde probleem heb gebruik ik weer een cover, die de deathgrip zo goed als oplost. Maar ik zou m'n gsm het liefst zonder cover gebruiken. En denk niet dat dit bij de Samsung het geval is hè
  #11  
Oud 02-01-12, 19:13
mrfred mrfred is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: leiden
Berichten: 235
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjakie81 Bekijk bericht
Bij de iPhone 4 had ik last van de "death grip". Jullie weten wel, je telefoon aan de onderzijde vasthouden en zo de beide antenne delen met elkaar verbinden waardoor je signaal afnam.

Nu bij de iPhone 4s, zegt Apple dit probleem opgelost te hebben. Tot mijn verbazing zag ik vanavond weer hetzelfde probleem voorvallen bij mijn nieuwe iPhone 4s. Ik had hem aan de onderzijde omsloten vast en ik zag de streepjes van de signaalsterkte wegvallen to 1 streepje. Toen ik hem losliet ging ie weer naar 4 streepjes. Dit kon ik een aantal keren herhalen en steeds weer viel het signaal weg. Dit is toch opmerkelijk te noemen!

Hebben meer van jullie dit zelfe probleem ook ondervonden?
Gekke vraag,maar heb je tmobile? Want ik heb er nml ook last van die de ontvangst bij egde naar 3G soms erg lang duurt ook al heb ik hem niet vast.
Gr. Mrfred
  #12  
Oud 02-01-12, 19:55
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elfred Bekijk bericht
Ok, maar voor m'n upgrade nr 5.0.1 had ik heel rap weer ontvangst, zoals het nu is mis ik soms inkomende gesprekken.
En over de deathgrip: sinds ik ontdekt heb dat ook m'n 4s hetzelfde probleem heb gebruik ik weer een cover, die de deathgrip zo goed als oplost. Maar ik zou m'n gsm het liefst zonder cover gebruiken. En denk niet dat dit bij de Samsung het geval is hè
Toen ik bij de s2 ook aan de antenne vast hield ook geen signaal meer, tis dus nie alleen de iphone.

Ik heb een case en cover in één , ja, dat helpt zeker en vast bij de 4s.
Normaal gezien doe ik da ook nooit zo'n case rond doen maarja, ik koop ieder jaar de nieuwe iPhone en verkoop de mijne, moet er beetje deftig uit zien e .
  #13  
Oud 20-03-12, 09:09
HuubHellings HuubHellings is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 7
Standaard

I had a lot of "no service" issues. I went with my phone 4s to the apple store. The genius found out after diagnosis that many problems were seen with connections in my phone. He gave me a new iPhone 4s. At home it turned out that the "no service" problem was back. by accident I discovered that the problem was solved after I had removed the cover. I have put a movie on youtube. I hope this solution will be helpfull for at least some of you.
*
YouTube - Broadcast Yourself.
*
Als dit met een hoesje kan, dan is de deadgrip zeker ook mogelijk ;-)

Regards,
Huub
  #14  
Oud 20-03-12, 18:56
wblink's schermafbeelding
wblink wblink is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Gendt
Berichten: 250
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HuubHellings Bekijk bericht
I had a lot of "no service" issues. I went with my phone 4s to the apple store. The genius found out after diagnosis that many problems were seen with connections in my phone. He gave me a new iPhone 4s. At home it turned out that the "no service" problem was back. by accident I discovered that the problem was solved after I had removed the cover. I have put a movie on youtube. I hope this solution will be helpfull for at least some of you.
*
YouTube - Broadcast Yourself.
*
Als dit met een hoesje kan, dan is de deadgrip zeker ook mogelijk ;-)

Regards,
Huub
Ikke niet begrijp, ikke dom. Wat.waar is nieuw filmoje?
__________________
Willem.
  #15  
Oud 21-03-12, 00:32
HuubHellings HuubHellings is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wblink Bekijk bericht
Ikke niet begrijp, ikke dom. Wat.waar is nieuw filmoje?
Klik eens op deze link in het bericht:

"YouTube - Broadcast Yourself."
  #16  
Oud 21-03-12, 01:27
DutchGuyDotMe DutchGuyDotMe is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Zeeland
Berichten: 34
Standaard

Heb sinds vandaag de 4S en ik heb de telefoon op allerlei manieren vast gehouden, maar geen last van! Het enige wat me is opgevallen, is dat bij opstarten de 4S er een langere tijd over doet om het netwerk te vinden als de 3GS...
Reageren

Labels
death grip, iphone 4s



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
death grip bellen5 iPhone algemeen 1 25-03-11 12:17
Death grip vodafone? DaveD30 Vodafone 38 23-12-10 16:41
death grip Dexstron iPhone algemeen 1 13-08-10 18:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:12.