//

iPhone 4 IOS 5.0.1; Gekoppelde kaarten; Bundel; Onbekend

iPhone 4 IOS 5.0.1; Gekoppelde kaarten; Bundel; Onbekend discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik blijf ellende houden met Gekoppelde kaarten; Bundel; Onbekend op mijn iPhone. Ook na overstappen naar iCloud blijft de ellende. Bij syncen met iCloud ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-12-11, 19:23
Roelandd Roelandd is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 8
Standaard iPhone 4 IOS 5.0.1; Gekoppelde kaarten; Bundel; Onbekend

Hoi, ik blijf ellende houden met Gekoppelde kaarten; Bundel; Onbekend op mijn iPhone. Ook na overstappen naar iCloud blijft de ellende. Bij syncen met iCloud (toen MobileMe) komen bij ieder contact twee velden onderin te staan onder de kop "Gekoppelde Kaarten" Veld en Onbekend. Het typische is dat dit op mijn iPad NIET gebeurd en ook nergens te vinden is in de Contacten op mijn Mac Pro. Wie weet hier een olplossing c.q. verklaring voor?
Vast mijn dank, Roeland
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-12-11, 19:41
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Kijk toch maar eens op de Mac in Address Book -> Preferences -> Template wat daar allemaal ingesteld is.
  #3  
Oud 20-12-11, 13:21
Roelandd Roelandd is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 8
Standaard

Hoi Timosha, daar had ik ook al gekeken, maar er staat niets raars in. Heb in feite alles al nagelopen maar kan het niet vinden. Het is wel raar dat de gekoppelde kaarten wel in de iPhone komen maar niet op de iPad. Grts, Roeland
  #4  
Oud 20-12-11, 13:31
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Als alle contacten op www.icloud.com juist staan, want dat is de Master, dan zet contacten dan eens uit in iCloud op de iPhone. Kies om alle gegevens van de iPhone te verwijderen en zet contacten dan weer aan in iCloud in de iPhone.

Maak je geen zorgen, als alles op www.icloud.com goed staat synchroniseert de iPhone weer. Maar, verifieer eerst of alle contacten op www.icloud.com juist staan met de juiste velden.
  #5  
Oud 20-12-11, 13:57
Roelandd Roelandd is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 8
Standaard

Dat heb ik ook al gedaan. De velden zijn correct in iCloud. Opnieuw syncen naar iPhone geeft de Gekoppelde kaarten en naar iPad dus niet. Ik snap t niet. Grts, Roeland
  #6  
Oud 20-12-11, 14:38
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Als die overbodige velden na een iCloud sync wel in de iPhone staan komen ze niet uit iCloud, dat is wel zeker.

Zijn er misschien ooit contacten uit de SIM-kaart geïmporteerd? Of met het een of andere appje contacten uit Facebook, Xing, LinkedIn of een andere sociale netwerkdinges?
  #7  
Oud 21-12-11, 18:54
Roelandd Roelandd is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 8
Standaard

Nee, ik heb niets van m'n sim gimporteerd, nog andere appjes. Heb gisteren alle gekoppelde kaarten verwijderd, kijken wat er verder gaat gebeuren. Bedankt vast. Grts, Roeland
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
gekoppelde kaarten in contacten IP4 roeland3006 iPhone algemeen 0 06-09-11 19:50
Gekoppelde kaarten serge_vg iPhone algemeen 2 05-09-10 17:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:04.