//

iPhone 4 update Ios5: contacten weg

iPhone 4 update Ios5: contacten weg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na het updaten van mijn IPhone naar ios5 waren al mijn contacten weg. Vervolgens heb ik mijn iPhone opnieuw aan iTunes gehangen, die direct begon ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-12-11, 19:29
Boudie5 Boudie5 is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 2
Standaard iPhone 4 update Ios5: contacten weg

Na het updaten van mijn IPhone naar ios5 waren al mijn contacten weg. Vervolgens heb ik mijn iPhone opnieuw aan iTunes gehangen, die direct begon met het maken van een reservekopie.
in iTunes heb ik nu maar 1 reservekopie beschikbaar onder de optie Voorkeuren-apparaten, de laatste welke geen contact gegevens heeft.
Op mijn IPhone heb ik onder Instellingen-icloud ook al het vinkje (welke aanstond) uitgezet, zoals besproken in andere topics. Maar ik heb mijn contactgegevens niet terug. Hoe krijg ik mijn contacten terug? Zijn er eerdere reservekopien ergens op mijn laptop te vinden? Bij voorbaat dank!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-12-11, 09:32
JornZ JornZ is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 364
Standaard

Dat is vreemd, normaal vraagt iTunes automatisch na de installatie of je de reservekopie terug wil zetten omdat de iPhone al eens eerder aangesloten is geweest en er een backup beschikbaar is. Blijkbaar had je geen backups om een of andere reden... omdat je nu ook maar 1 backup hebt wat een nieuwe blijkt te zijn.

Heb je niet een keer je contacten met outlook gesynct? Dan kun je ze anders op die manier weer terug syncen naar de iPhone.
  #3  
Oud 22-12-11, 21:34
Boudie5 Boudie5 is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 2
Standaard

Nee helaas niet, dat zou inderdaad de oplossing zijn. Verder heeft iTunes dus nooit de contacten terug gezet na de update.
  #4  
Oud 22-05-12, 11:29
IIndra IIndra is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 2
Standaard Contacten terugzetten

Na de nieuwe update waren ook mijn contacten weg; heb dit als volgt opgelost;
Mijn probleem was: ik wou mijn contacten terug maar de reservekopie was zeer oud, en ik wou mijn huidige notities, berichten, e-mails nog terug. De oplossing is zeer eenvoudig:

Wat heb je nodig:
- reservekopie waar contacten wel nog op stonden(dus van voor Ios5)
- reservekopie van na iOS5
- pc
- de app Idrive Lite (gratis)

Ga bij itunes en rechtsklik op de naam van je iphone. Kies terugzetten van reservekopie en kies de kopie van voor de nieuwste update Ios5.
Laat het zijn gangetje gaan. Dan controleer je of je nu je contacten wel hebt. Zoja: ga naar de app store en installeer IdriveLite, meld je aan en volg de stappen om je contanten op te slaan; je contacten staan nu online.

Ga terug naar Itunes en rechtsklik op de naam van je iphone, kies terugzetten van reservekopie en kies nu de kopie van na de update naar Ios5.

Al je nieuwste gegevens (notities, mails, ...) staan terug op je iPhone en nu moet je eenvoudig weg teruggaan naar IdriveLite en kiezen 'restore contacts'.

Nu zou je alles moeten terughebben.

Veel succes ermee!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Na update IOS5 contacten kwijt arjan7581 iPhone algemeen 9 01-10-12 21:21
Na installatie iOS5 contacten weg, reserve kopie zet hij niet terug windhoos iPhone algemeen 24 28-05-12 16:45
TomTom: TomTom Europa weg na update IOS5 Achterhoek iPhone Navigatie 1 24-10-11 11:23
Na installatie iOS5 contacten weg, geen reservekopie ninie7777777 iPhone algemeen 3 21-10-11 17:40
Contacten kwijt na update ios5 Bullitt iPhone algemeen 2 21-10-11 09:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:25.