//

iPhone 4s stelt teleur

iPhone 4s stelt teleur discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iphone 4s heb ik nu van begin November en moet zeggen dat hij wat tegenvalt voor een toestel van dit niveau. 1: er is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-12-11, 09:30
MobileBelg's schermafbeelding
MobileBelg MobileBelg is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Lokeren (België)
Berichten: 49
Standaard iPhone 4s stelt teleur

Mijn iphone 4s heb ik nu van begin November en moet zeggen dat hij wat tegenvalt voor een toestel van dit niveau.

1: er is nog steeds het batterijprobleem waarbij ik me troost dat ik niet de enige ben waarvan zen iphone 4s snel leegloopt.

2: erger is als ik surf via Wi-Fi dat men modem dan dikwijls reboot sinds ik de iphone 4s erop gebruik en dit gebeurd enkel met de iphone niet met men laptop of ipad.

3:en al even vervelend is als ik bel dat mensen me regelmatig niet of moeilijk horen ,ik moet bijna men iphone met z'n achterkant vlak voor men mond houden om verstaanbaar te zijn.

Kortom voor een smartphone van meer dan 600€ zou dit niet mogen .

4:Komt daar dan bij dat dit toestel niet tegen een kleine val kan want je riskeert scherven,heb nu wel rubberen hoesje maar gebruik dat niet graag.

De iphone voelt dan niet meer zo goed aan in de hand en het neemt z'n mooie looks weg.

Er kruipt ook nog eens snel vuiligheid tussen dat hoesje en je iphone,zeg nu zelf een smartphone met deze ongemakken wil je toch niet?

Laatst gewijzigd door MobileBelg; 27-12-11 om 21:19.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-12-11, 16:29
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

1: dit is altijd al een probleem bij apple geweest.

2: misschien toch eens in de router kijken, waarschijnelijk (heb ik ook gehad) staat de router niet goed ingesteld bij de verbindingen.

3: Dit mag niet, misschien geen bereik genoeg??, anders gelijk terug mee naar de winkel.

4: Tsja ik bedenk niet dat de iphone van glas is. Maar ik heb 3 Iphone's gehad slecht 1x van de meer dan 100 vallen is de achterkant kapot gegaan. Het is maar net hoe je de Iphone laat vallen.

Er zijn velen die deze dingen wel willen blijkbaar. Ik heb geen hoesje, ik een een harde case, en een foli voor en achter op de iphone, niks last van krassen en of vuiligheid van/tussen de Iphone.
  #3  
Oud 27-12-11, 19:13
Caneezy's schermafbeelding
Caneezy Caneezy is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 63
Standaard

Indien je zo negatief bent, waarom haal je alsnog een Apple telefoon?
__________________
It's very difficult to be great. Losers prove this point continuously.
  #4  
Oud 27-12-11, 20:23
MobileBelg's schermafbeelding
MobileBelg MobileBelg is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Lokeren (België)
Berichten: 49
Standaard

Is wel men eerste iphone Caneezy, en wat heeft dit te maken met negatief doen?

Ik zoek gewoon een oplossing voor men iPhone-problemen
en eens polsen hier of er mensen zijn die eventueel raad weten,daar dient dit forum toch voor hé.

Alsof een Apple- product onfeilbaar is ,heb ik nu een droom doorprikt?

Laatst gewijzigd door MobileBelg; 27-12-11 om 20:49.
  #5  
Oud 27-12-11, 21:03
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

1: Jup, ze werken nog aan een software-matige oplossing.
2: Oplossing bij de routeer zoeken..
3: Ermee teruggaan naar de winkel.
4: Ligt eraan hoe je hem laat vallen. Meestal als je de pech hebt dat het glas stukgaat krijg je barsten, geen scherven e.d.
  #6  
Oud 27-12-11, 21:20
Caneezy's schermafbeelding
Caneezy Caneezy is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MobileBelg Bekijk bericht
Is wel men eerste iphone Caneezy, en wat heeft dit te maken met negatief doen?

Ik zoek gewoon een oplossing voor men iPhone-problemen
en eens polsen hier of er mensen zijn die eventueel raad weten,daar dient dit forum toch voor hé.

Alsof een Apple- product onfeilbaar is ,heb ik nu een droom doorprikt?
Het gaat erom dat geen een telefoon op de markt perfect is, en de iPhone 4S is minder omdat er beter hardware zit vergeleken met de 4, waardoor de batterij duur minder is. We praten over een smartphone, waar we dagelijks gebruik maken op 3G, 3G zuipt, GPS zuigt. Ik doe minimaal 9 uur mee op 3G, muziek, messingen en dergelijk. dit op een iPhone 4S 16Gb
  #7  
Oud 27-12-11, 22:23
iBelgie's schermafbeelding
iBelgie iBelgie is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
4:Komt daar dan bij dat dit toestel niet tegen een kleine val kan want je riskeert scherven,heb nu wel rubberen hoesje maar gebruik dat niet graag.
alle gsm's kunnen niet tegen val, behalve 3310
  #8  
Oud 27-12-11, 23:54
devi2012 devi2012 is offline
• iOS 9.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 70
Standaard

inderdaad,

om je ff om weg te helpen

1. dit is niet alleen bij Apple , bij iedere smartphone met al deze opties,,
iedere smartphone gaat snel leeg als je hem vol gebruikt, Savonds voor dat je gaat slapen aan de laaier, en sochtens er weer af,

Iphone word zowieso snel vies, (gewoon mooi schoon houden met je tshirt)

Ik snap ook niet waarom mensen een iphone 4 of 4s kopen terwijl ze weten dat hij van glas is
dit vind ik juist het mooiste aan een iphone 4 of 4s het design is gewoon zo strak

En als je niet goed verstaanbaar bent,, Direct terug sturen en een vervangende aanvragen of ophalen


groeten devi, en succes
  #9  
Oud 28-12-11, 00:03
navi24 navi24 is offline
• iOS 7.0.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: Grun
Berichten: 28
Standaard

Jij bent zeker niet de enige die Apple producten haat.. Maarja, je kan er weinig over doen behalve dan te ruilen voor een andere smartphone.

Je had zeker van tevoren kunnen kijken naar reviews over de iPhone 4S. Dat geeft al een indruk op de smaak van de keuze. Er staan bordevolle nieuws over de batterij, design en de iOS. Dus klagen is al veelste laat.
  #10  
Oud 28-12-11, 00:59
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Android is geen haar beter qua batterijduur. Alleen de kleine groep mensen die weten hoe ge moet rooten en andere rom en weet ik verl kunne opsteken kunnen veelal hun batterij wat langer doen meegaan.
  #11  
Oud 28-12-11, 18:15
MobileBelg's schermafbeelding
MobileBelg MobileBelg is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Lokeren (België)
Berichten: 49
Standaard

Ik heb zeker men iPhone goed overwogen gekocht, ik volg al sinds de allereerste iPhone op de markt is het nieuws over de Iphone en Apple in het algemeen.

Ik dacht altijd als ik ooit een smartphone koop dan maar meteen de beste om zoweinig mogelijk problemen er mee te hebben, maar ja ook bij de beste loopt er wel eens iets mis.

Dat probleem met de geluidskwaliteit met het bellen komt bij nog wat mensen voor merk ik, dus ligt de oorzaak al niet bij de microsim.
Dat probleem met de modem
of router is complexer blijkbaar want zelfs men operator Mobistar waarvan
de modem is kent voorlopig geen oplossing.
Ze hebben me onlangs kosteloos een
nieuwe modem gestuurd maar ook met deze modem
blijft dit probleem dat hij regelmatig uitvalt en weer opstart als ik er met men iPhone 4s mee surf.

Het probleem doet zich gelukkig niet om de haverklap voor, gebeurd vooral als ik bvb via Twittter een link naar een zware desktoppagina open.

Had al vernomen hier dat bepaalde problemen bij Apple liggen en bij de volgende update zouden verholpen worden,dus mischien nog even wachten daarop ?
  #12  
Oud 28-12-11, 18:21
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MobileBelg Bekijk bericht
Dat probleem met de modem
of router is complexer blijkbaar want zelfs men operator Mobistar waarvan
de modem is kent voorlopig geen oplossing.
Ze hebben me onlangs kosteloos een
nieuwe modem gestuurd maar ook met deze modem
blijft dit probleem dat hij regelmatig uitvalt en weer opstart als ik er met men iPhone 4s mee surf.
Ik heb exact hetzelfde probleem. Maar in Nederland met een een Ziggo DOCSIS 3.0 modem heb ik dat probleem niet. En ook bij mijn zoon in België met een Telenet DOCSIS 3.0 modem is er dat probleem niet.

Ik twijfel heel erg of dat probleem aan Apple ligt. Het is uiterst vreemd dat een iPhone zomaar één modem van één bepaalde provider kan resetten en de modems van andere providers niet.
  #13  
Oud 28-12-11, 18:31
MobileBelg's schermafbeelding
MobileBelg MobileBelg is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Lokeren (België)
Berichten: 49
Standaard

Ja inderdaad Timosha, Mobistar en ook Apple waar ik dit probleem voorlegde kunnen niet geloven dat een iPhone in staat is een modem uit te schakelen.

Toch geeft de iPhone er duidelijk wel mee te maken maar dan eerder als reactie van de modem op de iPhone, heb lang geleden eens iets gelijkaardigs voorgehad met men pc.

Toen ik naar een bepaalde website surfde voor muziek te downloaden viel de modem telkens uit, ik herinner mij dat ik toen ergens iets heb moeten veranderen aan de beveiligingsinstellingen maar
weet niet meer wat dat was maar wel dat het probleem toen opgelost was.
Hier gaat het wel niet om 1 welbepaalde website maar is het algemener.
  #14  
Oud 28-12-11, 18:35
Reckimo's schermafbeelding
Reckimo Reckimo is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: n.v.t.
Berichten: 146
Standaard

Tja, het uiterlijk word wel mooier door dat het van een soort glas is. Plastic ziet er veel minder gelikt uit dan hoe de iphone 4(s) er uit ziet, tis maar wat je wilt. Mooi en snelkapot of lelijk en minder snel kapot
  #15  
Oud 28-12-11, 20:37
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Waarom maak je niet gewoon gebruik van je garantie? Je hebt meer problemen en het lijkt een hardware probleem. Gewoon terug mee naar de winkel!
  #16  
Oud 28-12-11, 23:42
MobileBelg's schermafbeelding
MobileBelg MobileBelg is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Lokeren (België)
Berichten: 49
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon Bekijk bericht
Waarom maak je niet gewoon gebruik van je garantie? Je hebt meer problemen en het lijkt een hardware probleem. Gewoon terug mee naar de winkel!
Ja als er niks anders op zit zal ik er mee teruggaan naar de winkel, in mijn geval is dat Vanden Borre.

Zie alleen op tegen het feit dat ik men iPhone dan voor weken zal moeten missen tenzij ik meteen nieuwe krijg zoals blijkbaar bij sommige mensen is gebeurd.

Is dan ook nog het feit dat ik bij herstel van men iPhone niet zomaar naar men oude gewone gsm kan overschakelen want moet dan ook weer naar gewone sim overschakelen.

Heb nu wel al gezien bij Mobistar dat daar een oplossing voor bestaat, een sim-modelletje waar microsim in past.


Bij Mobistar vragen ze daar wel 10€ voor als je dat wil kopen wat wel heel veel is maar je kan dat ook wel lenen denk ik of hoop ik.

Maar nu kan ik men iPhone zeker nog niet missen want wil er met oudejaar en nieuwjaar mooie familiefoto's en filmpjes mee maken

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 december 2011 om 23:49 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door navi24 Bekijk bericht
Jij bent zeker niet de enige die Apple producten haat.
Hoe kom je daar bij,
ik haat geen Apple-producten hoor integendeel.

Laatst gewijzigd door MobileBelg; 28-12-11 om 23:56.
  #17  
Oud 28-12-11, 23:58
devi2012 devi2012 is offline
• iOS 9.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 70
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MobileBelg Bekijk bericht
Ja als er niks anders op zit zal ik er mee teruggaan naar de winkel, in mijn geval is dat Vanden Borre.

Zie alleen op tegen het feit dat ik men iPhone dan voor weken zal moeten missen tenzij ik meteen nieuwe krijg zoals blijkbaar bij sommige mensen is gebeurd.

Is dan ook nog het feit dat ik bij herstel van men iPhone niet zomaar naar men oude gewone gsm kan overschakelen want moet dan ook weer naar gewone sim overschakelen.

Heb nu wel al gezien bij Mobistar dat daar een oplossing voor bestaat, een sim-modelletje waar microsim in past.


Bij Mobistar vragen ze daar wel 10€ voor als je dat wil kopen wat wel heel veel is maar je kan dat ook wel lenen denk ik of hoop ik.

Maar nu kan ik men iPhone zeker nog niet missen want wil er met oudejaar en nieuwjaar mooie familiefoto's en filmpjes mee maken

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 december 2011 om 23:49 ----------


Ik haat geen Apple-producten hoor,integendeel.
je kan gewoon een micro sim adapter halen, (kost niks) Zie website

Ik heb 2 vervangende iPhone's 4s gekregen via Apple zelf,
ze stuurde een vervangende op binnen 2 dagen en had de eerste nog in huis,
  #18  
Oud 29-12-11, 00:03
MobileBelg's schermafbeelding
MobileBelg MobileBelg is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Lokeren (België)
Berichten: 49
Standaard

Ik zal zeker geen vervang- iPhone van Apple krijgen Devi2012 want heb hem niet rechtstreeks bij hen gekocht maar bij winkelketen Vanden Borre.

Hopelijk krijg ik dan bij Vanden Borre een andere iPhone,zal daar na nieuwjaar eens voor langsgaan .
  #19  
Oud 29-12-11, 00:21
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Pff, de enige reden dat het zo stabiel en groeiend populair is in de VS is dat ze 250 (!) Apple Stores hebben terwijl de Benelux er 0 telt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: T-Mobile stelt bestaande klanten hevig teleur! Fresh Koopinformatie Nederland 13 23-07-08 01:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:06.