//

verkeerd telefoonnummer in "overzicht" bij alle gegevens van mijn iPhone

verkeerd telefoonnummer in "overzicht" bij alle gegevens van mijn iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Een paar maanden voor mijn abbo afliep een nieuw abbo afgesloten voor de 4s. Die kwam met een simkaart die niet mijn nummer had, logisch ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-12-11, 21:32
friesbertie friesbertie is offline
• iOS 8.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 67
Standaard verkeerd telefoonnummer in "overzicht" bij alle gegevens van mijn iPhone

Een paar maanden voor mijn abbo afliep een nieuw abbo afgesloten voor de 4s. Die kwam met een simkaart die niet mijn nummer had, logisch want ik moest nog 2 maanden bij de andere provider. Wel al gekoppeld aan mijn Mac en als je dan naar "overzicht" kijkt, met alle gegevens van de iPhone, staat daar ook het nummer van de simkaart. Nu, met de nieuwe simkaart van de nieuwe provider (met mijn oude telnummer), weer gesyncd. Het verkeerde telnummer (van het simkaartje dat bij de telefoon meekwam) blijft in het overzicht staan. Hoe kan ik dat veranderen?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 december 2011 om 21:55 ----------

Ik vergat nog te zeggen dat hij dit verkeerde nummer ook meestuurt als afzender bij berichten. Dat is extra vervelend. Weet iemand een oplossing?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-12-11, 00:04
friesbertie friesbertie is offline
• iOS 8.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 67
Standaard

Ben er al achter. Instellingen-telefoon-mijn nummer: daar het goede nummer invullen. Ik had het kunnen weten.
  #3  
Oud 30-12-11, 10:57
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Fijn dat het opgelost is. geniet van de nieuwe Iphone 4S
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone woordenboek maakt van "the" -> "THE" Jewcookie Archief 1 11-05-11 15:21
Windows: "iTunes openen bij aansluiten van deze iPhone" AceyDeucey iTunes 0 11-10-10 17:19
iphone "no service" bij "enable 3G" optie arnevt iPhone algemeen 4 13-09-10 19:03
iPhone: Wat is het slimst na "verkeerd" updaten firmware 2.0.2 Eppotje Jailbreak 3 25-08-08 00:18
SMS van "Mijn Telfort" stuurt bagger isky.andar KPN 3 06-02-08 15:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:07.