//

Synchronisatie weggeklikt en kan nu niet meer starten.

Synchronisatie weggeklikt en kan nu niet meer starten. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goede avond, Ik heb een klein probleem met mijn Iphone. Mijn neefje was zijn account kwijt of iets dergelijks en heb ik hem spelletjes op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-12-11, 22:19
maikenlinn maikenlinn is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 1
Exclamation Synchronisatie weggeklikt en kan nu niet meer starten.

Goede avond,
Ik heb een klein probleem met mijn Iphone.
Mijn neefje was zijn account kwijt of iets dergelijks en heb ik hem spelletjes op mijn account voor zijn ipod touch laten downloaden.
Toen ik nu mijn iphone in mijn computer aansloot ging hij die synchroniseren. Dat wilde ik niet hebben, al die mb's op mijn telefoon. in mijn blinde paniek brak ik de synchronisatie af (drukte op het kruisje). Daarna vond ik dat ik de apps kon "stoppen" .. nu is alleen het probleem dat mijn iphone helemaal niet meer wil synchroniseren. Hij zegt wel dat hij wacht of het starten er van, maar geeft dan bericht dat de synchronisatie niet gestart kan worden omdat de synchronisatie sessie niet geopend kan worden. Ik kan nu ook geen muziek erop zetten.. wat moet ik doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-01-12, 16:41
Nazgoth Nazgoth is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 19
Stuur een bericht via MSN naar Nazgoth
Standaard

Restoren naar een ouder punt, werkt dat niet probeer eens een Hard Reset (Home button + Wake/Sleep button) en als dat niet werkt eens proberen in DFU mode (10 seconden Home button + Wake/Sleep button inhouden, en na exact 10 seconden de Wake/Sleep button loslaten en Home button vasthouden)
Reageren

Labels
afbreken, apps, iphone, openen, synchronisatie



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone kan phone app niet starten rem4rk4ble iPhone Apps 9 09-11-10 23:23
Backup maken werkt niet, sessie kan niet starten Twananas iTunes 0 01-07-10 01:40
Programma's starten niet meer op. iPeppel Archief 5 24-12-09 14:12
Coderen bij synchronisatie kan niet meer uit Nymphetamine iTunes 2 31-10-09 17:11
Kan programma niet starten Airborne Archief 3 11-12-08 10:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:07.