//

iPhone 4 Batterij ios5 oververhit

iPhone 4 Batterij ios5 oververhit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iPhone 4, en draai daarop iOS 5.0.1. Sinds de laatste beta van iOS 5 heb ik het probleem dat mn batterij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-01-12, 15:28
roonienl roonienl is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 2
Standaard iPhone 4 Batterij ios5 oververhit

Hallo,

Ik heb een iPhone 4, en draai daarop iOS 5.0.1.
Sinds de laatste beta van iOS 5 heb ik het probleem dat mn batterij vrij snel leegloopt. Dit in combinatie met een zeer hete iPhone. Had de iPhone los gekocht bij Mediamarkt, ben ermee terug geweest, hebben hem opgestuurd, en heb een nieuwe gekregen. Toen heb ik via iCloud alles terug gezet. Zelfde probleem.

Hierdoor kwam ik erachter dat het aan de software lag. Niet veel later werd het batterijprobleem van iOS 5 bekend gemaakt.
Toen de update uitkwam van 5 naar 5.0.1 heb ik deze meteen gedaan, maar er geen resultaat bij.

Mijn huidige probleem is dat de batterij binnen 2,5 uur leeg is van 100% naar 0. Ook wordt mn telefoon een graadje of 40, 45(gok ik) en heb ik hem dus vrijwel de hele dag aan de lader liggen.

Iemand suggesties of mensen met hetzelfde probleem?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-01-12, 17:47
Reckimo's schermafbeelding
Reckimo Reckimo is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: n.v.t.
Berichten: 146
Standaard

Komt gewoon door de software, gewoon wachten totdat er een nieuwe update komt die het "hopenlijk" verhelpt. Heb je je iPhone in een hoesje zitten? Hoe warmer die is, des te sneller gaat die leeg. Zet ping uit, helderheid lager en doe afentoe homebutton 2x, en dan vinger op een app houden en dan op alle apps kruisje klikken. Hoelanger je hem aan de lader hebt, hoe heetter die word.
  #3  
Oud 02-01-12, 18:45
Rolezgoyoyo Rolezgoyoyo is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 6
Standaard

Heb hetzelfde probleem. Maand of wat geleden een nieuwe iphone 4 gekregen. Vorige week echter weer hetzelfde probleem. Toen het toestel volledig hersteld als nieuwe iphone maar inmiddels stroomt weer de batterij leeg.
Begint echt vervelend te worden.
Iemand nog een tip?
  #4  
Oud 02-01-12, 20:58
roonienl roonienl is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 2
Standaard

Het nadeel is dat Apple het nergens meer over heeft, wat de suggestie doet wekken dat ik de enige ben met het probleem. Maar gelukkig zijn er meerdere mensen.

Op het apple dev forum wordt er ook niet veel over gesproken, dus hoop dat ze snel met een update komen.
Reageren

Labels
batterij, iphone, oververhit, temperatuur



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone oververhit melding, zonder oververhit te zijn. CJvanCastel iPhone algemeen 2 30-11-11 11:12
Me iPhone 4 oververhit 10atjuh iPhone algemeen 4 14-01-11 16:34
iPhone oververhit en reageert nergens op cubesten iPhone algemeen 1 13-08-10 17:09
Iphone oververhit miek Archief 1 16-08-09 09:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:33.