//

Vraag over de Iphone batterij pack

Vraag over de Iphone batterij pack discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo beste iPhone leden, Ik heb mij Iphone nu ongeveer een twee weekjes en ben er absoluut erg tevreden over net zoals de rest van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-04-08, 10:51
PauluS87's schermafbeelding
PauluS87 PauluS87 is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Sneek (Friesland)
Berichten: 622
Standaard Vraag over de Iphone batterij pack

Hallo beste iPhone leden,

Ik heb mij Iphone nu ongeveer een twee weekjes en ben er absoluut erg tevreden over net zoals de rest van jullie. Alleen ik maak mij wat zorgen over de batterij. Ik hoor zoveel "geruchten" en ervaringen, dat de batterij een minpunt is van de iPhone. Kan iemand mij misschien vertellen uit ervaring of de batterij inderdaad werkelijk zo slecht is? Ik laat iedergeval mijn iPod altijd 1x per maand helemaal leeg lopen en ga dit ook doen met de iPhone, slim idee? Ik laat de iPhone nu ongeveer om de 2 dagen op doordat ik er veel mee zit te spelen en doen, dus dit zal met later gebruik minder worden denk ik

Ik hoop even van jullie te horen,
bedankt,
Paul.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-04-08, 21:11
Markie Markie is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 48
Standaard

batterij is niet slecht mits je een paar dingen uitzet zoals: ssh en Wi-Fi. Al heeft niet iedereen er veel last van als ssh aanstaat, bij mij zuipte het batterij.
Op dit moment met normaal gebruik haal ik 3 dagen. Met ssh aan was dit nog geen dag.
Batterij kan je het best gewoon opladen wanneer je wil.
  #3  
Oud 09-04-08, 08:07
nikoc nikoc is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 60
Standaard

Ik haal met Wi-Fi, SSH en bluetooth uitgeschakeld een 4-tal dagen. Al was dat enkele maanden geleden een stuk minder (1 à 2 dagen) wegens extreem veel spelen met het toestel (themes veranderen, programmaatjes installeren, surfen etc.)
  #4  
Oud 09-04-08, 16:51
PauluS87's schermafbeelding
PauluS87 PauluS87 is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Sneek (Friesland)
Berichten: 622
Standaard

Oké bedankt iedergeval voor jullie reacties! Ben er blij mee toch nieuws te horen wat me aan staat

Gr,
paul
  #5  
Oud 09-04-08, 17:04
devilion devilion is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 23
Standaard

ik heb ook geen last van me batterij probleem eigenlijk.
gaat vrij goed alleen als ik veel download via de installer dan krijg ik wel problemen
dan is hij vaak binnen een dag leeg
  #6  
Oud 09-04-08, 18:33
PauluS87's schermafbeelding
PauluS87 PauluS87 is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Sneek (Friesland)
Berichten: 622
Standaard

Ja dat heb ik ook Ik speel er veel mee op het moment (dit omdat ik hem net 2 weken heb) en dan gaat hij snel leeg. Nu heb ik Edge, Wi-Fi, ssh en bluetooth allemaal uitgeschakeld staan en ik ben er nu al 5 dagen mee onderweg
  #7  
Oud 27-04-08, 15:14
remb0 remb0 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Dordrecht
Berichten: 46
Standaard

brightness van je scherm lager en auto uitzetten verkorten zijn ook 2 aardige batterij besparende tips.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iPhone 4 batterij snel leeg FW 4.2.1 (+ SAM vraag) synnath Jailbreak 0 27-02-11 16:15
Mili Battery pack voor iphone 4 Franciskine iPhone accessoires en onderdelen 0 02-10-10 12:41
batterij levensduur opmerking en vraag mbt multitasking na update iOS4 Tommi12 iPhone algemeen 1 27-07-10 16:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:15.