//

Iphone 4 "Beperkt netwerk"

Iphone 4 "Beperkt netwerk" discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vandaag mij een iPhone 4 aangeschaft, nu blijkt dat ik wel providers kan ontvangen, en instellen wat mijn provider is (B Mobistar) Maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10-01-12, 21:11
Stijnosz Stijnosz is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 1
Standaard Iphone 4 "Beperkt netwerk"

Ik heb vandaag mij een iPhone 4 aangeschaft, nu blijkt dat ik wel providers kan ontvangen, en instellen wat mijn provider is (B Mobistar) Maar dan komt er "Het geselecteerde moviele netwerk is beperkt".. Ook kan ik mijn Wi-Fi ontvangen, w8woord ingeven en connecteren maar kan niet op internet of op gelijk wat dat met internet heeft te maken. Ik heb vanalles geprobeert, netwerkinstellingen resetten, itunes softwar upgedate, iPhone software upgedate en herinstalleerd.. Help aub? ik word er gek van!

Mvg Stijn
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-01-12, 22:10
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stijnosz Bekijk bericht
Ik heb vandaag mij een iPhone 4 aangeschaft, nu blijkt dat ik wel providers kan ontvangen, en instellen wat mijn provider is (B Mobistar) Maar dan komt er "Het geselecteerde moviele netwerk is beperkt".. Ook kan ik mijn Wi-Fi ontvangen, w8woord ingeven en connecteren maar kan niet op internet of op gelijk wat dat met internet heeft te maken. Ik heb vanalles geprobeert, netwerkinstellingen resetten, itunes softwar upgedate, iPhone software upgedate en herinstalleerd.. Help aub? ik word er gek van!

Mvg Stijn
Naar de winkel gaan en een nieuwe vragen...
__________________
~ "You have more fun with your pants off!" >>
  #3  
Oud 11-01-12, 17:07
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Mja, als het echt niet op te lossen valt, dan moeten ze maar een andere geven.
Lukt het al op andere z'n Wi-Fi netwerk? Als dat wel het geval is dan weet je dat het aan een instelling bij je thuis zal liggen, helaas ben ik zelf geene krak in die dingen.
  #4  
Oud 11-01-12, 18:52
Trallaa Trallaa is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stijnosz Bekijk bericht
Ik heb vandaag mij een iPhone 4 aangeschaft, nu blijkt dat ik wel providers kan ontvangen, en instellen wat mijn provider is (B Mobistar) Maar dan komt er "Het geselecteerde moviele netwerk is beperkt".. Ook kan ik mijn Wi-Fi ontvangen, w8woord ingeven en connecteren maar kan niet op internet of op gelijk wat dat met internet heeft te maken. Ik heb vanalles geprobeert, netwerkinstellingen resetten, itunes softwar upgedate, iPhone software upgedate en herinstalleerd.. Help aub? ik word er gek van!

Mvg Stijn
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kuotje Bekijk bericht
Naar de winkel gaan en een nieuwe vragen...
yup, had zelf problemen met het geluid, terug naar de winkel, hoe wat waarom en met een andere telefoon naar huis gegaan. Opgelost
  #5  
Oud 11-01-12, 18:55
jpwg001's schermafbeelding
jpwg001 jpwg001 is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 955
Standaard

Kan ook aan de simkaart liggen. Vraag eens of ze je die een nieuwe schenken. Probeer dan nog eens.
  #6  
Oud 11-01-12, 19:05
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Trallaa Bekijk bericht
yup, had zelf problemen met het geluid, terug naar de winkel, hoe wat waarom en met een andere telefoon naar huis gegaan. Opgelost

Mooi!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jpwg001 Bekijk bericht
Kan ook aan de simkaart liggen. Vraag eens of ze je die een nieuwe schenken. Probeer dan nog eens.
Te laat
  #7  
Oud 11-01-12, 19:51
jpwg001's schermafbeelding
jpwg001 jpwg001 is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 955
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kuotje Bekijk bericht
Mooi!



Te laat
Wat te laat?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3gs "geen service"/"zoeken.." zozamis Unlock 10 21-12-11 20:48
Windows: "oude" iPhone syncen met "nieuwe" iTunes: appdata behouden? SpiritMuse iTunes 5 27-06-11 21:00
Hoe zit het met "Gegevens mobiele netwerk" steefdeb iPhone algemeen 1 06-10-10 18:03
iphone "no service" bij "enable 3G" optie arnevt iPhone algemeen 4 13-09-10 19:03
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" SuperDutch iPhone algemeen 11 07-01-08 14:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:53.