//

Van plan Iphone4s te kopen LOS* garantie inbegrepen van apple ?

Van plan Iphone4s te kopen LOS* garantie inbegrepen van apple ? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Iphoneclub leden, Graag wil ik 'n iphone 4s halen LOS halen (600 euro bij wehkamp.nl ) maar wat ik me juist afvroeg was.. hoe ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-01-12, 22:06
hot12345's schermafbeelding
hot12345 hot12345 is offline
• iOS 11.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Nijmegen
Berichten: 455
Exclamation Van plan Iphone4s te kopen LOS* garantie inbegrepen van apple ?

Beste Iphoneclub leden,

Graag wil ik 'n iphone 4s halen LOS halen (600 euro bij wehkamp.nl )

maar wat ik me juist afvroeg was.. hoe zit 't dan met de garantie?

ik bedoel namelijk .. ik lees heel veel problemen met dit en dat.. en reactie daarop is '' breng 't terug naar de winkel '' en dat doen ze ook daadwerkelijk.

maar hoe zit 't dan bij mij.. als ik dadelijk een iphone los haal en ik krijg mankementen zoals geluid of andere hot topics problemen.. kan ik uhm daadwerkelijk terug opsturen naar Wehkamp ? of naar apple? of VALT dat weer onder garantie?

Graag wat meer info.

Mvg A.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-01-12, 02:04
decx decx is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 381
Standaard

Je krijgt garantie net zoals bij de rest lijkt me.. dan gaat de garantie via Wehkamp.
  #3  
Oud 12-01-12, 02:46
denbear denbear is offline
• iOS 14.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 53
Standaard

Normaal gesproken is het zo dat wanneer er mankementen ontstaan aan de iPhone, deze vallen onder de garantie. Dat hangt echter af van de manier waarop deze zijn ontstaan (consument dient het product natuurlijk wel naar behoren gebruiken). Verder is het belangrijk dat je ervan bewust bent dat de garantie niet meer geldt wanneer je een jailbreak toepast.

Ik geloof dat Apple standaard 1 jaar fabrieksgarantie geeft. Als binnen deze tijd iets gebeurt met je telefoon en je hebt er geen gekke dingen mee uitgehaald (waar ik natuurlijk vanuit ga) dan kun je jouw garantie claimen. Recentelijk is echter discussie geweest dat of dit er niet eigenlijk twee moeten zijn. Op onderstaande website vind je ietwat meer nuance over hoe de zaken er precies voor liggen.

Kijk voor meer informatie over garantie binnen het Nederlandse recht op Consuwijzer.
Verschillende soorten garantie | ConsuWijzer
  #4  
Oud 12-01-12, 04:07
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Het is inderdaad belangrijk om te weten (m.b.t. jailbreak). Maar zolang je iPhone nog hersteld kan worden hoef je je daar geen zorgen om te maken. Volgens mij is het overigens enkel van belang als je bij Apple zelf langsgaat.

Apple biedt 1 jaar fabrieksgarantie, de winkel biedt over het algemeen 2 jaar verkopersgarantie voor iPhones. Je kan dit en al je andere vragen het beste stellen aan de winkel zelf, in dit geval bijvoorbeeld hier:
https://www.facebook.com/wehkampnl?sk=wall

Garantie-informatie:
wehkamp.nl - hét online warenhuis van Nederland
  #5  
Oud 12-01-12, 09:41
hot12345's schermafbeelding
hot12345 hot12345 is offline
• iOS 11.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Nijmegen
Berichten: 455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly Bekijk bericht
Het is inderdaad belangrijk om te weten (m.b.t. jailbreak). Maar zolang je iPhone nog hersteld kan worden hoef je je daar geen zorgen om te maken. Volgens mij is het overigens enkel van belang als je bij Apple zelf langsgaat.

Apple biedt 1 jaar fabrieksgarantie, de winkel biedt over het algemeen 2 jaar verkopersgarantie voor iPhones. Je kan dit en al je andere vragen het beste stellen aan de winkel zelf, in dit geval bijvoorbeeld hier:
https://www.facebook.com/wehkampnl?sk=wall

Garantie-informatie:
wehkamp.nl - hét online warenhuis van Nederland
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denbear Bekijk bericht
Normaal gesproken is het zo dat wanneer er mankementen ontstaan aan de iPhone, deze vallen onder de garantie. Dat hangt echter af van de manier waarop deze zijn ontstaan (consument dient het product natuurlijk wel naar behoren gebruiken). Verder is het belangrijk dat je ervan bewust bent dat de garantie niet meer geldt wanneer je een jailbreak toepast.

Ik geloof dat Apple standaard 1 jaar fabrieksgarantie geeft. Als binnen deze tijd iets gebeurt met je telefoon en je hebt er geen gekke dingen mee uitgehaald (waar ik natuurlijk vanuit ga) dan kun je jouw garantie claimen. Recentelijk is echter discussie geweest dat of dit er niet eigenlijk twee moeten zijn. Op onderstaande website vind je ietwat meer nuance over hoe de zaken er precies voor liggen.

Kijk voor meer informatie over garantie binnen het Nederlandse recht op Consuwijzer.
Verschillende soorten garantie | ConsuWijzer
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door decx Bekijk bericht
Je krijgt garantie net zoals bij de rest lijkt me.. dan gaat de garantie via Wehkamp.
Ten 1e harstikke bedankt voor jullie reply,

Ten 2de, nou t gaat me meer om de manier van je "defecte " telefoon terug te brengen.. ik bedoel namelijk, ik lees heel veel topics met de bugs of antenne gebeuren,of kleine fouten zoals geluid storend,speaker ect ect.. uiteindelijk komt er op neer om de telefoon terug te brengen naar de winkel. Dat gaat wel makkelijk als je een abbo hebt afgesloten bij dicht bij zijnde winkel ( vodafone,kpn,phonehouse ect ect), maar dan vroeg ik me juist af hoe t dan zit als je een phone via de webshop haalt, kun je dan daadwerkelijk je toestel voor dat "bugs" terug opsturen?. Zowel voor de grote fouten als de kleine fouten en hoe gaan ze daarmee om?, dat zat me nog dwars.

Ik zou is even op facebook inderdaad een reactie posten.

Heb k nog èèn vraag, dan ga k aan de slag in de gipskamer ( gipsmeester)

Is 't een lostel duurder of goedkoper met een abbo?,
En waar hebben jullie de toestel gehaalt ? ( met abbo of zonder )

Mvg. A.
  #6  
Oud 12-01-12, 09:58
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

De berekeningen ivm je abo kan je makkelijk zelf maken dacht ik. De keuze die je dan kan maken ligt ook geheel aan jezelf. Daarom kan dit draadje als opgelost beschouwd worden.

Wil je toch meer weten dan kan dit reeds in volgend artikel iPhone kopen in Nederland: prijzen, abonnementen en simlockvrij
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #7  
Oud 12-01-12, 10:26
hot12345's schermafbeelding
hot12345 hot12345 is offline
• iOS 11.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Nijmegen
Berichten: 455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door colliehome Bekijk bericht
De berekeningen ivm je abo kan je makkelijk zelf maken dacht ik. De keuze die je dan kan maken ligt ook geheel aan jezelf. Daarom kan dit draadje als opgelost beschouwd worden.

Wil je toch meer weten dan kan dit reeds in volgend artikel iPhone kopen in Nederland: prijzen, abonnementen en simlockvrij

Dankjewel voor je reactie,

Jammer genoeg zijn de prijzen niet Up-To-Date.

Bron : '' iPhone 4S los toestel kopen zonder abonnement (simlockvrij) - iPhone - iPhoneclub.nl ''
  #8  
Oud 12-01-12, 20:11
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Ik heb 'm bij T-Mobile gehaald met een i-Abo '08 300 abonnement, zo'n hatelijke spijt dat ik 16GB heb genomen, dat wel

Overigens, om je keus makkelijk te maken kun je snoeien in providers.
A: Wil je je ziel verkopen? (Zo nee: valt KPN af)
B: Is écht onbeperkt sms het belangrijkste voor je? (Zo ja: plusje voor Vodafone)
C: Is een reset-baar soft datalimiet ofwel internet het belangrijkste? (Zo ja: plusje voor T-Mobile)
  #9  
Oud 12-01-12, 23:30
hot12345's schermafbeelding
hot12345 hot12345 is offline
• iOS 11.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Nijmegen
Berichten: 455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly Bekijk bericht
Ik heb 'm bij T-Mobile gehaald met een i-Abo '08 300 abonnement, zo'n hatelijke spijt dat ik 16GB heb genomen, dat wel

Overigens, om je keus makkelijk te maken kun je snoeien in providers.
A: Wil je je ziel verkopen? (Zo nee: valt KPN af)
B: Is écht onbeperkt sms het belangrijkste voor je? (Zo ja: plusje voor Vodafone)
C: Is een reset-baar soft datalimiet ofwel internet het belangrijkste? (Zo ja: plusje voor T-Mobile)

Nou ik heb simyo, sim only van kpn, heb nergens last van,
  #10  
Oud 12-01-12, 23:35
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Geen gewetenswroeging nee?

Nou ja, je krijgt een goed netwerk tegen hoge prijzen (KPN zelf + meeste subproviders), maar zit wel bij de grootste providermaffiafamilie die voor alle negatieve ontwikkelingen hier in Nederland zorgt.
  #11  
Oud 13-01-12, 00:43
hot12345's schermafbeelding
hot12345 hot12345 is offline
• iOS 11.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Nijmegen
Berichten: 455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly Bekijk bericht
Geen gewetenswroeging nee?

Nou ja, je krijgt een goed netwerk tegen hoge prijzen (KPN zelf + meeste subproviders), maar zit wel bij de grootste providermaffiafamilie die voor alle negatieve ontwikkelingen hier in Nederland zorgt.
Nou t is namelijk simonly , gelukkig geen vast contract, elke maand opzegtermijn,
  #12  
Oud 13-01-12, 14:46
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

los toestel is goedkoper!

enige nadeel is investering
__________________
~ "You have more fun with your pants off!" >>
  #13  
Oud 13-01-12, 18:07
hot12345's schermafbeelding
hot12345 hot12345 is offline
• iOS 11.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Nijmegen
Berichten: 455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly Bekijk bericht
Geen gewetenswroeging nee?

Nou ja, je krijgt een goed netwerk tegen hoge prijzen (KPN zelf + meeste subproviders), maar zit wel bij de grootste providermaffiafamilie die voor alle negatieve ontwikkelingen hier in Nederland zorgt.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kuotje Bekijk bericht
los toestel is goedkoper!

enige nadeel is investering
Inderdaad, ik had hiervoor heen Vodafone, nooit lasten mee gehad, maar toen ik overgestapt naar simyo. Heb ik veel betere netwerk dekking, en dat merk je daadwerkelijk ,

@kuotje, ja toch wel hé, dacht ik al,
  #14  
Oud 13-01-12, 19:02
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Dat is het voordeel van voormalig monopolist te zijn haha, helaas zitten daar ook altijd de grootste graaiers.

Los toestel is (of was) vaak goedkoper, maar als je er een sim-only bij moet nemen, kunnen de uiteindelijke kosten na 12 of 24 maanden hoger uitvallen met de sim-only. Dus dan is het niet goedkoper. Ligt puur aan wat voor sim-only het is..
  #15  
Oud 13-01-12, 19:10
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

Je moet de berekening zelf gewoon goed maken.
Het is een simpele reken werk (zolang je maar binnen bundel blijft)
  #16  
Oud 13-01-12, 19:21
hot12345's schermafbeelding
hot12345 hot12345 is offline
• iOS 11.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Nijmegen
Berichten: 455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kuotje Bekijk bericht
Je moet de berekening zelf gewoon goed maken.
Het is een simpele reken werk (zolang je maar binnen bundel blijft)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly Bekijk bericht
Dat is het voordeel van voormalig monopolist te zijn haha, helaas zitten daar ook altijd de grootste graaiers.

Los toestel is (of was) vaak goedkoper, maar als je er een sim-only bij moet nemen, kunnen de uiteindelijke kosten na 12 of 24 maanden hoger uitvallen met de sim-only. Dus dan is het niet goedkoper. Ligt puur aan wat voor sim-only het is..
Idd,

heb nu 600 min of sms + date 500 mb ( 1g is de oude contract ) voor maar 25 euro,

Harstikke goedkoop,
  #17  
Oud 14-01-12, 01:59
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Afgezien van de kleine 500MB(/1GB) klinkt het inderdaad als een erg goedkope bundel

Ik heb nu nog een i-Abo '08:
300 min en 300 sms, onbeperkt internet
€45
+ €10 Family (maar die gebruik ik niet dus die gaat er waarschijnlijk af)

Wordt een hel als ik een nieuwe bundel moet nemen zonder onbeperkt internet... Ga ik er dan een keer over kost het me direct €10 voor reset :/ Ze hebben al €1000+ van me, zucht
  #18  
Oud 14-01-12, 13:07
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly Bekijk bericht
Afgezien van de kleine 500MB(/1GB) klinkt het inderdaad als een erg goedkope bundel

Ik heb nu nog een i-Abo '08:
300 min en 300 sms, onbeperkt internet
€45
+ €10 Family (maar die gebruik ik niet dus die gaat er waarschijnlijk af)

Wordt een hel als ik een nieuwe bundel moet nemen zonder onbeperkt internet... Ga ik er dan een keer over kost het me direct €10 voor reset :/ Ze hebben al €1000+ van me, zucht
Wat is jouw gemiddelde verbruik dan?

Ik heb 1GB internet + 120 min/sms + sms verdubbelaar
€14,- per maand.

ik sms en bel niet zoveel. Meer afhankelijk van whatsapp.
  #19  
Oud 14-01-12, 17:59
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Ik heb 1 nacht op 3G zitten streamen in plaats van wi-fi en dat heeft volgens mij m'n verbruik vertwintigdubbeld en helemaal scheefgetrokken Ik was (vooral) destijds vaak dagenlang op plaatsen zonder wi-fi, dus ik haalde de 1GB per maand ook heel makkelijk.

Ik gebruik vooral sms'jes, 200-300 per maand. Doe in ieder geval m'n best er rond de 300 op te maken aangezien ik het 1 maand mee kan nemen (volgende maand dus 600 + deze maand zo min mogelijk verloren laten gaan). Niet iedereen heeft/had WhatsApp (of iMessage), maar dat aantal neemt wel toe.

Het bellen valt wel mee bij mij.. Datagebruik sinds 29 december is 400MB voor mij nu.

En ja, ik heb nog een voordeliger T-Mobile Family, maar er zit niemand in

Kijk alleen huiverig naar wat m'n volgende abonnement wordt, met de trend die de providers hebben ingezet zal ik meer moeten betalen en eenderde krijgen van wat ik nu heb..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Waar is de Iphone4s los in de winkel te koop? Merdjelin iPhone algemeen 8 05-12-11 18:57
Kopen van iPhone4S als BE bedrijf Tasty Koopinformatie Nederland 0 11-11-11 19:41
Van plan om een iPhone 4 te nemen. j0uk3 Koopinformatie Nederland 1 05-10-10 19:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:00.