//

iPhone 4 iOs4 naar iOs5

iPhone 4 iOs4 naar iOs5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag, Mijn vader wilt zijn iPhone 4 upgraden van 4.3.3 naar 5.0.1. De iphone is van zn werk dus alle gegevens moeten bewaard blijven (contacten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-01-12, 00:45
Fulmaster Fulmaster is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Locatie: Woerden
Berichten: 57
Standaard iPhone 4 iOs4 naar iOs5

Goedendag,
Mijn vader wilt zijn iPhone 4 upgraden van 4.3.3 naar 5.0.1. De iphone is van zn werk dus alle gegevens moeten bewaard blijven (contacten , berichten , emails , etc) hij heeft ook een jailbreak. Als ik hem wil updaten naar 5.0.1 of wil herstellen krijg ik errors in itunes, ik denk dat het komt vanwege de jailbreak, herstellen via de iphone zelf doet het niet dan loopt ie vast.
Iemand die mij enige raad kan geven? Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-01-12, 11:25
ad9007i's schermafbeelding
ad9007i ad9007i is offline
• iOS 12.4
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: België
Berichten: 788
Standaard

Maak eerst een reserve kopie in iTunes, zet als het nodig is alle aankopen over naar de pc, bijde dingen doe je via je iPhone in iTunes te koppelen en dan klik je rechter muisknop. Als dit gedaan is dan zet je de iPhone in dfu mode: home+power/lock knop 10sec indrukken en vervolgens laat je de power/lock knop los en hou je de home knop ingedrukt totdat iTunes een melding geeft dat er een iPhone in herstelmodus is aangetroffen Dan heb je enkel de mogelijkheid om te herstellen, klik je op en laat je iTunes zijn werk doen Als er iOS 5 opzit ga je weer naar de naam van de iPhone die links staat en rechtermuisknop klik en zet je de reservekopie terug en de aankopen En moest iTunes weer een foutmelding geven ontkoppel je de iPhone en druk je de home en powerknop in totdat de iPhone terug opstart
  #3  
Oud 15-01-12, 11:40
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fulmaster Bekijk bericht
Goedendag,
Mijn vader wilt zijn iPhone 4 upgraden van 4.3.3 naar 5.0.1. De iphone is van zn werk dus alle gegevens moeten bewaard blijven (contacten , berichten , emails , etc) hij heeft ook een jailbreak. Als ik hem wil updaten naar 5.0.1 of wil herstellen krijg ik errors in itunes, ik denk dat het komt vanwege de jailbreak, herstellen via de iphone zelf doet het niet dan loopt ie vast.
Iemand die mij enige raad kan geven? Alvast bedankt!
die errors komen idd door jouw jailbreak. zoek eens op de nummer van de error. krijg je genoeg hulp via andere fora.

waarschijnlijk heeft het te maken dat jouw hosts file verwijst naar Cydia ip ipv apple ip..

succes
__________________
~ "You have more fun with your pants off!" >>
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Customs iOS4 vs. iOS5 gobelz Ontwikkelen voor iOS 6 30-11-11 12:44
iPad: ipad2 met ios5.01 terugzetten naar ios4.3.4 peterksr Jailbreak 4 20-11-11 16:07
Van iOS5.0 terug naar iOS4.3.5 Florida96 iPhone algemeen 6 31-10-11 13:22
iPhone: van IOS4 naar IOS5, en dan? cydia tweaks? simlockvrij Jailbreak 12 19-10-11 01:43
Upgrade van iOS4-GM naar iOS4-Final lukt niet jpwoesthuis iPhone algemeen 6 23-06-10 11:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:37.