//

Email stop zonder aanleiding

Email stop zonder aanleiding discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Van het ene op het andere moment is mijn iphone gestopt met het verzenden (en later ook ontvangen) van Email. Ik heb ook een Ipad ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-01-12, 12:03
Harco de Jager Harco de Jager is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 4
Standaard Email stop zonder aanleiding

Van het ene op het andere moment is mijn iphone gestopt met het verzenden (en later ook ontvangen) van Email. Ik heb ook een Ipad en heb het account ook al een keer verwijderd en de instellingen van de Ipad (die het gewoon doet) overgenomen, zonder resultaat. Heeft iemand dit probleem ook al eens meegemaakt=
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-01-12, 12:07
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

verwijder hem nog eens en geef gewoon de instellingen in die je nodig hebt. Welk soort email is het?
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #3  
Oud 16-01-12, 12:11
Harco de Jager Harco de Jager is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 4
Standaard

Colliehome, thanks voor de reactie, maar ik heb dit nu al 3 keer gedaan en nog steeds geen resultaat. Het gaat om een bedrijfs Email server, dus geen provider
  #4  
Oud 16-01-12, 12:13
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Dan vermoed ik dat je werk een protocol heeft om iPhone te weren. Zijn je uitgaande en inkomende server wel goed. Deze zijn vaak anders dan op je pc
  #5  
Oud 16-01-12, 17:17
Harco de Jager Harco de Jager is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 4
Standaard

Ik ben inmiddels zo ver dat het alleen nog maar het ontvangen van mail betreft. De pop server reageert niet. je zou denken dat de server er uit ligt, maar dan zouden mijn andere apparaten het ook niet doen, maar mijn PC en Ipad doen het gewoon. Help??
  #6  
Oud 17-01-12, 11:56
Harco de Jager Harco de Jager is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 4
Standaard

Allen,

Ik ben er achter, Na een update zijn mijn netwerk instelling weer op default gezet. Dit niet alleen voor mijn Mobiele Data, maar ook voor mijn MMS diensten. Beide moeten blijkbaar weer goed ingesteld staan en niet alleen voor de Mobiele Data. Daarna heb ik bij het opnieuw aanmaken van de account niet POP geslecteerd, maar heb ik hem op IMAP (standaard) laten staan. Zodoende kreeg is hem niet aan de praat. Is nu wel weer gelukt. Opletten voor de toekomst dus.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone doet ineens niets meer zonder aanleiding? Anouk M. Archief 7 27-10-09 10:24
email zonder internet abb haneli Archief 1 28-03-09 01:53
Exchange email op iphone zonder exchange server iNiels iPhone algemeen 0 12-02-09 11:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:51.