//

Ervaringen met www.iphone-unlockme.com?

Ervaringen met www.iphone-unlockme.com? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag iedereen, ik heb een vraag over de website Factory Unlock iPhone 4 - Lifetime Updates & 24/7 Suppor , deze zeggen mijn iphone 4 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-01-12, 21:59
mat1 mat1 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 1
Standaard Ervaringen met www.iphone-unlockme.com?

Dag iedereen,
ik heb een vraag over de website Factory Unlock iPhone 4 - Lifetime Updates & 24/7 Suppor, deze zeggen mijn iphone 4 ( ios 5.0.1 met untethered jailbreak en baseband 04.11.08) te kunnen unlocken, deze iphone is gelockt door orange france. Heeft iemand ervaringen met deze of een soortgelijke website en zijn dit positieve of negatieve ervaringen?

Alvast bedankt

Mathias
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-01-12, 09:41
Joyus Joyus is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 1
Standaard

ja, heb ook een iphone france laten imei unlocken maar heb hem niet daar gedaan want zei zeiden dat het niet te leveren was.
Ik heb het via: Marktplaats.nl > imei unlock iphone 4 *Origineel Simlockvrij maken Iphone 4 * - Reparatie en Onderhoud | Telecommunicatie in Budel, Noord-Brabant
Haifeng Yang
website: imeiunlock-iphone.webs.com
Mobiel : 0031648086745
Marktplaats.nl > imei unlock iphone 4 *Origineel Simlockvrij maken Iphone 4 * - Reparatie en Onderhoud | Telecommunicatie in Budel, Noord-Brabant
email: haifengyang@hetnet.nl

Kost je wel wat maar had hem vorige week gecontacteerd en binnen een week geregeld! heb hem nu simlockvrij.
  #3  
Oud 20-01-12, 09:53
iNemesis iNemesis is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 1.127
Standaard

@mat1, daar krijg je alleen software die niet werkt . Meestal krijg je gewoon redsn0w in een andere vorm met ultrasn0w en zeggen ooh staat in onze voorwaarden dat het alleen voor baseband 1.59. Zij hebben geleverd wat ze adverteren en jij bent geen zak opgeschoten. Het is gewoon scam , niet meer en niet minder. Wat Joyus zegt, via Imei unlock dat is inderdaad een mogelijkheid en dat werkt op dit moment ook voor orange france. Kost wat.....maar dan heb je het geld niet voor niets uitgegeven!
__________________
Revenge of the nerd..
  #4  
Oud 22-12-12, 17:20
Marienus Marienus is offline
• iOS 6.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 5
Smile Unlocken Orange France

Als er 1 Orange France kan unlocken dan is het Haifeng. Mijn iPhone was niet alleen gelocked het bleek ook nog eens een geblokkeerde telefoon te zijn. Meerdere personen hebben het bij Orange geprobeert maar Haifeng is het uiteindelijk gelukt. Het duurde even maar de aanhouder wint.

Haifeng is wat mij betreft echt TOP!!!!!!

Home - IMEIUNLOCK-IPHONE.COM

haifengyang@hetnet.nl
  #5  
Oud 27-03-13, 12:03
Chleuh Chleuh is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 13
Standaard

Ik ga mijn iphone 4s ook unlock via meneer Haifeng Yang > imeiunlock-iphone.com

Hopen dat het zsm wordt geunlockt en dat het natuurlijk gaat lukken! Ben benieuwd
  #6  
Oud 28-03-13, 14:40
Chleuh Chleuh is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 13
Standaard

Ik heb het uiteindelijk niet meer via imeiunlock-iphone.com geunlocked... Omdat het na een check opeens duurder bleek te zijn.

Uiteindelijk geunlockt via :: NISGAV :: !
  #7  
Oud 30-03-13, 15:23
hammie1000 hammie1000 is offline
• iOS 8.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Harderwijk
Berichten: 8
Standaard

Ik heb ook verschillende iphone's via haifeng te Budel laten unlocken en hij is gewoon erg goed kost wel wat maar daar levert hij ook goed werk voor af
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ervaring met www.iphonehuis.nl ?? Iphone4owner iPhone accessoires en onderdelen 2 30-07-10 11:49
ervaring met www.123usaimport.nl dylan313 iPad algemeen 2 29-06-10 17:01
ervaring met www.destunter.net/ goacidia Koopinformatie Nederland 4 07-04-10 18:00
Ervaringen met www.choseiphone.com werkman Archief 2 18-04-08 12:55
Ervaring met www.mobileplaza.nl? horstvries Koopinformatie Nederland 5 19-03-08 20:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:55.