//

ik wil livestreaming tv in het buitenland

ik wil livestreaming tv in het buitenland discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hola, ik woon en werk al jaren in spanje ; ik heb twee problemen : de crises (maar dat terzijde) en mijn sattelietschotel met canal+ ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-01-12, 12:14
iphonegranada iphonegranada is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: granada,spanje
Berichten: 8
Standaard ik wil livestreaming tv in het buitenland

hola, ik woon en werk al jaren in spanje ; ik heb twee problemen : de crises (maar dat terzijde) en mijn sattelietschotel met canal+ abonnement. Daarom wil ik graag livestreaming tv op mijn ipad, maar ik heb tot nu toe geen aanbieder gevonden die dat kan leveren. weet iemand een provider of een truc om de nederlandse leveranciers te foppen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-01-12, 17:51
lonerider lonerider is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: vlaanderen
Berichten: 47
Standaard

als je Wi-Fi hebt geen probleem
surf gewoon naar filmon
  #3  
Oud 20-01-12, 18:02
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iphonegranada Bekijk bericht
hola, ik woon en werk al jaren in spanje ; ik heb twee problemen : de crises (maar dat terzijde) en mijn sattelietschotel met canal+ abonnement. Daarom wil ik graag livestreaming tv op mijn ipad, maar ik heb tot nu toe geen aanbieder gevonden die dat kan leveren. weet iemand een provider of een truc om de nederlandse leveranciers te foppen?
Simpel; schaft u een slingbox aan, sluit deze aan op je decoder, koop of download de app op je iPhone en dan kan je op je iPad alle zenders bekijken via Wi-Fi en 3G (en soms via edge mits de edge snelheid hoog genoeg ligt). Alle zenders die je op die decoder kan nemen kan je dan ook bekijken op je iPad waar je maar wil zolang je data verbinding hebt.

Tis natuurlijk een kost om dat te kopen en ga het ook eerst na of dat op die decoder van je werkt anders ga je geld voor noppes kwijt zijn.
Je kan altijd via email vragen aan de mannen die die slingbox hebben gemaakt.
Onthoud wel dat dat veel data zuipt, op de iPhone in HQ ben ik op 20min tijd zeker 200MB al kwijt .
Thuis via Wi-Fi geen probleem, ik heb 1TB per maand maar bij mijn gsm provider heb ik 2GB, als je via 3G dan gaat gaan kijken dan moet je je inhouden.
  #4  
Oud 20-01-12, 21:01
iphonegranada iphonegranada is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: granada,spanje
Berichten: 8
Standaard

mannen, bedankt, maar ik vindt het toch allemaal een beetje te moeilijk. Waarom moet het in het buitenland allemaal moeilijker, we zitten toch op het intranet? Ik wil gewoon betalen, dan moet het toch mogelijk zijn om dakar livestream in spanje te kunnen kijken? bv via : digitaaltvkijken.nl. De host zegt gewoon dat het niet kan en geeft geen alternatieven. Dit moet toch binnen een jaar mogelijk zijn?
Reageren

Labels
buitenland, ipad tv, livestream, livestreaming tv



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
In het buitenland bert57 iPhone algemeen 0 12-01-11 22:26
iPhone: Iphone 4 in het buitenland Angel89 Jailbreak 10 26-09-10 17:33
In het buitenland mavvdh Desktop-applicaties 3 12-09-10 22:37
In het buitenland blaugrana iPhone algemeen 1 15-07-09 11:17
iphone wil niet veder beeld blijft op het oplaad teken staan hij wil niks meer mike18 Unlock [archief] 2 18-02-08 08:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:20.