//

iphone 4s kopen

iphone 4s kopen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) iemand al ervaring met deze site? Tech-trekltd.com hier vind je iphone 4s aan lage prijzen. of zijn dit ook oplichters Mvg, Bart ---------- Bericht automatisch ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-01-12, 10:42
De Bruyne De Bruyne is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 14
Standaard iphone 4s kopen

iemand al ervaring met deze site? Tech-trekltd.com
hier vind je iphone 4s aan lage prijzen.
of zijn dit ook oplichters
Mvg, Bart

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 januari 2012 om 12:28 ----------

niemand ervaring met deze site
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-01-12, 13:07
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Wil ik ook wel eens weten, zijn idd precies stuk goedkoper maar te vertrouwen?? Of zitte er adderkes onder het gras?
  #3  
Oud 22-01-12, 13:11
De Bruyne De Bruyne is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 14
Standaard

inderdaad veel goedkoper.
ben aan het twijfelen of ik het zou doen maar als ik men geld dan kwijt ben...
Heb ook al op het internet over deze site vanalles aan het zoeken geweest maar vind er niks van terug zowel niet positief als negatief.
Als het oplichters zijn hebben ze hun site toch zeer goed in elkaar gestoken vind ik.
mss zijn het de iphone klonen dat ze verkopen...
  #4  
Oud 22-01-12, 13:12
mneerhout mneerhout is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 150
Standaard

kijk eens in google
  #5  
Oud 22-01-12, 13:22
De Bruyne De Bruyne is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mneerhout Bekijk bericht
kijk eens in google
Je ziet toch niks positief of negatief ofwel?
  #6  
Oud 22-01-12, 13:26
mneerhout mneerhout is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 150
Standaard

op opgelicht zie ik genoeg anders, te mooi om waar te zijn.....maar ga je gang.
  #7  
Oud 22-01-12, 13:28
De Bruyne De Bruyne is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 14
Standaard

ah ok gevonden ben zelf van belgie dus ken die site opgelicht niet

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 januari 2012 om 13:34 ----------

kan die site niet openen www.opgelichtopinternet.nl
  #8  
Oud 23-01-12, 11:15
JornZ JornZ is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 364
Standaard

Dit moeten wel oplichters zijn, voor dergelijke prijzen koop je simpelweg geen iPhone 4S...
  #9  
Oud 23-01-12, 11:45
iPimp iPimp is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 80
Standaard

Typisch Nederlanders, voor een duppie op de eerste rij...
Als je een iPhone wilt, koop hem dan gewoon bij apple of koop een cheapy android als je er geen geld aan wilt uitgeven..

sorry als dit niet het antwoord is wat je misschien zou verwachten, maar ik denk dat je met een beetje gezond verstand ook wel snapt dat je niet een nieuw toestel kunt aanbieden voor nog geen 300 euro, waar die officieel 599 kost...

Wil je het toch proberen dan zeg ik vooral je gang gaan.. misschien wordt je dan minder naïef wanneer je 300 euro verliest....

(overigens vind ik alleen al de door mijn browser (chrome) vage tekens die de contact pagina aangeeft al genoeg zeggen..)
  #10  
Oud 23-01-12, 20:05
De Bruyne De Bruyne is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPimp Bekijk bericht
Typisch Nederlanders, voor een duppie op de eerste rij...
Als je een iPhone wilt, koop hem dan gewoon bij apple of koop een cheapy android als je er geen geld aan wilt uitgeven..

sorry als dit niet het antwoord is wat je misschien zou verwachten, maar ik denk dat je met een beetje gezond verstand ook wel snapt dat je niet een nieuw toestel kunt aanbieden voor nog geen 300 euro, waar die officieel 599 kost...

Wil je het toch proberen dan zeg ik vooral je gang gaan.. misschien wordt je dan minder naïef

wanneer je 300 euro verliest....

(overigens vind ik alleen al de door mijn browser (chrome) vage tekens die de contact pagina aangeeft al genoeg zeggen..)
Euhm ik zen helemaal genen nederlander e. En moogde hier geen vrage stelle mss? Dacht da het hier een forum was?
  #11  
Oud 23-01-12, 20:21
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPimp Bekijk bericht
Typisch Nederlanders, voor een duppie op de eerste rij...
Als je een iPhone wilt, koop hem dan gewoon bij apple of koop een cheapy android als je er geen geld aan wilt uitgeven..

sorry als dit niet het antwoord is wat je misschien zou verwachten, maar ik denk dat je met een beetje gezond verstand ook wel snapt dat je niet een nieuw toestel kunt aanbieden voor nog geen 300 euro, waar die officieel 599 kost...

Wil je het toch proberen dan zeg ik vooral je gang gaan.. misschien wordt je dan minder naïef wanneer je 300 euro verliest....

(overigens vind ik alleen al de door mijn browser (chrome) vage tekens die de contact pagina aangeeft al genoeg zeggen..)
Het word alleen maar als vraag gestelt, ik koop mijne altijd op een veilige manier neemt nie weg ik altijd wil weten hoe het zit mee bepaalde sites en zeker als het om oplichterij sites gaat, zo kan ik ook anderen ervoor waarschuwen.
  #12  
Oud 26-01-12, 10:30
neel neel is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 7
Standaard

hey ipimp.

als je geen normaal antwoord kan geven hou je dan stil.... en cheapy android? volgens mij kosten die ook gewoon rond de 500 euro hoor.
  #13  
Oud 26-01-12, 11:41
Deesazter Deesazter is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPimp Bekijk bericht
Typisch Nederlanders, voor een duppie op de eerste rij...
Als je een iPhone wilt, koop hem dan gewoon bij apple of koop een cheapy android als je er geen geld aan wilt uitgeven..

sorry als dit niet het antwoord is wat je misschien zou verwachten, maar ik denk dat je met een beetje gezond verstand ook wel snapt dat je niet een nieuw toestel kunt aanbieden voor nog geen 300 euro, waar die officieel 599 kost...

Wil je het toch proberen dan zeg ik vooral je gang gaan.. misschien wordt je dan minder naïef wanneer je 300 euro verliest....

(overigens vind ik alleen al de door mijn browser (chrome) vage tekens die de contact pagina aangeeft al genoeg zeggen..)
Lekker aanvallend weer...

En betreft die contact pagina: dat viel mij ook op. Heel vreemd.
  #14  
Oud 27-01-12, 14:36
iPimp iPimp is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 80
Standaard

@trollololoool hierboven...

Ik wou op een schokkende wijze door dringen op de topic starter, zodat hij/zij hier snel vanaf gaat zien. Kom op, met gezond verstand... een nieuwe iPhone voor 300 euro waar die in de winkel 600 kost.. zucht..


@De Bruyne; vragen stellen mag altijd, maar ik mag je ook mijn mening voorschotelen.. bevalt het je niet dan lees je er maar overheen, al denk ik dat je zelf ook tot de zelfde conclusie bent gekomen...

@neel, maar goed dat jou antwoord wat toevoegt dan.. en over het cheapy android: HTC Wildfire Wit prijzen | Mobile | Tweakers.net Pricewatch .. lijkt me geen 500 euro?
  #15  
Oud 27-01-12, 15:45
joeriB's schermafbeelding
joeriB joeriB is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 15
Standaard

yow eigenlijk wil ik hier gewoon eens toetsen wie een iphone heeft gehad voordat ie een ipone 4s had. Buite siri en een paar niet veel indrukwekkende apps zie ik geen verschil...

Iemand nog deze bemerking...
__________________
Civilization is tha bomb!!! Maar af en toe wat knallen en ballen is ook goed jeweetzelluuf
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wat moet ik kopen en niet kopen matthijsg Koopinformatie Nederland 0 17-09-11 11:05
Iphone kopen Danz Koopinformatie Nederland 12 21-02-10 20:34
iphone kopen in UK loekvh Koopinformatie Rest Europa 2 04-02-09 15:03
kopen iphone langejan Archief 9 31-07-08 13:34
iPhone 2 'kopen' of 'niet kopen' ? gemmelos Koopinformatie Nederland 15 13-05-08 16:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:11.