//

iPhone 4 gewist, krijg hem niet meer geactiveerd!

iPhone 4 gewist, krijg hem niet meer geactiveerd! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dit heb ik gedaan: Als u de inhoud en de instellingen wist, worden alle gegevens van uw apparaat ook gewist, inclusief nummers, video's, contacten, foto's, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-01-12, 23:45
Gingercoockie Gingercoockie is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 1
Standaard iPhone 4 gewist, krijg hem niet meer geactiveerd!

Dit heb ik gedaan:

Als u de inhoud en de instellingen wist, worden alle gegevens van uw apparaat ook gewist, inclusief nummers, video's, contacten, foto's, agendagegevens en andere gegevens. De fabrieksinstellingen van het apparaat worden hersteld.

Als u alle instellingen en gegevens van uw apparaat wilt wissen, tikt u op Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Wis alle inhoud en instellingen. Voor meer informatie over deze functie raadpleegt u iOS: Een goed begrip van de functie "Wis alle inhoud en instellingen".



WAT NU ??
Iemand die kan helpen ??

Dank bij voorbaat!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-01-12, 09:05
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Even aansluiten op iTunes.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #3  
Oud 23-01-12, 10:11
jorrissubje jorrissubje is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 119
Standaard

Ik heb dit ook gedaan!, en na het aansluiten op itunes en herstellen van mijn iphone krijg ik hem niet meer geactiveerd! Zegt die dat er geen simkaart inzit terwijl er wel degelijk een inzit!
  #4  
Oud 23-01-12, 11:00
iPimp iPimp is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 80
Standaard

Nogmaals herstellen via itunes? (graag eerst itunes de-installeren en opnieuw installeren met de nieuwste versie: Apple - iTunes - Alles wat je nodig hebt om jezelf te amuseren )
Andere simkaart gebruiken?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik krijg m'n Iphone 3GS niet meer geactiveerd? muppet85 Archief 2 01-11-10 11:50
iPhone vijs zotgedraaid : krijg hem niet open... JanR iPhone algemeen 1 12-10-10 10:25
iphone 3gs 32g gekocht via dhgate en krijg hem niet geactiveerd ronin.free1 iPhone algemeen 5 14-09-09 18:45
krijg hem niet meer aan de praat.... alfasander156 iPhone algemeen 5 06-08-09 00:54
Krijg 1.1.2 OTB niet geactiveerd en gejailbreaked. Marrrk Unlock [archief] 12 06-12-07 18:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:38.