//

Gmate simore

Gmate simore discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) weet er iemand als ik de Gmate van Simore ( 2 sim cards ) kan gebruiken op IPHONE 4S...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-02-12, 12:13
spectre170 spectre170 is offline
• iOS 14.6
• 11.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 19
Standaard Gmate simore

weet er iemand als ik de Gmate van Simore ( 2 sim cards ) kan gebruiken op IPHONE 4S
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-02-12, 22:07
bosaap bosaap is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 3
Standaard

Ik heb de Skyroam Gmate (volgens mij hetzelfde apparaat) en een iPhone 4S. Ik ga het morgen testen.

Let erop dat je iPhone wel gejailbreakt moet zijn om de Gmate app te kunnen installeren.
  #3  
Oud 05-02-12, 22:03
bosaap bosaap is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 3
Standaard

Inmiddels gebruik ik naar tevredenheid de Gmate. Ik ben bereikbaar op mijn 2e simkaart en kan er mee bellen en sms'en via de gmate app (alles ziet er hetzelfde uit als de gewone bel en sms Apps van Apple). De accu van de gmate houdt het goed vol en mijn iPhone redt het nog altijd een hele dag met Bluetooth aan.
Wel 2 minpuntjes:
- het belvolume lijkt zachter dan bij normale gesprekken, maar nog steeds goed verstaanbaar.
- ik kan niet tegelijkertijd pairen met de Bluetooth carkit. Misschien moet ik het anders instellen ivm gebruik van btstack.
  #4  
Oud 21-02-12, 10:58
Martinosss Martinosss is offline
• iOS 5.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bosaap Bekijk bericht
Inmiddels gebruik ik naar tevredenheid de Gmate. Ik ben bereikbaar op mijn 2e simkaart en kan er mee bellen en sms'en via de gmate app (alles ziet er hetzelfde uit als de gewone bel en sms Apps van Apple). De accu van de gmate houdt het goed vol en mijn iPhone redt het nog altijd een hele dag met Bluetooth aan.
Wel 2 minpuntjes:
- het belvolume lijkt zachter dan bij normale gesprekken, maar nog steeds goed verstaanbaar.
- ik kan niet tegelijkertijd pairen met de Bluetooth carkit. Misschien moet ik het anders instellen ivm gebruik van btstack.

Ik heb een paar vraagjes;
Is het kopen van een gmate de moeite waard?
Kan je mijn een verkoper aanraden?
Moet ik mijn Ipad 2 Jailbraken om gebruik te kunnen maken van Gmate?

Niet dat ik er mee ga bellen ofzo haha
  #5  
Oud 21-02-12, 11:26
bosaap bosaap is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Martinosss Bekijk bericht
Ik heb een paar vraagjes;
Is het kopen van een gmate de moeite waard?
Kan je mijn een verkoper aanraden?
Moet ik mijn Ipad 2 Jailbraken om gebruik te kunnen maken van Gmate?

Niet dat ik er mee ga bellen ofzo haha
Of het de moeite waard is ligt aan wat je er mee van plan bent. Ik gebruik het om tegelijkertijd bereikbaar te zijn op 2 nummers op 1 telefoon, dat is voor mij zeker de moeite waard.
Voor je iPad denk ik dat je hem voor internettoegang wilt gebruiken? Dan zou ik wachten op een 3G versie van de GMate, want GPRS (huidige versie GMate) is niet snel genoeg om te browsen. Voor het sturen van berichtjes voldoet het wel.
Als je het nu nog de moeite waard vindt zou ik op eBay kijken naar een verkoper, ze zijn daar te krijgen vanaf 60 euro.
En zoals eerder al genoemd; je iDevice moet inderdaad gejailbreakt zijn.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:01.