//

Van Windows naar Mac; iPhone wissen?

Van Windows naar Mac; iPhone wissen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi all, Sinds enige tijd ben ik over van PC naar Mac. Er is 1 ding dat me nog hoofdbrekens geeft. Zoeken heeft me geen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-02-12, 20:36
Antal Antal is offline
• iOS 9.0 beta
• 9.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 9
Standaard Van Windows naar Mac; iPhone wissen?

Hi all,

Sinds enige tijd ben ik over van PC naar Mac. Er is 1 ding dat me nog hoofdbrekens geeft. Zoeken heeft me geen goed antwoord gebracht, ik hoop dat iemand hier me meer zou kunnen vertellen.

Mijn iTunes bibliotheek (alle apps etc) heb ik overgezet van PC naar Mac, ik heb mn Mac gemachtigd met mn iTunes account etc... Maar als ik mn iPhone aansluit op mn Mac, geeft iTunes aan dat hij niets met deze iPhone kan en de inhoud ervan wil omwisselen met de inhoud van mn Mac.
Ik heb aardig wat tijd gestoken in de (mappen)structuur van al mn appjes op mn iPhone, wát gaat iTunes allemaal wissen/vervangen als ik ja zeg? Ga ik weer helemaal opnieuw met een lege iPhone? Of houd ie alles redelijk intact en mis ik alleen de paar incidentele items (wat ringtones en boeken bijvoorbeeld) die niet van Windows naar mn Mac zijn verhuisd?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-02-12, 20:50
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Als je die migratie gedaan had zoals het hoort, met de Apple Windows Migration Assistant, dan was alles netjes op zijn plaats terecht gekomen. Ook de iTunes bibliotheek incl. verwijzingen.

Trouwens, dat kan je nog altijd doen als die Windows machine nog beschikbaar is.
  #3  
Oud 04-02-12, 20:53
Antal Antal is offline
• iOS 9.0 beta
• 9.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 9
Standaard

Thanks Timosha, ik heb juist die migratie assistent niet gebruikt om alle overbodige toestanden niet mee te verhuizen. Heb alleen handmatig alles meegenomen wat ik bedacht had belangrijk te zijn....
Heb ik nu een probleem?
  #4  
Oud 04-02-12, 21:11
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antal Bekijk bericht
Thanks Timosha, ik heb juist die migratie assistent niet gebruikt om alle overbodige toestanden niet mee te verhuizen. Heb alleen handmatig alles meegenomen wat ik bedacht had belangrijk te zijn....
In de Migration Assistant kan je aanvinken wat je nodig hebt en uitvinken wat je niet nodig hebt.

Je had bv. iTunes kunnen aanvinken en dan was alles van iTunes, incl. eventuele iDevice backups, apps, muziek, ringtones, boeken, enz.., op de Mac op de juiste plaats (System en User) terecht gekomen met de juiste permissies.
  #5  
Oud 04-02-12, 21:18
Antal Antal is offline
• iOS 9.0 beta
• 9.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 9
Standaard

Thanks, dan ga ik die opsnorren en daarmee de data over zetten van Windows naar Mac.

Weet je misschien wat het daadwerkelijke proces inhoud, als iTunes op mn Mac de inhoud van mn iPhone gaat vervangen? Blijven mappen etc bewaard? Of ga ik weer terug naar nieuwstaat?
  #6  
Oud 04-02-12, 21:37
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Als iTunes correct is overgezet van Windows naar OS X dan gaat iTunes die iPhone wel herkennen en niets wissen.

Ook machtigingen van iTunes onder Windows gaan allemaal mee met de Migration Assistant.

Apple heeft dit prachtige tooltje speciaal ontworpen om alle gegevens van een Windows machine over te zetten. Trouwens, een van de eerste dingen die een splinternieuwe Mac vraagt als je hem voor de eerste keer aanzet is of je gegevens van een Windows machine (of andere Mac of Time Machine) wilt overzetten.

Succes verder
  #7  
Oud 05-02-12, 17:40
wesleydegraaf wesleydegraaf is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 64
Standaard

laat maar..

Laatst gewijzigd door wesleydegraaf; 05-02-12 om 17:41. Reden: vraag niet goed gelezen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: Itunes van Windows 7 naar Mac kevinrsd iTunes 14 05-11-11 21:59
Windows: Switchen van windows naar mac met behoud van Iphone inhoud 3gSpeed iTunes 2 20-12-10 17:59
Mac OS X: iPhone reservekopie van windows hdd naar mac. ultimateme iTunes 0 12-11-10 13:32
Mac OS X: iPhone en overstappen van windows naar mac erik127 iTunes 2 07-04-08 14:41
iPhone van Mac naar Windows desmodus Unlock [archief] 1 31-01-08 14:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:07.