//

Upgraden van 4.0 naar 5.01

Upgraden van 4.0 naar 5.01 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben op zoek naar wat intelligent advies. Ik heb een IPhone3gs en wil deze nu upgraden van 4.0 naar 5.0.1. Ik heb de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-02-12, 14:06
Thecartman Thecartman is offline
• iOS 4.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 1
Standaard Upgraden van 4.0 naar 5.01

Hallo,

Ik ben op zoek naar wat intelligent advies.

Ik heb een IPhone3gs en wil deze nu upgraden van 4.0 naar 5.0.1.

Ik heb de IPhone los gekocht op marktplaats en toen ik hem toen wilde updaten naar de laatste ios(toen 4.5 ofzo) raakte hij in een recovery mode loop en iTunes gaf een foutcode die ik me even niet meer kan herinneren.

Maar het was allemaal bekend e.d. En ik kon hem eruit 'kicken' met tinyUmbrella bij een bepaalde Firmware. (degene die ik toen aan de praat kreeg was 4.0, modem Firmware: 06.15.00)
Ik neem aan dat dit allemaal kwam omdat de vorige eigenaar de iPhone genunlocked had, maar aangezien ik dat niet nodig heb omdat het een Tmobile telefoon zou moeten zijn en mijn abonnement daar ook loopt heb ik dat niet nodig.

Ik heb geen zin meer in al dat moeilijke gedoe met cydia ed maar wil wel graag updaten naar de nieuwe iOS vooral omdat ik onderhand bepaalde Aps niet meer kan draaien.

Dus:
- hoe kom ik erachter dat het ook daadwerkelijk een tmobile telefoon is.
- hoe weet ik zeker dat als ik iTunes toesta om te updaten dat ie daarna gewoon weer werkt en niet weer in die recovery mode loop gaat en dat ik dan weer alles moet herinstalleren met verouderde firmware.

Ik hoop dat ik hier een iemand tegenkom die me kan helpen!

Grz! Jarno
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-02-12, 14:28
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Jammer, maar je iPhone is voorzien van iPad baseband.

Dat betekent dat je de iPhone niet normaal meer kunt herstellen / updaten... Je moet even op zoek naar een handleiding hoe je je kunt updaten / herstellen als je een iphone met iPad baseband hebt.

Laatst gewijzigd door ballegooier; 05-02-12 om 14:46.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Upgraden van 4.0 naar 4.1 met behoud van jailbreak en bestanden Yorannn Jailbreak 6 31-10-10 16:13
Upgraden van FW 3.1.2 naar 4.1 mclos iPhone algemeen 10 22-10-10 16:14
in 1 x upgraden van FW 2.2 naar 3.1.2 brodje Jailbreak 6 13-05-10 21:49
iPhone: upgraden van 3.0 naar 3.1.2 bastiaan123 Jailbreak 9 28-02-10 09:18
Upgraden van 1.1.4 naar 2.0.1 kbraeken Archief 1 09-08-08 00:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:49.